Χρήματα για “πέταμα” δεν υπάρχουν μήτε στα τηλεοπτικά κανάλια, μηδέ στις εταιρείες δημοσκοπήσεων. Ταυτόχρονα, η αποτυχία των Exit Poll στις πρόσφατες ευρωεκλογές “χτυπά καμπανάκι” για την  εγκυρότητα των δημοσκόπων.
 
Με βάση αυτά τα δύο δεδομένα, σε αυτή την εκλογική διαδικασία θα υπάρξουν μεγάλες και ουσιαστικές αλλαγές.

Με το κλείσιμο της κάλπης, η καινοτομία που θα υπάρξει θα είναι ένα ενιαίο Exit Poll από όλες τις εταιρείες προς όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες από τα κέντρα των δημοσκοπήσεων, το ενιαίο exit poll θα διενεργηθεί σε δείγμα 12.000 ατόμων, σε 150 σημεία δειγματοληψίας.

Τα στοιχεία θα τα συγκεντρώσουν κάπου 400 άτομα, ενώ το συνολικό κόστος του εγχειρήματος αναμένεται να κυμανθεί ανάμεσα στις 200.000 και 250.000 ευρώ, που προφανώς θα μοιραστεί αναλόγως σε τηλεοπτικούς σταθμούς και εταιρείες δημοσκοπήσεων.

Το μεγαλύτερο δείγμα ερωτώμενων θα αυξήσει και την αξιοπιστία της μέτρησης, η οποία μοιράζεται από κοινού και στις πέντε εταιρείες δημοσκοπήσεων που συμμετέχουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης