Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Με φρέσκια εμφάνιση που αναδεικνύει το σπορτίφ χαρακτήρα του, νέο πάτωμα που αυξάνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο, ατμοσφαιρικό κινητήρα 136 ίππων, πλούσιο εξοπλισμό και πάνω απ όλα ανταγωνιστική τιμή, το Swift Sport κοιτάζει κατάματα την κατηγορία των μικρών GTi.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κεντρίζει το ενδιαφέρον

Το ιαπωνικό μοντέλο στην τρίθυρη εκδοχή του δείχνει από την πρώτη ματιά ότι είναι κάτι διαφορετικό. Το χαμηλωμένο αμάξωμα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά, οι ζάντες 17 ιντσών, τα φαρδιά μετατρόχια, τα Εντυπωσιακή η πίσω όψη πλαϊνά σπόιλερ, η πτέρυγα πίσω και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης που είναι ενσωματωμένες στο διαχύτη, δεν πρόκειται να σε αφήσουν ασυγκίνητο.
Οι σχεδιαστές της Suzuki κράτησαν την ίδια συνταγή στο Swift Sport, αλλά το αναβάθμισαν σε όλους τους τομείς κερδίζοντας τα εύσημα για το τελικό αποτέλεσμα. Οι διαστάσεις αυξήθηκαν προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς και των χώρων, το πλαίσιο ανασχεδιάστηκε ωφελώντας την ακαμψία και συγκρατώντας το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με βάση τη χρηστικότητα

Μπάκετ καθίσματα με κόκκινες ραφές Το προφίλ του εσωτερικού μπορεί να μην είναι το πιο μοντέρνο που έχουμε συναντήσει, αλλά είναι ποιοτικό και χρηστικό. Τα σκληρά πλαστικά και η συναρμογή δείχνουν προσεγμένα, με τα sport καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, το τιμόνι, το μοχλό ταχυτήτων και τα πεντάλ να κάνουν τη διαφορά. Στα πίσω καθίσματα μπορούν πλέον να φιλοξενηθούν δύο ενήλικες μεσαίου αναστήματος, με το πορτμπαγκάζ να καλύπτει οριακά τις απαιτήσεις των επιβατών. Το μεγάλο ατού είναι αναμφισβήτητα ο εξοπλισμός. Με επτά αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου αυτού για τα γόνατα του οδηγού, σύστημα ευστάθειας ESP με Traction Control, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και ράδιοcd με δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3, κανείς δεν πρόκειται να μείνει παραπονούμενος.

Ανήσυχη «καρδιά»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ικανοποιητικές οι επιδόσεις Παρά το γεγονός ότι όλοι σχεδόν οι ανταγωνιστές χρησιμοποιούν turbo κινητήρες μικρής χωρητικότητας, η Suzuki επιμένει στον ατμοσφαιρικό 1,6 λίτρου των 136 ίππων. Το μοτέρ εμφανίζει υστέρηση χαμηλά, αλλά όσο ανεβαίνουν οι στροφές δείχνει τα «δόντια» του και προσφέρει τις επιδόσεις που επιζητά ο ανήσυχος οδηγός. Το εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων με την κοντή κλιμάκωση και το υπέροχο σε αίσθηση κούμπωμα θαρρείς και έχει σχεδιαστεί για αγωνιστική χρήση. Στα συν και η κατανάλωση καυσίμου η οποία κυμαίνεται σε πραγματικές συνθήκες κάτω από 7 λίτρα.

Σπορ, δραστήριο και φιλικό

Σε φιδίσιες διαδρομές δείχνει τα διαπιστευτήρια τουΑπό τα πρώτα χιλιόμετρα με το Swift Sport, καταλαβαίνεις ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί για να προσφέρει τα πάντα στον οδηγό χωρίς να χάνει το χαρακτήρα του. Σε διαδρομές με στροφές χαίρεσαι πραγματικά να το οδηγείς, να το πιέζεις στα όρια και να διασκεδάζεις με τις άμεσες αντιδράσεις και τις γωνίες. Η σπορ διάθεση είναι στο DNA του και αυτό φαίνεται από το στιβαρό πλαίσιο, το στήσιμο, το κιβώτιο και το ακριβές τιμόνι. Σε ανοικτό δρόμο διατηρεί με ευκολία υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να συμβάλλει στην άνεση και την ποιότητα κύλισης να είναι απροσδόκητα καλή. Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευκολοδήγητο και φιλικό, χωρίς να εμφανίζει «ξερές» αντιδράσεις στις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

 Σε δελεάζει

Το νέο Swift Sport δεν είναι το πιο εκρηκτικό μικρό. Είναι όμως ιδανικό για όσους επιζητούν την οδηγική ευχαρίστηση, έχει χαρακτήρα και είναι βελτιωμένο σε όλα τα σημεία. Η σχεδίαση είναι νεανική και σπορ, με τον πλούσιο εξοπλισμό και την τιμή των 14.500 ευρώ να συνάδει με τις ανάγκες τις εποχές, κάνοντάς το πιο ελκυστικό από ποτέ. 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Suzuki Swift Sport  

Κυβισμός (cc)

1.586 κ.εκ.

Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)

136/6.900

Ροπή (Nm/σ.α.λ.)

160/4.400

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)

8,9

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

195

Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)

6,4

Εκπομπές Ρύπων CO2

147 γρ./χλμ.

Τέλη Κυκλοφορίας

249,9 €

Μήκος (μέτρα)

3.890

Πλάτος (μέτρα)

1.695

Ύψος (μέτρα)

1.510

Βάρος (κιλά)

1.045

Χώρος Αποσκευών (λίτρα)

211

Τιμή (από…)*

14.500 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης