ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ MOY …ΓΙΑ ΤΟΝ «ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΚΑΣ»!

Είδα για ακόμη μία φορά μια ιστορία «ξεπατίκωμα» όλων όσων προηγήθηκαν με πρωταγωνιστές «λαμπερά πρόσωπα της σόου μπιζ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εικόνες στους τηλεοπτικούς δέκτες λίγο πολύ γνωστές. Τα πλάνα με θολωμένα τα πρόσωπα των συλληφθέντων και τίτλοι όπως…
«Το γνωστό τιτλοφορεμένο μοντέλο με τα ακριβά γούστα και τις λαμπερές παρέες» Ακολουθούν σε βίντεο πλάνα από πασαρέλες και δηλώσεις άλλων μοντέλων που καταδικάζουν το «φαινόμενο».

Οι άνθρωποι «μοντέλα» δεν έχουν φύλο παρουσιάζονται ως… «ουδέτερο». Μοιάζει σαν παγιωμένη άποψη – θέση των παρουσιαστών και παρουσιαστριών ότι δεν έχουν όνομα και επίθετο αλλά ιδιότητα που είναι ένας ιδιότυπος ανθρωπότυπος «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ», άντρας ή γυναίκα δεν παίζει ρόλο.

Τώρα:
Τα ναρκωτικά ή οι τοξικές ουσίες υπήρξαν και θα υπάρχουν. Η χρήση τους αφορά τόσο τους λαμπερούς, όσο και τους «ματ» τύπους. Το πώς όμως ο κάθε ενήλικας αποφασίζει να πεθάνει, είναι δικαίωμά του αν ανήκει στην κατηγορία του χρήστη, αν ανήκει στην κατηγορία του εμπόρου είναι άλλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΞΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΟΞΙΝΗ ΤΗΣ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ «ΥΠΕΡΛΑΜΨΗΣ»

«Η Ξανθιά τηλεοπτική απορία», εκφράζεται με τον τηλεοπτικό τίτλο

«ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ»

Σιγά το σοκ! Γιατί σοκάρεται περισσότερο η κοινή γνώμη μαθαίνοντας ότι ένα μοντέλο που συχνάζει σε σκάφη, πάει στην Μύκονο, γίνεται editorial σε όλα τα περιοδικά life style και κυκλοφορεί με διάσημους, παίρνει τοξικές ουσίες ή κάνει παρέα με εμπόρους; Σιγά την ανακάλυψη. Απλώς το θέμα πουλάει σε επίπεδο κουτσομπολιού και γεμίζει παπαρολογίες στις οποίες συμμετέχουμε πολλοί από εμάς και εγώ η ιδία, χωρίς ποτέ… να γίνεται κάτι, κουβέντα της ουσίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ (θα μου πεις)

Η ουσία, λοιπόν, για μένα, είναι στο ότι εμείς οι ίδιοι που συμμετέχουμε στην αβάσταχτη ελαφρότητα της εικόνας, αναδεικνύουμε και καταξιώνουμε, το λάιφ στάιλ, ανθρώπων που οι επιλογές ζωής τους, προωθούν στάση ζωής και επιλογές ζωής σαν και αυτή που βγήκε στο φως της δημοσιότητας.

Το να κάνει μια κυρία βίζιτες, το να κάνει μια κυρία χρήση ναρκωτικών ή το να κάνει ένας κύριος βίζιτες είναι θέμα της ιεράρχησης αξιών που επιλέγει ο καθένας…

Το να αναδεικνύεται όμως αυτή η επιλογή ζωής… ως «μοντέλο ζηλευτό» μας κάνει όλους που συμμετέχουμε, σε τηλεόραση και έντυπα συνένοχους.
Το να καταδικάζουμε αποσπασματικά, τα περιστατικά που γίνονται θέμα στα αστυνομικά δελτία, δεν αποτελεί άλλοθι για ένα σύστημα που σφυροκοπάει το συλλογικό ασυνείδητο ότι για να υπάρχεις, πρέπει να υπάρχεις στο εγχώριο λάιφ στάιλ, σχεδόν – περίπου με το οποιοδήποτε τίμημα.

Αυτή η προπαγάνδα ενός συστήματος που επιβιώνει δεκαπέντε χρόνια και… είναι πολύ πιο επικίνδυνη τοξίνη από το ναρκωτικό. Ξέρεις γιατί; Γιατί όταν τα κοριτσάκια των 22, 25, 28 αξιολογούν την αξία του άντρα από την αξία του ρολογιού του ή από το κλειδί του αυτοκίνητου πεθαίνει το συναίσθημα.
Όταν πεθαίνει το συναίσθημα, αρχίζει η τοξίνη.

Και τα μίντια… (δεν είναι μόνο αυτά), δημιούργησαν χιλιάδες απελπισμένα άτομα που πιστεύουν ότι το όνομα της φίρμας του ρούχου ή του παπουτσιού είναι πιο ισχυρή ταυτότητα από το όνομα της μάνας και του πατέρα τους.

Από εκεί και μετά… όταν σκέφτεσαι έτσι… ο δρόμος είναι μονόδρομος.

Η ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ MEGA

Αν και περίμενα λίγο πιο πρωτότυπο ξεκίνημα, η νεανική παρέα προτίμησε για πρώτη μέρα «τα κλασσικά εικονογραφημένα».
Σε έναν τόσο μεγάλο πρόλογο – μονόλογο του Νίκου Παπαδάκη και με δεδομένο ότι ευχαρίστησε εκείνους που τον βοήθησαν να προοδεύσει, ένα «ευχαριστώ» στο Άλτερ που τον εμπιστεύθηκε τοοοόσα χρόνια; Όχι;;;

(Ασχέτως αν διαφωνώ με τις ευχαριστίες και με τις εμφανίσεις των οικογενειών που συγγενείς και γείτονες σπαράζουν βλέποντας τα παιδιά τους να γίνονται σταρς)…

Κανένα ενδιαφέρον δεν βρήκα και στον Παπακαλιάτη, τον οποίο είχα δει λίγες μέρες πριν στον Θέμο.

ΣΤΟΝ ΑΝΤ1

Η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, ναι… έδωσε θέμα για κουτσομπολιό και προφανώς θα έκανε νούμερα.

ΣΤΟΝ ΑLPHA

Το μερικώς μακιγιαρισμένο πρόσωπο της Ελένης που ζωγραφιζότανε «στον αέρα» της εκπομπής δεν με έκανε να εκπλαγώ, το είχε κάνει η Ρούλα Κορομηλά στον Μαστοράκη live, ξεκινώντας αντίστροφα. Πήγε μακιγιαρισμένη και ξεβάφτηκε στον «αέρα».

ΜΑΧΗ ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ

«Στενό μαρκάρισμα» γίνεται στην Ευγενία Μανωλίδου για να πάει στο Σπύρο και στον Γιώργο, επίσης …ω! ναι ! από την εκπομπή της Ελένης στην μαέστρο έχουν μεταφέρει ότι την θέλουν επίσης για καλεσμένη (!!!), αλλά… υπόσχεση παρουσίας έχει δώσει η Ελεονώρα Μελέτη στον Γιώργο και τον Σπύρο. Καταλαβαίνετε πως ξεπερνιούνται τα χαρακώματα για τις ανάγκες των μετρήσεων!!!

ΚΟΥΙΖ

Ποιος πασίγνωστος δημοσιογράφος της ενημέρωσης, μελαχρινός, γοητευτικός που συνήθως μεταφέρει ευχάριστες ειδήσεις, διάβαζε στην κόρη του για να κοιμηθεί, αντί για τα τρία γουρουνάκια «δελτία ειδήσεων»;;;

Ποιο διευθυντικό στέλεχος καναλιού, πολύ, πολύ, πολύ γνωστό (άντρας είναι) από την κούραση, την αϋπνία και την ένταση της δουλείας, επισκεπτότανε το δικηγορικό γραφείο του μεγάρου που στέγαζε το κανάλι που εργαζότανε για… να κλάψει;;;
Έκλαιγε ένα τρίλεπτο και μετά ξανάπιανε το πόστο του ψύχραιμος.

Τέλος υπάρχει ένας δημοσιογράφος – ερευνητής, ο οποίος χρησιμοποιεί μεθόδους παλαιάς χωροφυλακής για να «εγκλωβίσει» ανθρώπους. Όταν μιλάμε για μεθόδους παλιάς χωροφυλακής, μπορεί και της εποχής του Όθωνα.

Θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί γιατί τον δουλεύουνε και οι πέτρες.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΜΙΛΙΟ ΛΙΑΤΣΟ

Όπως έχω ξαναπεί τίποτα δεν είναι αυτονόητο καιροί που είναι και το γράφω από την καρδιά μου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης