Ανυποχώρητη στις αντιδράσεις των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών και ειδικά των Γερμανικών, σχετικά με τη μείωση των εκπομπών ρύπων, ήταν η Ευρωπαϊκή Ένωση, με τα όριο να «κλειδώνει» στα 95 γρ./χλμ. CO2.  

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με 499 ψήφους υπέρ και 108 κατά, ψήφισε το νομοσχέδιο για περιορισμό του μέσου όρου των εκπομπών του άνθρακα για τους στόλους των αυτοκινητοβιομηχανιών στα 95 γρ./χλμ. έως το 2021. Σημειώνουμε, ότι μέχρι το 2015 όλες οι εταιρείες πρέπει να έχουν ρίξει το όριο στα 130 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Γερμανοί, παρά την στήριξη και της Καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ, το μόνο που κατάφεραν ήταν να καθυστερήσουν κατά ένα χρόνο την εφαρμογή και από το 2020 να πάει το 2021. Η απόφαση αυτή, υποχρεώνει τις εταιρείες να εξελίξουν νέους, πιο αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες μικρής χωρητικότητας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, μέσα σε έξι χρόνια από την εφαρμογή του μέτρου, οι εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη θα μειωθούν κατά 27%, με το περιβάλλον στην Ευρώπη να είναι πιο καθαρό και τους οδηγούς να έχουν στη διάθεσή τους πιο οικονομικά αυτοκίνητα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης