Η υψηλή φορολογία στα αυτοκίνητα με κυβισμό άνω των 1.929 κ.εκ. έχει μηδενίσει σχεδόν την κατηγορία αυτή με αποτέλεσμα οι όποιοι πελάτες υπήρχαν να αναζητούν άλλες λύσεις. Από την πλευρά τους οι εταιρείες έχουν τις δικές τους προτάσεις με νέες εκδόσεις που όμως δεν υστερούν σε ποιότητα, επιδόσεις ενώ τα έξοδα την ίδια ώρα είναι σαφώς μειωμένα.
Εδώ και λίγες εβδομάδες η BMW διαθέτει στην ελληνική αγορά την Χ1 με κινητήρα 1.598 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 143 ίππους. Η νέα αυτή έκδοση εφοδιάζεται με έναν σύγχρονο βενζινοκινητήρα TwinPower Turbo ο οποίος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις και ταυτόχρονα δεν ανεβάσει στα ύψη την κατανάλωση καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και στη γλώσσα των αριθμών, το 0-100 έρχεται σε 9,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. Την ίδια ώρα, η μέση κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 7,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων CO2, αυτές αγγίζουν τα 170 γρ./χλμ. το οποίο για την τσέπη του οδηγού μεταφράζονται σε 382 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ανά έτος.
Το γερμανικό μοντέλο κοστίζει 27.406 ευρώ με απόσυρση και περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Να σημειώσουμε ότι η BMW X1 1.6 είναι διαθέσιμη σε όλες τις αντιπροσωπείες της μάρκας ως test drive ενώ είναι και ετοιμοπαράδοτη σε αυτόν που θα την επιλέξει για καινούργιο αυτοκίνητο
Δείτε την BMW Χ1
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης