Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Συμβουλεύει… ο Στέφανος Αττάρτ
To Juke είναι ένα μοντέλο, που ανήκει στην κατηγορία των Crossover αυτοκινήτων. Με απλά λόγια πρόκειτια για ένα υπερυψωμένο αυτοκίνητο που διαθέτει χαρακτηριστικά επιβατικού. Με σχεδίαση που σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη το ιαπωνικό μοντέλο έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές κυρίως νεαρών σε ηλικία αγοραστών, που αναζητούν το κάτι διαφορετικό.
Σίγουρα το Juke είναι ιδανικό αυτοκίνητο για συνθήκες εντός και εκτός πόλης όσον αφορά το.. δρόμο. Με τον κινητήρα πετρελαίου που εφοδιάζεται, χωρητικότητας 1.5 λίτρων, είχαμε τη δυνατότητα να το οδηγήσουμε και να ζήσουμε κάτι διαφορετικό μαζί του. Πέρα λοιπόν από τα συνηθισμένα που κάνουμε για να δούμε αν είναι καλό στην πόλη είπαμε να το βγάλουμε και λίγο εκτός δρόμου. Γιατί καλό στο… δρόμο αλλά όταν έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο (πιο ψηλό από τα συνηθισμένα) σίγουρα θέλεις να πάς και λίγο στο χώμα…
Άνετη η οδήγηση σε φλατ χώμα…
Crossover με 18άρες ζάντες!
Δεν θελήσαμε να κάνουμε τραβηγμένα πράγματα. Άλλωστε δεν είναι και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος. Όμως θελήσαμε να το δοκιμάσουμε σε χωμάτινες (και λίγο σκληρές) επιφάνειες για δούμε τελικά τις δυνατότητές του. Παρέα με τον κορυφαίο στα οχήματα 4×4 Στέφανο Αττάρτ, πήραμε τα… βουνά έχοντας την έκδοση με την ονομασία N-Tec η οποία εφοδιάζεται με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών! Κάποιοι θα πούνε πως μπορεί να είμαστε τρελοί αλλά εμείς κόντρα στις δηλώσεις θέλαμε να το δοκιμάσουμε…
Δείτε πως σκαρφαλώνει το Juke… Για πλάκα!
Τι είπε ο ειδικός…
Χωρίς να έχουμε στον εξοπλισμό «κοντά», λεβιέδες και κουμπάκια για οδήγηση 4×4 πατήσαμε χώμα… Στις απλές χωμάτινες επιφάνειες το Juke δεν προβλημάτισε καθόλου ενώ παρά το γεγονός ότι φόραγε τόσο μεγάλες ζάντες και λάστιχα με χαμηλό προφίλ οι κραδασμοί δεν περνούσαν στην καμπίνα. Ψάξαμε το κάτι παραπάνω. Μεγάλες κλίσεις και χαντάκια. Τελικά το Juke μας… αποστόμωσε. Κάτι που ακόμα και ο γκουρού των 4×4 Στέφανος Αττάρτ, δήλωσε: «Αν και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι 4×4 αυτό συμπεριφέρεται ως τετρακίνητο. Είναι ψηλό από το έδαφος και έχει το πλεονέκτημα με τον συγκεκριμένο κινητήρα να μην πατινάρει ο δίσκος σε μεγάλες κλίσεις. Το βάρος εδώ παίζει το ρόλο του. Θα το έλεγα παιχνιδιάρικο και απροβλημάτιστο. Με τέτοια προσόντα νομίζω πως θα βγάλει ασπροπρόσωπους όσους το επιλέξουν και έχουν σκοπό να πατάνε και χώμα. Με εντυπωσίασε το γεγονός πως ενώ έχει λάστιχα με χαμηλό προφίλ δεν χτυπάει…».
Χωρίς καν να έχει τετρακίνηση…
Χαμηλή κατανάλωση…
Στα ενδότερα του Juke, να σημειώσουμε ότι ο κινητήρας diesel αποδίδει 110 ίππους και έχει μέση κατανάλωση κοντά στα 6.5 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες. Εφοδιάζεται με νεανικά στοιχεία αλλά δεν διαθέτει μεγάλους χώρους για τις αποσκευές. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν προβληματίζει μιας και όσοι αναζητούν κάτι μεγαλύτερο υπάρχει και η λύση του Qashqai. Σίγουρα πρόκειται για ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που για να το καταλάβεις πρέπει να βρεθείς πίσω από το τιμόνι του. Η έκδοση diesel είναι αυτή που ταιριάζει στα σημερινά δεδομένα (κατανάλωση – κόστος χρήσης κ.λπ.) αλλά η τιμή του (19.360 ευρώ) ίσως οδηγήσει στη λύση της έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης (13.590).
Διαβάστε επίσης: Nissan Juke 1.5 dCi: Ο αμφιλεγόμενος Ιάπωνας!
Η Ελλάδα έχει πολύ όμορφα μέρη που μπορούμε να εξερευνήσουμε…
Ο γκουρού των 4×4, Στέφανος Αττάρτ…
Έτσι…
Μπορεί ησυγκεκριμένη έκδοση να φόραγε 18άρες αλλά ούτε που τις καταλάβαμε στο χώμα…
Προστατευτικά στην εμπρός μάσκα…
Το πλαστικό κάτω από τη μάσκα βοηθά από ανεπιθύμητες καταστάσεις…
Αυτό είναι που λέμε… πήρες τα βουνά!
Κινητήρας diesel με 110 ίππους. Δε θές κάτι παραπάνω… Ιδίως στις μέρες μας…
Άνετα και ευχάριστα…
Nissan Juke με… εκκεντρικές καμπύλες!
Στο βάθος φαίνεται το Λαύριο!!!
Ωραία.. εικόνα!