BURNING UP – Madonna   Don’t put me off ’cause I’m on fire And I can’t quench my desire Don’t you know that I’m burning up for your love You’re not convinced that that is enough I put myself in this position And I deserve the imposition But you don’t even know I’m alive And this pounding in my heart just won’t die I’m burning up   I’m burning up, burning up for your love I’m burning up, burning up for your love I’m burning up, burning up for your love For your love   You’re always closing your door Well that only makes me want you more And day and night I cry for your love You’re not convinced that that is enough To justify my wanting you Now tell me what you want me to do I’m not blind and I know That you want to want me but you can’t let go Come on, let go   (Chorus)   Oh do you wanna see me down on my knees? Or bending over backwards now would you be pleased? Unlike the others I’d do anything I’m not the same, I have no shame I’m on fire come on, let go Do you wanna see me…?   (Burning up for your love) Ooh, yeah, I’m burning up (Burning up for your love) x2 Come on, come on, I’m burning up (Burning up for your love) Uh, uh, uh, I’m burning up (Burning up for your love) Ooh, yeah, I’m burning up (Burning up for your love) Come on, come on, I’m burning up (Burning up for your love) Ooh, yeah, I’m burning up (Burning up for your love) Uh, uh, uh (Burning up for your love)   You know you got me burning up, baby (Burning up for your love) x2 Burning up for your love (Burning up for your love)   Το τραγούδι το έγραψε η ίδια η τραγουδίστρια και αναφέρεται στην έλλειψη ντροπής εκ μέρους της, που φλεγόμενη από έρωτα εκδηλώνει το πάθος της για τον άνθρωπο που αγαπάει. Το 1982 η Madonna ζούσε στη Νέα Υόρκη και προσπαθούσε να εκτοξεύσει τη μουσική της καριέρα. Τότε είχε δεσμό με τον Steve Bray από το Ντιτρόιτ, ο οποίος έγινε ο drummer της μπάντας της. Το ζευγάρι εγκατάλειψε το hard rock και υπέγραψε συμβόλαιο με τη Gotham Records αποφασίζοντας να ασχοληθούν με το funk. Όμως σύντομα εγκατέλειψαν και αυτά τα σχέδια και έτσι η Madonna πήρε μαζί της τις πρόχειρες ηχογραφήσεις τριών τραγουδιών: του «Everybody», του «Ain’t No Big Deal» και του «Burning Up». Αργότερα, η Madonna έδωσε το «Everybody» στον DJ Mark Kamins, ο οποίος αφού το άκουσε, την πήγε στη Sire Records όπου η Madonna υπέγραψε συμφωνία για την κυκλοφορία ενός single. Όταν το «Everybody» γνώρισε επιτυχία στα clubs, η Sire Records αποφάσισε να βγάλει ολόκληρο άλμπουμ. Η Madonna παρέδωσε στην εταιρία το demo του «Burning Up», και η εταιρία ικανοποιημένη έδωσε το πράσινο φως για την ηχογράφηση του τραγουδιού. Εντούτοις, η Madonna δεν συνεργάστηκε ούτε με τον Steve Bray ούτε με τον Mark Kamins, αλλά με τον παραγωγό της Warner Brothers, Reggie Lucas. Ο Michael Rosenblatt, διευθυντής της Sire Records, εξήγησε στον Kamins ότι ήθελαν έναν παραγωγό που να είχε περισσότερη εμπειρία στην κατεύθυνση των τραγουδιστών κι έτσι διόρισαν τον Lucas. Η ηχογράφηση του «Burning Up» έγινε το 1982 στα Sigma Sound Studios στη Νέα Υόρκη. Ο Lucas έστρεψε τη Madonna σε μία πιο pop κατεύθυνση. Επιπλέον άλλαξε ριζικά τη δομή του τραγουδιού σε σχέση με την αυθεντική που υπήρχε στο demo. Όμως η Madonna δεν δέχτηκε τις αλλαγές και διόρισε τον John “Jellybean” Benitez, ο οποίος ήταν DJ στη Funhouse Disco, για να κάνει το remix του τραγουδιού. Ο Benitez πρόσθεσε κάποια παραπάνω φωνητικά και μέρη με την κιθάρα κι έτσι το τραγούδι πήρε τη μορφή με την οποία έγινε γνωστό. Το «Burning Up» έχει μία ψυχρή ενορχήστρωση, η οποία στηρίζεται στο συνθετικό μπάσο, το drum machine και την κιθάρα. Στις επόμενες ηχογραφήσεις της Madonna, τα riffs της κιθάρας δεν ήταν χαρακτηριστικά των τραγουδιών της. Εντούτοις, στο τραγούδι αυτό ενσωματώθηκαν και ηλεκτρικές κιθάρες καθώς και τα πιο σύγχρονης τεχνολογίας synthesizers, ενώ η χρήση του συνθετικού μπάσου και των προγραμματισμένων τυμπάνων (drum programming), αντί να χρησιμοποιηθεί μία πραγματική μπάντα, ήταν χαρακτηριστική της δεκαετίας του 1980. Οι μουσικοί που έπαιξαν στο τραγούδι ήταν οι Dean Gant, Fred Zarr και Ed Walsh στα synthesizers, οι Dean Gant και Fred Zarr στο ηλεκτρικό και ακουστικό πιάνο, οι Reggie Lucas, Ira Siegal και Paul Pesco στις κιθάρες, οι Reggie Lucas και Leslie Ming στο drum programming, ο Bobby Malach στο τενόρο σαξόφωνο, και φωνητικά έκαναν –εκτός από τη Madonna- οι Gwen Guthrie, Norman Jean Wright, Brenda White και Chrissy Faith. Το τραγούδι έχει το χορευτικό ρυθμό των 138 bpm (beats per minute). Στιχουργικά, το «Burning Up» πρέπει να είναι το μόνο pop τραγούδι που έκανε ρίμα τη λέξη «position» με τη λέξη «imposition»! Το δε ρεφρέν είναι μία επανάληψη του στίχου «I’m burning up…», ο οποίος ακούγεται τρεις φορές και υποστηρίζεται από την κιθάρα. Η γέφυρα αποτελείται από μία σειρά διφορούμενων στίχων που περιγράφουν τι μπορεί να κάνει η τραγουδίστρια για τον αγαπημένο της. Οι στίχοι λένε εμμέσως πλην σαφώς ότι η σαρκική ανάγκη της τραγουδίστριας είναι τόσο επείγουσα που την κάνει… ξεδιάντροπη! Madonna Burning Up Το «Burning Up» κυκλοφόρησε σε single στις 9 Μαρτίου 1983, με εξώφυλλο που σχεδίασε ο Martin Burgoyne και μοιάζει με comic. Ήταν το δεύτερο single που κυκλοφόρησε η Madonna, καθώς είχε προηγηθεί το «Everybody» (Οκτώβριος 1982). Πριν την κυκλοφορία του single, η Sire Records για να προωθήσει το τραγούδι έκλεισε στη Madonna μία σειρά προσωπικών εμφανίσεων σε διάφορα clubs της Νέας Υόρκης. Αργότερα η τραγουδίστρια ταξίδεψε στο Λονδίνο όπου ερμήνευσε το τραγούδι σε διάφορα clubs όπως το «Heaven», το «Camden Palace» και το «Beatroot Club» καθώς και το «Hacienda» στο Manchester. Εντούτοις, εκείνες οι εμφανίσεις της δεν έτυχαν και της καλύτερης υποδοχής από το βρετανικό ακροατήριο. Παρά τις εμφανίσεις της Madonna και παρά τους υποδηλωτικούς στίχους και την ικανοποιητική προβολή του βίντεο με την τραγουδίστρια να σέρνεται στο δρόμο, το «Burning Up» γνώρισε πολύ μικρή επιτυχία. Όπως ο προκάτοχός του («Everybody»), έτσι κι αυτό απέτυχε να μπει στο αμερικάνικο Top 100. Το μόνο που κατάφερε ήταν να φτάσει στο Νο 13 της Αυστραλίας και στο Νο 3 του Dance chart των Η.Π.Α. Εντούτοις, το τραγούδι είχε αρκετή ορμή ώστε να κρατήσει τη Madonna στο προσκήνιο και να της δώσει την ευκαιρία να πάρει τα πάνω της με το επόμενο single, που ήταν το «Holiday». Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το «Burning Up» ήταν η τέλεια δήλωση της Madonna για τις προθέσεις της και τις δυνατότητές της την εποχή που το αστέρι της ανέτειλε. Οι κριτικές που έλαβε το «Burning Up» ήταν ανάμεικτες. Ο μουσικός και συγγραφέας Rikky Rooksby σχολίασε στο βιβλίο του, «The Complete Guide To The Music Of Madonna», ότι το τραγούδι είναι εμφανώς πιο αδύναμο σε σύγκριση με τα άλλα singles του ίδιου δίσκου, όπως το «Lucky Star» και το «Borderline». Το περιοδικό Slant χαρακτήρισε το τραγούδι ευερέθιστο και εμποτισμένο με στοιχεία punk και στο ίδιο μήκος κύματος το Entertainment Weekly σχολίασε ότι το «Burning Up» απέδειξε ότι η Madonna μπορεί να είναι ακόμα και rock. Αντιθέτως, ο μουσικοκριτικός Robert Christgau κατέταξε το τραγούδι στην κατηγορία του… electroporn! Το «Burning Up» κυκλοφόρησε και σε maxi single (12’’ version) σε εκτέλεση διάρκειας 5.56’’ έναντι 3.45’’ που έχει το single. Η εκτέλεση που περιλαμβάνεται στο maxi single, όχι μόνο είναι μεγαλύτερη σε διάρκεια αλλά έχει και πιο βαρύ ήχο, με περισσότερα synthesizers και λιγότερες κιθάρες, που καθιστά το κομμάτι περισσότερο χορευτικό. Κάποιοι θεωρούν αυτό το remix ως την καλύτερη εκτέλεση του τραγουδιού και ως ένα από τα πιο επιτυχημένα remix της δεκαετίας του 1980. http://www.youtube.com/watch?v=pufec0Hps00 Το video-clip του «Burning Up» γυρίστηκε μέσα στο πλαίσιο της προώθησης του τραγουδιού και το σκηνοθέτησε ο Steve Barron. Ο Barron έγινε αργότερα διάσημος ως ο σκηνοθέτης του «Billie Jean» (Michael Jackson) και του «Take On Me» (A-ha), ενώ σκηνοθέτησε μεταξύ άλλων και τα: «Heaven» (Bryan Adams), «Steppin’ Out» (Joe Jackson), «Don’t You Want Me» (Human League), «Let Me Go» (Heaven 17), «Money For Nothing» (Dire Straits), «Do You Really Want To Hurt Me» (Culture Club), «Pale Shelter» (Tears For Fears), «Electric Avenue» (Eddy Grant), «Africa» (Toto), «For Your Eyes Only» (Sheena Easton), «She Blinded Me With Science» (Thomas Dolby) και πολλά άλλα για τους Whitney Houston, Orchestral Manoeuvres In The Dark, Paul McCartney, ZZ Top, Dolly Parton, Def Leppard, David Bowie κ.α. Για το video-clip του «Burning Up» προσλήφθηκε η φίλη της Madonna, Debi Mazar, για να της κάνει το make-up. Αργότερα η Debi Mazar έγινε ηθοποιός και μάλιστα εμφανίστηκε σε 5 μουσικά βίντεο της Madonna («Papa Don’t Preach», «True Blue», «Justify My Love», «Deeper And Deeper» και «Music»). Το styling της Madonna ανέλαβε η Maripol, η οποία βοήθησε την τραγουδίστρια και στην εμφάνισή της στο εξώφυλλο του single. Την εποχή που γυρίστηκε το video-clip, το MTV είχε αρχίσει να προβάλει χορευτικά μουσικά βίντεο κι έτσι το «Burning Up» έγινε το πρώτο video-clip της Madonna που προβλήθηκε από το μουσικό κανάλι. Το χαμηλού προϋπολογισμού βίντεο του «Burning Up» απεικονίζει τη Madonna με ένα άσπρο φόρεμα και να φοράει τα διάσημα λαστιχένια βραχιόλια της, που στην πραγματικότητα ήτανε ταινίες γραφομηχανής (!). Η Madonna παρουσιάζεται σαν ένα αβοήθητο θύμα όπως τα στερεότυπα θηλυκά στις ταινίες του βωβού κινηματογράφου. Η τραγουδίστρια παίρνει κλασικές υποτακτικές γυναικείες πόζες (ίδιες μ’ αυτές που είχε πάρει η Marilyn Monroe τη δεκαετία του 1940) και σέρνεται σ’ έναν άδειο δρόμο περιμένοντας τον αδιάφορο αγαπημένο της, ο οποίος εμφανίζεται να τρέχει με το αυτοκίνητο (τον υποδύεται ο πραγματικός τότε αγαπημένος της τραγουδίστριας), μέχρι που ξαφνικά την χτυπάει. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουμε, καθότι το βίντεο τελειώνει δείχνοντας τη Madonna να οδηγεί το αυτοκίνητο έχοντας ένα προκλητικό χαμόγελο στα χείλη, και με τον άντρα να μη φαίνεται πουθενά, γεγονός που μας επιτρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι μάλλον εκείνη είχε το πάνω χέρι, θέμα που επαναλαμβάνεται σε όλη τη σταδιοδρομία της. Θα μπορούσαμε, λοιπόν, να πούμε ότι το μουσικό βίντεο του «Burning Up» ήταν η αρχή της απεικόνισης της Madonna ως γυναίκα που παίρνει τον έλεγχο μίας αποσταθεροποιημένης ανδρικής σεξουαλικότητας. Ακόμα και αν το τραγούδι περιέχει στίχους που απεικονίζουν κάποια γυναικεία αδυναμία, όπως ο στίχος «Do you want to see me down on my knees?», το βίντεο δημιουργεί την ακριβώς αντίθετη εντύπωση. Στο συγκεκριμένο στίχο η Madonna εμφανίζεται γονατισμένη στο δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο που τρέχει προς το μέρος της, και στρέφει το κεφάλι της προς τα πίσω εκθέτοντας το λαιμό της, παίρνοντας –φαινομενικά- την απόλυτη στάση υποταγής. Εντούτοις, ο τόνος της φωνής και το βλέμμα της στην κάμερα απεικονίζουν μία σκληρότητα και μία περιφρόνηση που έρχεται σ’ αντίθεση με την υποταγή που υποδηλώνει η στάση του σώματος και μετατρέπει τον στίχο σε πρόκληση –αν όχι απειλή- προς τον αγαπημένο της. Έτσι, ενώ η τραγουδίστρια δείχνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς έναν άντρα και ότι είναι πρόθυμη να τον ευχαριστήσει, στο τέλος αυτό που κάνει είναι να ικανοποιεί τις δικές της επιθυμίες. madonna vs marilyn monroe Τον Ιανουάριο του 1985, με αφορμή την κυκλοφορία από την Warner Music μίας βιντεοκασέτας με 4 video-clips της Madonna, συμπεριλαμβανομένου και του «Burning Up», ο δημοσιογράφος Jon Pareles έγραψε στους New York Times ότι η Madonna δανείστηκε πόζες από τη Marilyn Monroe. Ο Βρετανός δημοσιογράφος και συγγραφέας Andrew Morton έγραψε στη βιογραφία της Madonna ότι το βίντεο του «Burning Up» ήταν η πρώτη εισαγωγή της Αμερικής στη σεξουαλική πολιτική της Madonna. Ο συγγραφέας Robert Clyde Allen στο βιβλίο «Channels Of Discourse: television and contemporary criticism» (1987) σύγκρινε το βίντεο με αυτό του «Material Girl». Σύμφωνα με τον Allen, και τα δύο βίντεο έχουν ένα ακαθόριστο τέλος, υιοθετώντας μία σειρά λογοπαίγνιων και εκθέτοντας μία υπερβολή σε ό,τι αφορά το στυλ της Madonna. Τα θέματα που περιλαμβάνονται στο βίντεο είναι αυτά της σεξουαλικότητας και της θρησκείας. Η εικόνα της Madonna να γονατίζει και να τραγουδάει ότι «φλέγεται από έρωτα» είναι μία απεικόνιση της παραδοσιακής χριστιανικής ιδεολογίας που θέλει τη γυναίκα αδύναμη και υποταγμένη σε μία πατριαρχική κοινωνία. Ο Γάλλος ακαδημαϊκός και συγγραφέας Georges-Claude Guilbert στο βιβλίο του «Madonna As Postmodern Myth» (Η Μαντόνα ως μεταμοντέρνος μύθος, 2002) σχολίασε ότι η εκπροσώπηση του αρσενικού χαρακτήρα στο βίντεο του «Burning Up» καθίσταται άνευ σημασίας καθώς η τραγουδίστρια αποσταθεροποιεί τον καθορισμό και την κατηγοριοποίηση της ανδρικής σεξουαλικότητας με τον ίδιο σχεδόν τρόπο που το κάνει και με τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Η έκφραση της στάσης «δίχως ντροπή» («I have no shame») ερμηνεύεται από τον συγγραφέα James B. Twitchell στο βιβλίο «For Shame», ως μία προσπάθεια να διαχωρίσει η τραγουδίστρια τη θέση της από τις σύγχρονες γυναίκες καλλιτέχνιδες της εποχής της. Ο σκηνοθέτης Steve Barron αποκάλυψε στην τηλεοπτική εκπομπή του VH1 «The Music Video Exposed» ότι κατά τη διάρκεια του γυρίσματος συνέβη ένα ατύχημα που παραλίγο να κόστιζε τη ζωή της Madonna! Συγκεκριμένα, στη μέση περίπου του βίντεο υπάρχει μία σκηνή που γυρίστηκε σε μία λίμνη και δείχνει τη Madonna να είναι ξαπλωμένη μέσα σε μια βάρκα. Για να φιλμάρουν την τραγουδίστρια από ψηλά, χρησιμοποίησαν έναν ογκώδη γερανό. Η πρώτη λήψη δεν έγινε σωστά κι επεκτείνανε τον βραχίονα του γερανού έτσι ώστε η λήψη να γίνει ακριβώς πάνω από τη Madonna. Όμως με την επέκταση του βραχίονα, οι ρόδες του γερανού ανασηκώθηκαν από το έδαφος με αποτέλεσμα όλο αυτό το ογκώδες πράγμα να αρχίσει να ανατρέπεται. Ευτυχώς οι τεχνικοί επενέβησαν έγκαιρα και κράτησαν τον γερανό. Όμως αν ο βραχίονας είχε επεκταθεί έστω και μία ίντσα παραπάνω, ολόκληρος ο γερανός θα έπεφτε πάνω στην τραγουδίστρια και θα την συνέθλιβε! Η Madonna συμπεριέλαβε το «Burning Up» στο set list των συναυλιών της κατά την πρώτη περιοδεία που έκανε (The Virgin Tour), το 1985. Η εφημερίδα Dallas Morning News αποκάλεσε την εμφάνιση της Madonna «τραγανή και ενεργητική». Εντούτοις, το τραγούδι δεν συμπεριλήφθηκε στη βιντεοκασέτα «Live-The Virgin Tour», που κυκλοφόρησε η Warner Home Video, επειδή ο σκηνοθέτης Danny Kleinman έκρινε ότι η εμφάνιση της Madonna δεν ήταν κι η καλύτερη. Μάλιστα η Madonna δεν το ξανατραγούδησε live για τα επόμενα σχεδόν 20 χρόνια! http://www.youtube.com/watch?v=bPagx2u4jVY Το 2004 η τραγουδίστρια έκανε την έκπληξη, εντάσσοντας το «Burning Up» στο set list για την περιοδεία Re-Invention Tour. Σ’ αυτή τη ζωντανή punk-rock απόδοση του τραγουδιού, η Madonna εμφανιζόταν στη σκηνή με μία ηλεκτρική κιθάρα και ντυμένη με στρατιωτική στολή αγγαρείας ενώ μετά το δεύτερο ρεφρέν ακουγόταν ένα πολύ καλό σόλο του Monte Pittman στην κιθάρα. Το περιοδικό Slant σχολίασε ότι «ήταν φάση να βλέπεις τη Madonna με μία ηλεκτρική κιθάρα να τραγουδάει κλασικά κομμάτια όπως το “Burning Up”» ενώ ο δημοσιογράφος και μουσικοκριτικός Kelefa Sanneh έγραψε στους New York Times: «Το “Burning Up”, ένα φαινομενικά ακίνδυνο κλασικό κομμάτι για club από τον πρώτο δίσκο της Madonna, ήταν ακόμα πιο προκλητικό. Καθώς η Madonna φορούσε μία στρατιωτική στολή αγγαρείας, τραγουδούσε το ρεφρέν «I’m burning up, burning up for your love» και οι οθόνες από πάνω πρόβαλαν τυχαίες εικόνες από φορητή βιντεοκάμερα. Πόλεμος, σεξ και βιντεοκασέτα: ήταν αδύνατον να μην σκεφτείς το Abu Ghraib*, αν και δεν κατέστη ποτέ σαφής η σύνδεση αυτή. Τραγουδώντας το στίχο “Unlike the others I’d do anything / I’m not the same, I have no shame / I’m on fire”, έφερνε στο νου ένα διαφορετικό είδος σύρραξης». *Abu Grhaib: φυλακές της Βαγδάτης όπου έλαβαν περιστατικά σεξουαλικής και σωματικής κακοποίησης κρατουμένων από Αμερικανούς και Βρετανούς στρατιώτες. Παρόμοια με την πορεία του στα live, το «Burning Up» έμεινε έξω από το «Immaculate Collection» (1990, η πρώτη συλλογή επιτυχιών της Madonna), καθιστώντας το τραγούδι εγκληματικά υποτιμημένο, κάτι που ήρθε να αποκαταστήσει το «Celebration» (2009, η τρίτη συλλογή επιτυχιών της Madonna καθώς μεσολάβησε το «GHV2», που κυκλοφόρησε το 2001). Το «Burning Up» ακούστηκε σε μία σκηνή της ταινίας «The Wild Life» (1984). Το 2001 επανακυκλοφόρησε το άλμπουμ «Madonna», με νέο επεξεργασμένο ήχο, όπου περιλαμβάνεται και το «Burning Up» σε εκτέλεση κατά ένα λεπτό μεγαλύτερη από αυτή του πρωτότυπου δίσκου. Το 2008, κατά την τελετή της εισαγωγής της Madonna στο Rock and Roll Hall Of Fame το τραγούδι ερμηνεύτηκε από τον Iggy Pop και τους Stooges! Στις 27 Σεπτεμβρίου 2008 η Madonna ερμήνευσε το τραγούδι στη συναυλία που έδωσε στην Αθήνα (στο Ο.Α.Κ.Α.). Το 2009 οι Silent Talk ηχογράφησαν μία εκτέλεση του τραγουδιού ενώ τον Απρίλιο του 2010 το «Burning Up» ακούστηκε στην τηλεοπτική σειρά Glee, ερμηνευμένο από τον Jonathan Groff, και συμπεριλήφθηκε ως bonus track στην iTunes έκδοση του EP «Glee: The Music, The Power Of Madonna». britney-spears-burning up Το 2011 η Britney Spears ερμήνευσε το τραγούδι σε μερικές από τις συναυλίες της κατά τη διάρκεια της περιοδείας Femme Fatale Tour. Στο τραγούδι αυτό, η Britney Spears καβαλίκευε μία τεράστια και λαμπερή κιθάρα. Η εκτέλεσή της κυκλοφόρησε και σε στούντιο εκτέλεση, για την οποία το περιοδικό Billboard έγραψε ότι είναι λαμπερή χωρίς υπαινιγμό στη δεκαετία του 1980 . Τον Απρίλιο του 2012 οι Magic Wands κυκλοφόρησαν μία εκτέλεση μέσω του διαδικτύου. Αναμφίβολα το «Burning Up» είναι το τραγούδι που περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο, συλλαμβάνει τη συμπεριφορά της Madonna στην αρχή της καριέρας της. Ωστόσο, με πρακτικούς όρους, το «Burning Up» θα μπορούσε να απευθύνεται στο κοινό, από το οποίο η Madonna απαιτούσε την αγάπη και την προσοχή. Βέβαια, η ιστορία έδειξε ότι η δύναμη της θέλησής της και μόνο ήταν αρκετή για να το καταφέρει και ότι το τραγούδι δεν ήταν παρά το προμήνυμα της μεγάλης star που θα αποκαλύπτονταν σύντομα σε όλο τον κόσμο. Έρευνα-κείμενα-επιμέλεια: Κωνσταντίνος Παυλικιάνης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης