Σε ευθεία αντιπαράθεση με την Mercedes έρχεται η Volvo Αγγλίας, έπειτα από την νέα διαφημιστική καμπάνια της για το καινούριο V40, η οποία είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις.
Τις τελευταίες μέρες προβάλλεται στην Αγγλία μια διαφήμιση για την προώθηση του Volvo V40 D2 R-Design με σλόγκαν «Βαρεθήκατε τη γερμανική τεχνολογία; Δοκιμάστε το σουηδικό μέταλλο».
Η χαρακτηριστική διαφήμιση της Volvo
Στόχος της Volvo Αγγλίας είναι προκαλέσει τους καταναλωτές να συγκρίνουν το μοντέλο τους με την Mercedes A180 CDI BlueEficiency Sport. Το πιο προκλητικό βεβαίως, είναι ότι η εταιρεία υπόσχεται να πληρώσει ακόμα και την πρώτη δόση σε περίπτωση που κάποιος επιλέξει το γερμανικό μοντέλο, έπειτα από τη συγκριτική δοκιμή.
Τα συμπεράσματα δικά σας…
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος