Το περιστατικό στο GP της Γερμανίας, όπου ο πίσω τροχός του μονοθεσίου του Mark Webber έφυγε από τη θέση του κατά τη διάρκεια του pit stop, τραυματίζοντας έναν εικονολήπτη, έφερε αλλαγές στους κανονισμούς της F1 όσον αφορά το pit lane.
Πλέον, οι ομάδες από τον αγώνα της Σιγκαπούρης (20-22/9) θα πρέπει να έχουν εξοπλισμένα τα μονοθέσια με αναβαθμισμένα σύστημα συγκράτησης των τροχών. Το πώς θα είναι αυτά τα συστήματα και πως λειτουργούν δεν έχει ακόμα καθοριστεί, με την αρμόδια επιτροπή να τονίζει απλά ότι είναι δύο σταδίων.
Η McLaren είναι η πρώτη ομάδα που έχει ήδη εξελίξει το νέο σύστημα και το δοκίμασε στις ελεύθερες δοκιμές του GP του Βελγίου. Τώρα το πόσο ασφαλές είναι και πόσο θα επηρεάσει τους μηχανικούς στη διαδικασία αλλαγής των ελαστικών σε συνθήκες αγώνα, θα το μάθουμε πολύ σύντομα.
Δείτε εδώ πως συνέβη το ατύχημα στο GP της Γερμανίας στις 7 Ιουλίου.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος