Ανταπόκριση: Μπάμπης Πετράκης

Mια σειρά από ειδικές βιωματικές δράσεις, που εμπλουτίζουν και συμπληρώνουν το πρόγραμμα διδασκαλίας, εφαρμόζει το νέο σχολείο της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης για παιδιά με προχωρημένη γνώση της Ελληνικής, με στόχο να τα βοηθήσει να μάθουν καλύτερα την Ελληνική γλώσσα και να κατανοήσουν αποτελεσματικότερα τα θέματα που μελετούν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δραστηριότητες αυτές, που συμπληρώνουν το πρόγραμμα σπουδών του σχολείου, βοηθoύν τα παιδιά να εμπεδώσουν αποτελεσματικότερα τα θέματα με τα οποία ασχολούνται, λέει ο Διευθυντής των σχολείων της Κοινότητας κ. Μάνος Τζιμπραγός.

«Στο πλαίσιο των συμπληρωματικών δραστηριοτήτων του προγράμματος σπουδών το σχολείο διοργανώνει ειδικές δραστηριότητες, που έχουν ένα βιωματικό χαρακτήρα ώστε οι μαθητές μέσα από την έμπρακτη ενασχόλησή τους, να εμπεδώσουν αποτελεσματικότερα τα θέματα που πραγματεύονται αναφορικά με την ελληνική γλώσσα και πολιτισμό.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις δραστηριότητες αυτές περιλαμβάνονταν και μάθημα μαγειρικής, καθώς και η παράσταση «Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει» που προετοίμασαν και παρουσίασαν οι μικροί μαθητές και μαθήτριες.

«Κατά τη διάρκεια του χειμώνα στο σχολείο μας μαγειρέψαμε ελληνικά,» εξηγεί η συντονίστρια του σχολείου κ. Μαρία Μπακαλίδου. «Μαζί με τους μαθητές ανοίξαμε φύλλα και φτιάξαμε τυρόπιτες, τυροπιτάκια, κουραμπιέδες και κουλουράκια. Με τη βιωματική αυτή δραστηριότητα είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την ελληνική κουζίνα και να συζητήσουμε τα ιδιαίτερα υλικά της, αλλά και τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων. Παράλληλα, οι μαθητές διασκέδασαν και έμαθαν παίζοντας.»

Η κ. Μπακαλίδου αναφέρει επίσης μια ενδιαφέρουσα δραστηριότητα της τάξης των νηπίων, που ασχολήθηκε όλο το τρίτο τρίμηνο με το θέμα του χειμώνα και έκανε πλήθος σχετικών δραστηριοτήτων. «Μάθανε να γράφουν το γράμμα «Χ» για τον Χειμώνα, τραγουδήσανε σχετικά τραγούδια και μιλήσανε για τον κύκλο του νερού,» λέει. «Μέσα σε αυτό το πλαίσιο μελετήσανε το παραμύθι «Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει», το οποίο δραματοποιήσανε με μεγάλη επιτυχία. Την τελευταία μέρα των μαθημάτων τα νήπια παρουσίασαν στους γονείς και στους μαθητές την παράσταση του παραμυθιού που είχαν δουλέψει. Το εγχείρημα είχε τεράστια επιτυχία και οι μικροί έδειξαν να απολαμβάνουν το θέατρο και το θεατρικό παιχνίδι αλλά και όλα τα οφέλη που έχει αυτό να τους προσφέρει.»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης