Το Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 κυκλοφόρησε αρχικά στην Ιαπωνία τον Ιούλιο του 2011, ενώ στην πορεία μεταφέρθηκε στην Αμερική τον Φεβρουάριο του 2012. Κατά πολλούς χαρακτηρίζεται ως το τελευταίο κορυφαίο JRPG για το DS και όχι άδικα, καθώς έχει ήδη αποσπάσει θετικότατες κριτικές από κοινό και reviewers. Με δεδομένο το cult status της σειράς στους κύκλους των φίλων των JRPG γενικότερα η ευρωπαϊκή διάθεση της δημιουργίας της Atlus ήταν κάτι παραπάνω από δεδομένη. Μάλιστα πέρυσι τον Απρίλιο η αγγλική Ghostlight ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στο ευρωπαϊκό port του Devil Survivor 2, τονίζοντας πως μέσα στο 2012 το παιχνίδι θα κυκλοφορούσε κανονικά.

Έκτοτε η τύχη του Devil Survivor 2 ήταν αβέβαιη, καθώς τον περασμένο Μάρτιο η Ghostlight ανακοίνωσε ότι αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα με την διάθεση του τίτλου, κάτι που οφείλεται στο μικρό μερίδιο αγοράς που κατέχουν την δεδομένη χρονική στιγμή τα games του DS. Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Nintendo για να κυκλοφορήσει ένας τίτλος του DS θα πρέπει να διοχετευτούν τουλάχιστον 4.800 αντίτυπα στην αγορά και αν συνυπολογίσουμε το αυξημένο κόστος παραγωγής -κυρίως λόγω του cartridge- μια εταιρεία θα πρέπει να δαπανήσει τουλάχιστον 120.000 ευρώ μόνο και μόνο για να διαθέσει ένα παιχνίδι στα καταστήματα. Με βάση τα οικονομικά αυτά δεδομένα η ευρωπαϊκή κυκλοφορία του Devil Survivor 2 ήταν πολύ δύσκολο να ολοκληρωθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με στόχο να αντιμετωπίσει το παραπάνω πρόβλημα η αγγλική publisher εταιρεία προέβη σε μια ασυνήθιστη κίνηση που αν μη τι άλλο δεν την έχουμε ξαναδεί στα χρονικά της βιομηχανίας των video games, τουλάχιστον όχι με αυτό τον τρόπο. Συγκεκριμένα η Ghostlight τονίζει σε πρόσφατη ανακοίνωση της ότι μέχρι και τις 31 Αυγούστου θα πρέπει τα pre-orders του Devil Survivor να φτάσουν τα 1800 αντίτυπα. Εάν μέχρι τότε έχει επιτευχθεί αυτός ο στόχος τότε η δημιουργία της Atlus θα διατεθεί μέσω του επίσημου store της Ghostlight κάποια στιγμή μέσα στο φθινόπωρο. Σύμφωνα με δηλώσεις της αγγλικής εταιρείας ο αριθμός αυτός των προπαραγγελίων είναι απαραίτητος ώστε να καλυφθεί το μεγαλύτερο μέρος τους κόστους παραγωγής.

Το Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 διατίθεται με την μορφή μιας συλλεκτικής έκδοσης ονόματι Gold Edition, η οποία περιλαμβάνει μια αφίσα και κοστίζει 29.99 ευρώ. Επιπλέον, όσοι από εσάς το προπαραγγείλετε θα έχετε την τύχη να δείτε το όνομά σας γραμμένο μέσα στο manual του παιχνιδιού. Να προσθέσουμε επίσης πως η γραμματοσειρά στο εξώφυλλο του box είναι χρυσού χρώματος. Επιπροσθέτως, διατίθεται μια προσφορά με βάση την οποία μπορείτε να αποκτήσετε το Devil Survivor 2, καθώς και το Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked για το 3DS με κόστος €59.98 αντί για €69.98. Για να προπαραγγείλετε το Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 κάντε κλικ εδώ.

shin-megami-tensei-devil-survivor-2-gold-edition

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να αναφέρουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που μικρότερου μεγέθους publishers αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα με την ευρωπαϊκή διάθεση τίτλων που προέρχονται από την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Ανάλογες δυσκολίες είχε συναντήσει και η Rising Star Games στην προσπάθεια της να μεταφέρει στα μέρη μας το Muramasa: The Demon Blade, το οποίο σημειωτέον αυτή την στιγμή θεωρείται ως μία από τις κορυφαίες κυκλοφορίες του Wii (πρόσφατα μάλιστα μεταφέρθηκε στην Αμερική και στο PS Vita). Ειναι γεγονός πως ένα JRPG δύσκολα θα σημειώσει ανάλογες πωλήσεις με την σειρά Final Fantasy, αν και υπάρχουν πρόσφατα παραδείγματα όπως το Ni no Kuni που αποδεικνύουν ότι μια σημαντική μερίδα κοινού είναι διατεθειμένη να στηρίξει τις πραγματικά ποιοτικές δημιουργίες.

Μέχρι στιγμής σύμφωνα με δηλώσεις του Ross Brierley, του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων της Ghostlight, η ανταπόκριση του κόσμου στην κίνησή της είναι ιδιαίτερα θετική. Παρόλα αυτά ο στόχος δεν έχει ακόμη επιτευχθεί. Εσείς θα προπαραγγείλετε το Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2; Επιπλέον, ποια είναι η άποψη σας για την συγκεκριμένη κίνηση; Πείτε μας τις απόψεις σας στο forum του GameWorld.

Για να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Devil Survivor 2 κάντε κλικ εδώ.

Διαβάστε επίσης την συνέντευξη που παραχώρησε ο Ross Brierley στο GameWorld τον περασμένο Μάιο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης