Άλλη μία καταγγελία ήρθε στο mail του zougla.gr και αφορά το ΚΤΕΛ Ευβοίας, κάτι που πρέπει να εξετάσουν σοβαρά οι υπεύθυνοι. Διαβάστε παρακάτω τι μας έγραψε η αναγνώστης Γωγώ Κ.:

«Μάλλον υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στα ΚΤΕΛ Ευβοίας. Αυτή την χρονιά χρειάστηκε να ταξιδέψω αρκετές φορές με τα ΚΤΕΛ για Αυλωνάρι. Το πρόβλημα ξεκινούσε 2-3 μέρες πριν το ταξίδι που δεν μπορούσα να επικοινωνήσω για να μάθω δρομολόγια και να κάνω κράτηση. Στην Αθήνα δε σηκώνανε τηλέφωνα όλες τις ώρες, όλες τις φορές. Οταν ενημερώθηκα τελικά με τηλέφωνο στην Χαλκίδα και διαμαρτυρήθηκα στην Αθήνα με …γράψανε κανονικά….

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επόμενη κίνηση ήταν να διαμαρτυρηθώ στα κεντρικά στην Χαλκίδα. Μου είπε ο υπάλληλος ότι το γνωρίζουν το πρόβλημα αυτό της Αθήνας και με παρέπεμψε στον κ.Παπαγεωργίου, πρόεδρο (;) των ΚΤΕΛ. Επί ένα μήνα σχεδόν κάθε μέρα προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί του. Πότε δεν είχε πάει ακόμα στην δουλειά του, πότε ήταν στην Αθήνα σε συνεδριάσεις, πότε εκτός γραφείου για δουλειές, άφηνα το τηλέφωνό μου να με καλέσει, με έγραψε κανονικά. Αγανάκτησα και απευθύνθηκα στην Ευβοική γνώμη στην κ. Θεοφανίδη να κάνουν κάποιο ρεπορτάζ γι’ αυτό το πρόβλημα καθώς και σε κάποιους βουλευτές του νομού. Δεν ξαναταξίδεψα από το Πάσχα μαζί τους αλλά από ότι μαθαίνω η κατάσταση δεν άλλαξε . Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι λέει ο λαός».

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν έχετε και εσείς να μας διηγηθείτε παρόμοια περιστατικά ή θέλετε να μας στείλετε φωτογραφίες και video από τα τρελά και παλαβά των ελληνικών δρόμων τα περιμένουμε στο e-mail: automoto@zougla.gr

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης