Χωρίς διακοπή συνεχίστηκε το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι το οποίο στις δύο πρωτες αγωνιστικές συναντήσεις αποτέλεσε μέρος του ράλι Ακρόπολις. Τη θέση των ασφάλτινων ειδικών διαδρομών πήραν οι χωμάτινες και ατ δεδομένα άλλαξαν σημαντικά.
Τα 33 πληρώματα που ξεκίνησαν τον αγώνα έπρεπε να καλύψουν 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 114.22 χιλιομέτρων. Καινοτομία της δεύτερης φετινής μάχης ήταν η διεξαγωγή της ασφάλτινης υπερειδικής διαδρομής μήκους 1,18 χλμ. που πραγματοποιήθηκε στον παραλιακό δρόμο της Κορίνθου και σαφώς έδωσε μία ξεχωριστή νότα στον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα.
Πολύ δυνατό ξεκίνημα για τους πρωταθλητές Ελλάδος Λάμπρος Κύρκο και Γιώργο Πολυζώη…
Χωρίς αντίπαλο..
Όπως αποδείχτηκε τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα όσο και στην τελική κατάταξη, ο Λάμπρος Κύρκος με συνοδηγό τον Γιώργο Πολυζώη έδειξαν να μην έχουν αντίπαλο στο χώμα με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Οι πρωταθλητές Ελλάδος κέρδισαν τις 4 από τις 7 ειδικές διαδρομές, άφησαν 3:41 λεπτά πίσω τους, τους Νιώρα – Κακαλή και αποκόμισαν σημαντικούς βαθμούς στο δρόμο για την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου. Λίγο πάντως έλλειψε να τεθούν εκτός αγώνα όταν στην πρώτη ειδική είχαν έξοδο…
Και οι Κύπριοι στο παιχνίδι…
Στην δεύτερη θέση, όπως προαναφέραμε ακολούθησαν οι Νιώρας – Κακαλής με Subaru Impreza, οι οποίοι δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους, αφού στο δεύτερο μισό του αγώνα αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κύπριοι, Κυριάκου – Αριστείδου με Subaru Impreza. Οι δυο τους είχαν έξοδο και μάλιστα στην πρώτη ειδική διαδρομή που σίγουρα δημιούργησε σημαντικά προβλήματα και δεν τους επέτρεψε να κυνηγήσουν κάτι καλύτερο. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Φιλιππίδης – Σαϊνής με Mitsubishi EVO IX που αξίζει να σημειώσουμε πως κέρδισαν τις 3 από τις 7 ειδικές διαδρομές. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Μποζιονέλος – Παναρίτης με Ford Escort που κέρδισαν και την κατηγορία F2.
Η συνέχεια του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι θα δοθεί στην ευρύτερη περιοχή του Πύργου με την διεξαγωγή του Ολυμπικαού ράλι, στις 3-4 Μαίου.
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του δεύτερπου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι πατήστε ΕΔΩ
Νικητές Ειδικών Διαδρομών ΠΠΡ (2ος γύρος Πρωταθλήματος)
Ειδική |
1ος |
2ος |
3ος |
1. Κλένια – Μυκήνες 1 | Κύρκος | Νιώρας | Σπανός |
2. Νέα Κινέτα 1 | Κύρκος | Νιώρας | Κυριάκου |
3. Λουτράκι 1 | Κύρκος | Νιώρας | Ζούνης |
4. Υπερειδική Κόρινθος | Κύρκος | Φιλιππίδης | Ζούνης |
5. Κλένια – Μυκήνες 2 | Φιλιππίδης | Κύρκος | Νιώρας |
6. Νέα Κινέτα 2 | Φιλιππίδης | Κύρκος | Κυριάκου |
7. Λουτράκι 2 | Φιλιππίδης | Κύρκος | Ζούνης |
Δηλώσεις Οδηγών
Λάμπρος Κύρκος:
«Οι ειδικές ήταν πολύ γρήγορες και είχαν πολλές πέτρες. Στην 1η ε.δ. ήμασταν τυχεροί και συνεχίσαμε με προσοχή. Τέλος καλό, όλα καλά. Οι χορηγίες μας ήταν μόνο γι’ αυτόν τον αγώνα και θα δούμε για τη συνέχεια».
Γρηγόρης Νιώρας:
«Είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε, γιατί σήμερα αντιμετωπίσαμε πολλές ατυχίες. Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη μετάδοση, και έτσι είχαμε δυσκολίες με την οδήγηση του αυτοκινήτου στο δεύτερο σκέλος. Όμως είμαστε εδώ, και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό. Σκοπός μας είναι να ακολουθήσουμε το πρωτάθλημα».
Κυριάκος Κυριάκου:
«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός. Ήμασταν άτυχοι, καθώς είχαμε μια μικρή έξοδο στην 1η ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου. Τελικά δεν είχαμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, καθώς θεωρώ ότι είχαμε πιθανότητες για κάτι καλύτερο. Αλλά ευχαριστηθήκαμε».
Γιώργος Φιλιππίδης:
«Και τις δύο ημέρες είχαμε ατυχίες. Χθες (σ.σ. το Σάββατο) από δικό μου λάθος, και σήμερα με μηχανικά προβλήματα. Και καταλήξαμε εμείς να αρχίσουμε να τρέχουμε, όταν όλοι οι άλλοι είχαν κόψει ρυθμό. Το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές το ευχαριστηθήκαμε. Μου άρεσε που ήταν άσφαλτος και χώμα. Η άσφαλτος ήταν σχολείο για εμάς. Μου έμεινε μια πίκρα από τον αγώνα, αλλά το ευχαριστηθήκαμε».
Παναγιώτης Κωνσταντάκος:
«Στην τελευταία ειδική, μετά τα νερά ρετάριζε ο κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά τελικά πήρε ξανά ο κινητήρας και φτάσαμε στον τερματισμό. Τέλος καλό, όλα καλά. Ήταν μία όμορφη μέρα».
Γιάννης Μποζιονέλος:
«Η ειδική Λουτράκι ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κατά τα άλλα, ο αγώνας ήταν πολύ καλός, και είμαστε ευχαριστημένοι».
Χρήστος Παλαιολόγου:
«Είχαμε κλαταρισμένο ελαστικό και πρόβλημα με το τούρμπο στο δεύτερο σκέλος. Κατά τα άλλα, καλά. Τουλάχιστον ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα».
Κωνσταντίνος Δούδος:
«Πρώτη φορά τρέχαμε σε έναν τέτοιο αγώνα όπως το Ακρόπολις. Είχαμε πολλές ατυχίες, όπως σήμερα, με το πρόβλημα με το διαφορικό. Για αυτό και οδηγήσαμε στη συνέχεια φυλαγμένα, για να τερματίσουμε στο πρώτο μας ράλι Ακρόπολις».
Σάββας Λευκαδίτης:
«Έχασα τα φρένα σε μια κλειστή στροφή στην 1η ε.δ. του σκέλους και χάσαμε περίπου 7 λεπτά εκεί. Κατά τα άλλα καλά, το αυτοκίνητο ήταν καλό. Αν ήταν και ο οδηγός πιο σοβαρός, θα ήταν όλα καλύτερα».
Αντώνης Αγγελόπουλος:
«Πολύ όμορφος αγώνας. Πολύς κόσμος στις ειδικές και το ευχαριστηθήκαμε, και ανταμειφθήκαμε με το αποτέλεσμα. Γενικά ήταν ένας καλός αγώνας, με κάποια μικροπροβλήματα, αλλά τέλος καλό, όλα καλά».
Oι νικητές στον δεύτερο γύρο του πανελληνίου πρωταθλήματος, Κύρκος- Πολυζώης…
Δεύτερη θέση για τους Νιώρα – Κακαλή με subaru Impreza…
Βάθρο για το κυπριακό πλήρωμα, Κυριάκου – Αριστείδου…
Εντυπωσιακό πέρασμα για τους Ζούνη – Πατρικούση…
Άλλο ένα Ακρόπολις για τους Καλτσούνη – Περίδη…
Οι Σπανός – Γκότοβος με Subaru Impreza…
Tις 3 από τις 7 ειδικές διαδρομές κέρδισαν οι Φιλιππίδης – Σαίνης…
Πέταγαν οι Μποζιονέλος – Παναρίτης…
Οι “Ro-Ni” – Ιντζόγλου…
Οι Φίλων και Γεράσιμος Παπαδόπουλος…
Οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης…
Οι Παπαδημητρίου – Αντωνόπουλος…
Οι Κόντης – Τζόγιας με Toyota Ysris…
Oι Κωνσταντάκος – Σιδεράκης…
Οι Παλαιολόγος – Δελώτας…
Οι Λευκαδίτης – Ακράτος…
Οι Πολίτης – Μπαλώκας…
Οι Κώστας και Γιώργος Αντωνίου προσέφεραν θέαμα αλλά στάθηκαν άτυχοι…
Οι Χαλιβελάκης – Αγγελής…
Οι Τζιμούρτας – Κόντος…
Οι Τουσούλης – Μούκας…
Οι Αγγελόπουλος – Δίπλας…
Οι Μαστρογιάννης – Χαρίτος…
Οι Τσέλικος – Κιριλίδης…
Οι Γκλανζτής – Τζίβος…
Οι Σίψας – Αναστασόπουλος…
Οι Μαυρουδής – Ραβάνης…
Οι Παπαδημητρίου – Αντωνόπουλος παίρνουν πόζα…
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης