Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Το Polo ανέκαθεν ακολουθούσε την πορεία του Golf, τόσο σχεδιαστικά, όσο και μηχανικά. Αυτή τη φορά όμως, το γερμανικό supermini πλησίασε πολύ το μεγαλύτερο αδελφό και αυτό φαίνεται σε κάθε τομέα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ό,τι κερδίζει δεν αλλάζει

Οι λάτρεις της VW επιμένουν Γερμανικά. Οι υπόλοιποι λένε – και έχουν δίκιο ως ένα βαθμό – ότι η σχεδίαση παραμένει ίδια εδώ και χρόνια, ακολουθώντας μια παρωχημένη και συντηρητική φιλοσοφία. Όπως και να έχει, στο group έχουν βρει την ισορροπία και δεν είναι τυχαίο ότι, όλα αυτά τα χρόνια το Polo είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα.
Το ανανεωμένο μοντέλο, προς έκπληξη όλων, θυμίζει περισσότερο νέα γενιά (για τα σχεδιαστικά δεδομένα της VW), καθώς έχει αναβαθμιστεί σε όλα τα σημεία. Άλλαξε φώτα, μάσκα, προφυλακτήρες, απέκτησε περισσότερες ακμές και είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε μήκος κατά 2 χλστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα Golfίζουν!

Προσεγμένο και πιο premium το εσωτερικόΑνοίγοντας την πόρτα και χωρίς να έχεις δει το εξωτερικό αμάξωμα, θαρρείς και βρίσκεσαι στο Golf. Από το τιμόνι, τους διακόπτες, τον πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα και τα υλικά, όλα έχουν το χαρακτήρα του μικρομεσαίου best-seller. Η οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι καινούργια, πιο πρακτική και εύκολη στο χειρισμό της, με την κονσόλα να έχει κλίση προς την πλευρά του οδηγού.
Οι χώροι παραμένουν στα ίδια επίπεδα, με τέσσερις ενήλικες να βολεύονται σχετικά άνετα στα καθίσματα, έχοντας αρκετές θήκες στη διάθεσή τους για μικροαντικείμενα και ποτήρια. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 280 λίτρων, όντας στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Αξιοπρεπέστατος κινητήρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι για πίεση, αλλά για χαλαρές και ευχάριστες βόλτεςΟ νέος 1.2 TSI κινητήρας της έκδοσης Bluemotion με τους 90 ίππους και τα 160 Nm ροπής, μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την σπιρτάδα, όμως είναι πρόθυμος από τις χαμηλές στροφές, έχει πολιτισμένη λειτουργία και κινεί με αξιοπρεπείς ρυθμούς το αυτοκίνητο. Δεν σε εμπνέει για να έχεις… κολλημένο το γκάζι στο πάτωμα, αλλά θα ξεπεταχτεί μπροστά από φανάρι σε φανάρι χωρίς να βαρυγκωμά και δεν θα σε… κρεμάσει σε μια προσπέραση στον ανοικτό δρόμο. Σε αυτό βοηθά και το πεντάρι μηχανικά κιβώτιο, με την εξαιρετική αίσθηση και τη σωστή κλιμάκωση.

Από την πόλη στο χωριό

Κερδίζει τον οδηγό με το πάτημά τουΣβέλτο και ευέλικτο μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα, με καλύτερη οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης όσο ανεβαίνει η ταχύτητα, το ανανεωμένο Polo είναι πιο άνετο και ευχάριστο στα ταξίδια, καλύπτοντας τις ανάγκες του οδηγού. Η ηχομόνωση είναι βελτιωμένη, το νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι σαφώς πιο άμεσο και η ανάρτηση πιο αποτελεσματική στην απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, πολύ κοντά στις μετρήσεις του κατασκευαστή.

Έχει το πακέτο

Το Polo 1.2 TSI Bluemotion, στην ανανεωμένη εκδοχή του, προσφέρει όλα όσα ζητάει ο σύγχρονος καταναλωτής από ένα supermini. Είναι ποιοτικό, με ικανοποιητικούς χώρους, πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο, πλούσιο εξοπλισμό και σε ανταγωνιστική τιμή. 

Tεχνικά Χαρακτηριστικά

 VW Polo 5d 1.2 TSI Bluemotion  

Κυβισμός (cc)

1.197 κ.εκ.

Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)

90/4.800

Ροπή (Nm/σ.α.λ.)

160/1.400-4.000

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)

10,8

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

184

Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)

4,7

Εκπομπές Ρύπων CO2

107 γρ./χλμ.

Τέλη Κυκλοφορίας

96,30 €

Μήκος (μέτρα)

3.972

Πλάτος (μέτρα)

1.682

Ύψος (μέτρα)

1.453

Βάρος (κιλά)

1.100

Χώρος Αποσκευών (λίτρα)

280

Τιμή (από…)*

12.810 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης