Ήταν Ιούνιος του 1974, όταν η τσέχικη μάρκα παρουσίασε τα πρώτα αυτοκίνητα με τα διακριτικά RS, τα οποία και συμμετείχαν στο Skoda Rally.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα 180 RS και 200 RS άνηκαν στην κορυφαία κατηγορία, με το δεύτερο να τροφοδοτείται από ένα δίλιτρο κινητήρα, απόδοσης 163 ίππων. Ένα χρόνο αργότερα, η Skoda κατασκεύασε το 130 RS, τo οποίο αναδείχθηκε ως ένα από τα πιο πετυχημένα αγωνιστικά της εποχής.

Γνωστό και ως η «Porsche της Ανατολής», το 130 RS κέρδισε τον αγώνα του Μόντε Κάρλο στην κατηγορία του, το 1977 και το 1981 πήρε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τουρισμού. Για τα επόμενα 20 χρόνια το σήμα RS δεν εμφανίστηκε σε κανένα μοντέλο της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εξαγορά της Skoda από τον όμιλο VW το 2000, επανέφερε το σήμα στο προσκήνιο, με την Octavia RS των 180 ίππων. Λίγο αργότερα ήρθε η Fabia RS, με την ιστορία να εμπλουτίζεται με το πέρασμα των χρόνων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τελευταίο μοντέλο της γκάμας, είναι η τρίτη γενιά της Octavia RS με τους κινητήρες 2.0 TSI και 2.0 TDI (με 220 και 184 ίππους, αντίστοιχα), ενώ τον Οκτώβριο θα δούμε την καινούργια Fabia RS.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης