ΚΑΘΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ

Το ξεκίνημα της εκπομπής «10 με 1» σήμανε και το τέλος μιας τηλεοπτικής εποχής, μιας τηλεοπτικής συνήθειας, μιας τηλεοπτικής ιστορίας που γεννήθηκε, μεγαλούργησε και παρήκμασε στον ΑΝΤ1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ο πρωινός καφές», λίγο πριν γίνει είκοσι χρόνων αναποδογύρισε το κουπάκι του, ακούμπησε στο πιατάκι και μπήκε στο ράφι της τηλεοπτικής ιστορίας…

Η ΓΕΝΝΗΣΗ

1η Ιανουαρίου 1990

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ΑΝΤ1, μόλις λίγες ώρες νωρίτερα, είχε εκπέμψει στον αέρα για πρώτη φορά. Ήταν οι τελευταίες ώρες του 1989 , όταν στο Μαρούσι οι Τάσος Μπιρσίμ, Τέρενς Κουίκ, Γιώργος Παπαδάκης, Θοδωρής Δρακάκης, Άννα Πρετεντέρη, Νίκος Φώσκολος, Σπήλιος Χαραμής, Μαρία Μπαλοδήμου, Γιώργος Καράγιωργας, Λίτσα Θεοφάνους, Άλκηστις Μαραγκουδάκη και Στέλιος Αντωνιάδης περίμεναν στους διαδρόμους του ορόφου, όπου στεγαζόταν ο ΑΝΤ1, να τσουγκρίσουν τα ποτήρια της σαμπάνιας , βλέποντας μαζί με τον ιδιοκτήτη του καναλιού, τον κύριο Μίνωα Κυριακού, το χρυσό στριφογυριστό σήμα του καναλιού να εμφανίζεται στον αέρα ταυτόχρονα σχεδόν με την άφιξη της καινούργιας χρονιάς.

Την πρωτοχρονιά του 1990 γεννιέται ο ΑΝΤ1. Λίγες ώρες αργότερα, το πρωί της πρωτοχρονιάς και αμέσως μετά από ένα μαραθώνιο εορταστικό πρόγραμμα που παρουσίασε ο Τέρενς Κουίκ, «έσκασε μύτη» ο πρωινός καφές!

Σκηνοθέτης εκείνου του πρώτου καφέ, ο Νίκος Μαστοράκης. Στην οργάνωση παραγωγής ο Στέλιος Αντωνιάδης. Ο χώρος που χρησιμοποιήθηκε ήταν το καφέ του ξενοδοχείου InterContinental . Οι καλεσμένοι πολλοί, αλλά τις αστρολογικές προβλέψεις για εκείνη την χρονιά έκανε η Λίτσα Πατέρα και παρουσιάστρια ήταν η Νανά Δούκα. Εκείνος ο «πρωινός καφές» διήρκεσε μία μέρα, καθώς το κανάλι αμέσως μετά την εορταστική – πανηγυρική του έναρξη ξεκινούσε το πρόγραμμά του το μεσημέρι και έκλεινε τα μεσάνυχτα με «ένα ποίημα καληνύχτα».


Ο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ

Η Ρούλα Κορομηλά έρχεται στον ΑΝΤ1 το 1991, με μετεγγραφή από την κρατική τηλεόραση. Η Ρούλα (το Ρουλάκι, όπως την αποκαλούσαμε τότε) παρουσίαζε από το 1989 στο κρατικό κανάλι την εκπομπή «μια καλημέρα είναι αυτή». Ο Μίνωας Κυριακού επιθυμούσε να «χτίσει» πρωινή ψυχαγωγική ζώνη, και η Ρούλα ως πρόσωπο ήταν ό,τι πιο κατάλληλο. Ξανθιά, τσαχπίνα, εργασιομανής, φιλόδοξη, σούπερ επικοινωνιακή και ήδη αγαπητή στο κοινό, καθώς η εκπομπή που παρουσίαζε στην κρατική τηλεόραση έκανε μεγάλο σουξέ.

Ο καφές της Ρούλας εγκαθίσταται στον ΑΝΤ1 και η Σεμίνα Διγενή αναλαμβάνει τότε να επιμεληθεί της παραγωγής, καθώς δεν ήταν λίγοι εκείνοι που δεν εμπιστέυονταν την «άπειρη» ακόμη Ρούλα Κορομηλά. Θυμάμαι τότε πως όλοι αναρωτιούνταν ποιοι θα ήταν αλήθεια εκείνοι που θα πήγαιναν σε μία εκπομπή που έβγαινε στον αέρα στις δέκα το πρωί. Ποιος ξενυχτισμένος καλλιτέχνης θα δεχόταν να πάει, ποιος πολιτικός θα καταδεχόταν να εμπιστευθεί μια λαϊκή παρουσιάστρια, ποιος δημοσιογράφος θα υποστήριζε με την παρουσία του ένα πρόγραμμα, το οποίο δεν ήταν ούτε το «προφίλ» με τον Πάνο Παναγιωτόπουλο, ούτε τα «ανοιχτά χαρτιά» με τον Μάκη Γιαμπαζολιά…

Οι ενδοιασμοί αυτοί κράτησαν λίγο, καθώς η απλότητα της Ρούλας, οι «ρουμπρίκες» της εκπομπής, η παρέα των συντελεστών (Λίτσα Πατέρα – αστρολογία, Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος – κινηματογράφος, Σούζαν Άσμπυ – γυμναστική , Χρήστος Νέζος -ζωντανές συνδέσεις) αγαπιούνται από το πρωινό κοινό, ενώ την στήλη της μόδας που επιμελείτο ο Κωσταντίνος Κασπίρης την λατρεύουν όσοι άντρες παρακολουθούν (καθώς τα πλάνα αναδεικνύουν τα προσόντα των μοντέλων που συμμετέχουν), ενώ οι πρωινές τηλεθεάτριες – νοικοκυρές θέλουν να ξεπατικώσουν για πάρτη τους τα «μοντελάκια» που προτείνει «το κορίτσι της διπλανής πόρτας» -η Ρούλα Κορομηλά.

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ

Ο «Καφές» της Ρούλας, με δεδομένη την αποδοχή του τηλεοπτικού κοινού, αρχίζει αποστολές στην επαρχία. Ο κόσμος που συρρέει στις πλατείες για να αποθεώσει την Ρούλα είναι τόσος, που πραγματικά ο Στέλιος Αντωνιάδης, που οργανώνει τότε τις επιχειρήσεις του «καφέ» χρησιμοποιεί κάθε τρόπο και μέσο για να φυγαδεύει την Κορομηλά, έτσι ώστε να μπορεί να προστατεύεται η παρουσιάστρια από τις θαυμάστριες που ήθελαν να την αγγίξουν, να την φιλήσουν, να της χαρίσουν από εικόνες… έως πανάκριβα κοσμήματα! Πάτρα, Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Σύρος και… «ο καφές» του ΑΝΤ1 μαζεύει χιλιάδες λαού που συνωστίζονται για να αποθεώσουν καλλιτέχνες, καλεσμένους, αλλά κυρίως την Ρούλα.

Εκείνες οι αποστολές θυμίζουν εκστρατεία πολεμικής μηχανής. Η Ρούλα χωρίς να είναι τραγουδίστρια, χωρίς να ξέρει να χορεύει, γίνεται η απόλυτη show woman της χώρας, μαζεύοντας 7 χιλιάδες άτομα στον Λυκαβηττό, ενώ άλλα 5 χιλιάδες κρεμιούνται σαν σταφύλια γύρω – γύρω. Το ίδιο παραλήρημα συμβαίνει και στο Κατράκειο. Η Ρούλα έχει μεταλλαχθεί πλέον σε λαϊκό είδωλο.

Η Κορομηλά φεύγει από τον ΑΝΤ1 για το Mega με ένα διαζύγιο επεισοδιακό. Είναι ήδη ερωτευμένη με τον Στέφανο Σαρτίνι, τον οποίο και γνωρίζει στο πλατό του καφέ. Ο έρωτας είναι κεραυνοβόλος και για τους δύο. Εκείνος την πείθει για το νυκτερινό show που ήθελε ο ΑΝΤ1 να προβάλει, το ciao Αντένα, και εκείνη επιβάλλει τον Στέφανο ως τον μοναδικό σκηνοθέτη που θα εμπιστευόταν για να παρουσιάσει νυκτερινό πρόγραμμα, παρά τις αντιρρήσεις των στελεχών του καναλιού για τις σκηνοθετικές ικανότητες του Ιταλού που δεν γνώριζε ελληνικά.

1995

Ο ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ Η ΕΛΕΝΗ

Η Κορομηλά αποχαιρετάει τον ΑΝΤ1 για να συνεχίσει την θριαμβευτική της πορεία στο Μεγάλο Κανάλι με το «ΜΠΡΑΒΟ» και ο «καφές» ορφανεύει από Βασίλισσα.

Επιστρατεύεται η Πόπη Χατζηδημητρίου, αγαπημένο παιδί του Νίκου Μαστοράκη, επίσης ξανθιά, φιλική, ευχάριστη αλλά… χωρίς το γκελ της Κορομηλά. Ο καφές αρχίζει να χάνει νούμερα, τα οποία κερδίζει ο ανταγωνισμός.

Η Ελένη Μενεγάκη έχει ήδη προκαλέσει εντύπωση παίζοντας στο σήριαλ «πατερ ημών» δίπλα στον Κώστα Καρρά, και προτείνεται ως συμπαρουσιάστρια της Πόπης Χατζηδημητρίου. Και οι δυο κυρίες είχαν εκφράσει επιφυλάξεις… Η Ελένη ανησυχούσε για το πώς θα τα κατάφερνε με το πρωινό ξύπνημα, και η Πόπη Χατζηδημητρίου ήθελε να παραμείνει πρωταγωνίστρια. Οι φήμες θέλουν να έχει δηλώσει στον Στέλιο Αντωνιάδη: «Ή εγώ ή εκείνη» -και η απάντηση από την «μεγάλη φωνή του ΑΝΤ1» όπως λέει και η Χριστίνα Λυκιαρδοπούλου ήταν «ΕΚΕΙΝΗ». Αποτέλεσμα ; Η Ελένη είναι η νέα βασίλισσα του ΑΝΤ1.


Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ

Η Ελένη ξεκινάει στον καφέ και γίνεται ΕΙΔΗΣΗ! Το σκέρτσο της, το νάζι της, οι «μούτες» της, «τα κοντινά της», η αφέλειά της, «τα λάθη» στα ελληνικά της , το «κούνημά της», «το μπούστο τη»… Το τηλεοπτικό κοινό αρχίζει να λατρεύει το κορίτσι που θα ήθελε να έχει «κόρη», «αδελφή», «γειτόνισσα», «σύζυγο», ενώ η Αλίκη Βουγιουκλάκη όταν αποδέχεται πρόσκληση του καφέ, γνωρίζοντας την «δύναμη του κοντινού πλάνου της Ελένης», ζητάει με τρόπο να μην καθίσουν δίπλα, αλλά απέναντι. Τα πλάνα της Ελένης που δίνει στον αέρα ο σκηνοθέτης Σταύρος Ζερβάκης είναι… μυθικά.
Όμως η Βασίλισσα περνάει περίοδο αμφισβήτησης. Ο ανταγωνισμός, με το «μεταξύ μας» στο Mega, με παρουσιάστριες την Έλντα Πανοπούλου και την Σοφία Βόσσου, δημιουργεί γκρίνιες στο ΑΝΤ1 και σφυροκοπάει ανελέητα την γαλανομάτα παρουσιάστρια.

Το 1997

Ο «πρωινός καφές» της Ελένης σηκώνει «κεφάλι» στον ανταγωνισμό, δύο χρόνια σχεδόν μετά την ανάληψη της σκυτάλης από την όμορφη ξανθιά, αγαπημένη «Μπίμπο».

Ο κόσμος γίνεται κοινωνός των μεγάλων στιγμών της Ελενίτσας του, καθώς ο γάμος με τον Γιάννη Λάτσιο το 2000 μεταδίδεται σε απευθείας σύνδεση. Την επόμενη του μυστηρίου η Ελένη είναι στον καναπέ του καφέ, με το κοινό να μαθαίνει και να μοιράζεται την συγκίνηση των στιγμών με την αγαπημένη παρουσιάστρια. Το ίδιο συμβαίνει και με την πρώτη εγκυμοσύνη της Ελένης, όπου δεν υπάρχει γυναίκα που να μην ταυτίζεται με τις αγωνίες της υποψήφιας μάνας. Η μέση Ελληνίδα νοικοκυρά ταυτίζεται με το κορίτσι που έχασε τον πατέρα νωρίς, που μεγάλωσε με στερήσεις, και που έφτασε να πραγματώσει το παραμύθι μιας σύγχρονης σταχτοπούτας.

Ο ερχομός του πρώτου παιδιού του ζεύγους Μενεγάκη – Λάτσιου, του Άγγελου, εκτοξεύει στα ύψη την τηλεθέαση του καφέ, καθώς όλοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στην προσωπική ζωή του κοριτσιού που αγαπάνε σε απευθείας σύνδεση.

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΙΝΟΕΙΤΑΙ

Η Μενεγάκη παραμένει στο τιμόνι του «καφέ» του ΑΝΤ1 έως το 2005. Η αποχώρησή της από το κανάλι του Αμαρουσίου για τον ΑΛΦΑ, όπου λίγους μήνες πριν βρίσκεται στην θέση της διεύθυνσης του ψυχαγωγικού προγράμματος ο σύζυγός της Γιάννης Λάτσιος, θεωρήθηκε για πολλούς αναμενόμενη. Ο Δημήτρης Κοντομηνάς ήταν αποφασισμένος να προωθήσει το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του σταθμού και η μεταγραφή της Ελένης ήταν κάτι περισσότερο από επιθυμητή.

Στο Μαρούσι, καθώς το διαζύγιο της Ελένης με τον σταθμό «σκάει» καλοκαίρι, ήταν πολλοί εκείνοι που εκτίμησαν ότι υπήρξε λάθος χειρισμός από πλευράς επιτελικών στελεχών με αποτέλεσμα να χαθεί η δυνατότητα διαπραγμάτευσης με την παρουσιάστρια. Το δελτίο Τύπου που συνόδευσε την αποχώρηση της Ελένης από τον ΑΝΤ1 ήταν λακωνικό. Ο σταθμός ευχαριστούσε την Μενεγάκη για την δεκάχρονη παρουσία της στο τιμόνι του «καφέ» και… επέλεγε να καλωσορίσει στον θρόνο την Ελεονώρα Μελέτη.


Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑΣ

Η Ελεονώρα Μελέτη «πουλήθηκε» από τον σταθμό του ΑΝΤ1 προς τα Μέσα ως η σύγχρονη γυναίκα που διαθέτει μόρφωση, τρόπους και αστική καταγωγή. Από την στιγμή που επιλέγεται η Ελεονώρα για να καθίσει στο «τιμόνι» της εκπομπής, αρχίζει καταιγισμός πληροφοριών στον Τύπο, ενώ το πρόσωπο της παρουσιάστριας φιγουράρει σε όλα σχεδόν τα έντυπα.

Η Μελέτη «σκάει» μύτη στον αέρα του ΑΝΤ1, με εξτένσιονς και αποκαλυπτικό μπούστο. Την καλωσορίζει ο Γιώργος Παπαδάκης στην πρεμιέρα της εκπομπής, η Λίτσα Πατέρα παραμένει δυνατά δίπλα της ενώ η Τατιάνα Στεφανίδου εμφανίζεται λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα με τα παιδιά της στο πλατό της Ελεονώρας για να στηρίξει την «νέα αρχή» του καφέ.

Η ΜΕΛΕΤΗ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝ ΛΑΜΠΡΟ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ, τερματίζοντας πρώτη και αφήνοντας την 3η Θέση για την Ελένη Μενεγάκη στον Άλφα. Η επιτυχία της πρώτης χρονιάς του «καφέ» με την Ελεονώρα δυστυχώς δεν συνεχίζεται τις δύο επόμενες τηλεοπτικές σαιζόν. Ο «καφές» μοιάζει χωρίς λόγο να πειραματίζεται σε θεματολογία, η Ελεονώρα φαίνεται στον «αέρα» κουρασμένη και νευρική, τα δημοσιεύματα στον Τύπο πλασάρουν προς τα έξω την εικόνα ενός πλουσιοκόριτσου κακομαθημένου, που μοιάζει να τροφοδοτεί με σκανδαλάκια το κουτσομπολιό -εικόνα που απέχει κατά πολύ από το λαϊκό κορίτσι που σέβεται την οικογένεια, τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις και που μπορεί, αν και εργαζόμενη, να είναι σωστή σύζυγος και μητέρα. Αυτό το μοντέλο γυναίκας λάτρεψε το κοινό του καφέ του ΑΝΤ1.

Προς το τέλος της τρίτης τηλεοπτικής σαιζόν, η Ελεονώρα μοιάζει να έχει χάσει τον έλεγχο ακόμη και στον «αέρα» της εκπομπής. Επιτίθεται δημοσίως στην Ζωή Λάσκαρη, επίθεση που δημιουργεί αντιδράσεις στα επιτελικά στελέχη του σταθμού, ενώ ένα πρόβλημα υγείας που την ταλαιπωρούσε από την αρχή της τηλεοπτικής σαιζόν αποδυναμώνει ακόμη περισσότερο τις αντοχές της παρουσιάστριας. Οι εξελίξεις είναι γνωστές πια. Η Μελέτη εγκαταλείπει τον ΑΝΤ1 για το STAR και …

ΤΟ ΡΕΚΒΙΕΜ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ

Η περσινή τηλεοπτική σαιζόν χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το μεγάλο ναυάγιο της ναυαρχίδας του σταθμού.

Η επιλογή των παρουσιαστών Κατερίνας Ζαρίφη και Νίκου Μουτσινά μοιάζει να σοκάρει τους τηλεθεατές, καθώς το δίδυμο στον «αέρα» πολύ γρήγορα αποδείχθηκε ανήμπορο να παρουσιάσει ό,τι είχε υποσχεθεί: μια πιο ανατρεπτική πρόταση για το πρωινό ρόφημα…

Οι τηλεθεατές εγκαταλείπουν κατά χιλιάδες την αγαπημένη τους συνήθεια, οι γκρίνιες και οι καυγάδες στην ομάδα γίνονται γνωστές σε όλους όσοι ασχολούνται με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ , ενώ οι σχέσεις των δύο παρουσιαστών είναι τόσο ανύπαρκτες που… το τέλος έρχεται πολύ νωρίτερα και από τις πιο δυσοίωνες προβλέψεις.

Λίγο πριν το Πάσχα ο σταθμός «επιστρατεύει νύχτα» την Δέσποινα Καμπούρη και τον Γιώργο Λιανό, ως «υπηρεσιακούς» παρουσιαστές του καφέ.

ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΝΕΓΑΚΗ

Αίσθηση εν τω μεταξύ έχει προκαλέσει το πρώτο τρέιλερ που βγαίνει στον «άερα» του ΑΝΤ1 για τα 20 χρόνια του σταθμού. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ που παίζει, ακόμη και μέσα στον «καφέ» της Ζαρίφη και του Μουτσινά, είναι η ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ!

Πολλοί είναι εκείνοι που αρνούνται να θεωρήσουν ως τυχαίο το περιστατικό και εκτιμούν ότι ο σταθμός του Αμαρουσίου συνεχίζει να προετοιμάζει το έδαφος για μια πιθανόν επιστροφή «του δέους», με δεδομένο ότι το συμβόλαιο της Ελένης στον ΑΛΦΑ λήγει στο τέλος της τηλεοπτικής χρονιάς που τρέχει ήδη…

H «ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ» ΒΙΚΥ ΚΑΓΙΑ

Λίγο πριν το Πάσχα, ανακοινώνεται ότι Η ΝΕΑ παρουσιάστρια του «καφέ» είναι η ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΗ ΒΙΚΥ ΚΑΓΙΑ!

Η Βίκυ ξεκινάει και ο καφές αρχίζει να φλερτάρει με στήλες που αφορούν την γιόγκα, το φεγκ σούι, τις εναλλακτικές θεραπείες, ενώ το «μοσχαράκι κοκκινιστό» που αγαπάει η Ελληνίδα νοικοκυρά εγκαταλείπεται ,για να δώσει την θέση του στο σούσι και στα τηγανητά φύκια. Είναι βέβαιο, άλλωστε, ότι τα περισσότερα ελληνικά σπίτια χωρίς σούσι και ρύζι με κουκουνάρι δεν την «βγάζουν».

Οι τηλεθεάσεις της εκπομπής γίνονται σε πολλά τέταρτα μονοψήφιες και είναι πάρα πολλοί εκείνοι που αναρωτιούνται το πόσες συντονισμένες προσπάθειες θα χρειάστηκαν από πολλούς για να καταστραφεί ένα προϊόν «ναυαρχίδα» -όπως ο καφές.

Η Βίκυ Καγιά, στο τέλος της τηλεοπτικής χρονιάς, μας αποχαιρετάει χοροπηδώντας, δίνοντας ραντεβού με το τηλεοπτικό κοινό τον Σεπτέμβριο και φεύγει για την Νέα Υόρκη, με σκοπό να σπουδάσει τηλεόραση.

Τον Ιούλιο της τηλεφωνεί μάλλον η Μιμήκα, η φίλη της που ήταν επιφορτισμένη με την επιμέλεια του δημιουργικού της εκπομπής της, ότι «αποκαθηλώθηκε» από παρουσιάστρια του «καφέ» και ότι το κανάλι έχει άλλα σχέδια για την πρωινή ζώνη.

Η Βίκυ μαζεύει τότε τα μολύβια και τα τετράδια για να πάρει το αεροπλάνο του γυρισμού, ενώ η Ευγενία Μανωλίδου μπαίνει σε ένα αεροπλάνο αφήνοντας την Μύκονο για να παραστεί στο πρώτο ραντεβού με τα στελέχη του καναλιού του ΑΝΤ1. Σκοπός του ραντεβού; Να αναλάβει, αφού δοκιμαστεί, τον «πρωινό καφέ».

Από εκεί και πέρα το σήριαλ είναι γνωστό λίγο πολύ. Η Ευγενία μαθαίνει από τον real fm και την Ντέπυ Γκολεμά ότι δεν θα παρουσιάσει τελικά τον καφέ, ενώ λίγες ώρες πριν πρόβαραν «μαλλιά» με την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, η οποία εγκατέλειπε την Μενεγάκη για να σαπορτάρει την νέα παρουσιάστρια του καφέ του ΑΝΤ1.


ΤΙ ΕΓΙΝΕ;

Αυτό που μέχρι στιγμής είναι γνωστό, είναι ότι το κανάλι αποφάσισε αλλαγή στρατηγικής για την ζώνη 10 με 1.
Τέλος οι γυναίκες, ξανθιές και μελαχρινές , μάνες ή ανύπαντρες… Σκυτάλη λαμβάνουν οι άντρες! Οι ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ – ΚΑΡΑΜΕΡΟΣ κλήθηκαν για να περπατήσουν στην πιο ταλαιπωρημένη ζώνη του σταθμού, την πιο διακεκαυμένη, και να αντιμετωπίσουν το… δέος του ανταγωνισμού.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης