Παρατράγουδα έχουν προκληθεί κατά την διαδικασία αποκρατικοποίησης του ελληνικού εθνικού αερομεταφορέα. Μπορεί οι Ολυμπιακές Αερογραμμές να αποτελούν πλέον παρελθόν, καθώς από την 1η Οκτωβρίου ξεκίνησε μια νέα εποχή για τις αερομεταφορές στην Ελλάδα, με την «απογείωση» της Olympic Air, της ιδιωτικής «νέας Ολυμπιακής» που ανήκει στον όμιλο MIG με πρόεδρο τον κ. Ανδρέα Βγενόπουλο, όμως υπάρχουν κάποια θέματα βασικότατα που έχουν μείνει άλυτα.

Τρανό παράδειγμα, οι 51 εργαζόμενοι της εταιρίας – στη Νέα Υόρκη και τα περιφερειακά γραφεία σε όλη τη χώρα – (Washington, Βοστώνη, Chicago και Miami) δεν έχουν ενημερωθεί ακόμα επισήμως από το αρμόδιο υπουργείο για το τι θα γίνει με το δικό τους εργασιακό μέλλον. Ξεχασμένοι από το ελληνικό δημόσιο, μένουν άνεργοι και χωρίς καμία αποζημίωση, αναμένοντας μία απόφαση αφού δεν ελήφθη ειδική πρόνοια για αυτούς, όπως έγινε με τους συναδέλφους τους στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην ίδια μοίρα, υπολογίζεται ότι βρίσκονται και όλοι οι εργαζόμενοι της παλιάς εταιρίας σε σταθμούς που καταργούνται, όπως στον γειτονικό Καναδά και τη Νότια Αφρική.
Στα κεντρικά γραφεία των Ολυμπιακών Αερογραμμών στο Forest Hills της Νέας Υόρκης όλοι οι υπάλληλοι βρίσκονται ακόμα στη θέση τους, κατά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, εξυπηρετώντας τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και απαντώντας στα ερωτήματα των επιβατών.

Για την ιστορία, η πρώτη απευθείας πτήση της Ολυμπιακής Αεροπορίας από την Αθήνα προς τη Νέα Υόρκη πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουνίου 1966, όταν η εταιρία άνηκε ακόμα στον Αριστοτέλη Ωνάση. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι ο σταθμός της Νέας Υόρκης αντιπροσώπευε ένα 17% των συνολικών εσόδων της εταιρίας, παρέμενε τα τελευταία τρία χρόνια χωρίς γενικό διευθυντή.

(με πληροφοριές από το www.greeknewsonline.com)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης