Έναν διαφορετικό τρόπο σκέφτηκαν οι καθηγητές στη Μεσσηνία για να ενημερώσουν γονείς και μαθητές για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Ακολουθεί το γράμμα που έλαβαν ή θα λάβουν οι μαθητές και οι γονείς τους:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Αγαπητοί μας, μαθητές και γονείς,

Νιώθουμε την υποχρέωση να εξηγήσουμε κάποια πράγματα, που θα λύσουν τυχόν απορίες σας σε σχέση με όλα όσα τις τελευταίες μέρες διαδραματίζονται στη δημόσια εκπαίδευση, με αφορμή την απεργία των εκπ/κών Δ/θμιας Εκπ/σης εν μέσω πανελλαδικών εξετάσεων, την οποία πρότεινε η ΟΛΜΕ, ως μέτρο αντίδρασης στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης, αλλά εμείς ως εκπαιδευτικοί δεν πρoλάβαμε καν να τη συζητήσουμε και να ψηφίσουμε υπέρ ή κατά.

Η κατάσταση στα σχολεία γίνεται όλο και δραματικότερη. Κι αυτό το γνωρίζουμε πολύ καλύτερα από όσους νομοθετούνε, εμείς, εσείς και οι μαθητές. Τη φετινή χρονιά χάθηκαν χιλιάδες εκπαιδευτικές ώρες σε πάρα πολλά σχολεία της χώρας (ο νομός μας δεν αποτέλεσε εξαίρεση), με αποτέλεσμα την ελλιπή παροχή εκπαιδευτικού έργου, λόγω της συνεχούς μείωσης των δαπανών για την παιδεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τη νέα χρονιά προβλέπονται περαιτέρω μείωση των δαπανών για την παιδεία στο 2,5% από 2,75% που ήταν φέτος, νέες συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολικών μονάδων, με τους γονείς να επιφορτίζονται τη μεταφορά των παιδιών τους, επιπλέον αύξηση των μαθητών ανά τμήμα (30 ανά τμήμα), ανύπαρκτοι διορισμοί νέων καθηγητών και ταυτόχρονα υποχρεωτικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών σε οποιοδήποτε μέρος της χώρας. Η κυβέρνηση με αυτόν τον τρόπο κήρυξε εκβιαστικά λίγες μέρες πριν τις Πανελλήνιες ολοκληρωτικό πόλεμο, τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο στο δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Στον εργασιακό “μεσαίωνα” που προδιαγράφεται για τα παιδιά μας και αφορά όλους μας, μαθητές, γονείς αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να δείξουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στους εκπαιδευτικούς, όπως αντίστοιχα έπραξαν πριν λίγες μέρες στη Ισπανία, οι εκεί μαθητές και γονείς. Να μη μείνουν στην παραπλανητική και διχαστική προπαγάνδα του “καλά, αντιδρούν για 2 ώρες αύξηση ωραρίου την εβδομάδα;” Αυτές οι 2 ώρες την εβδομάδα σημαίνουν πολλά περισσότερα από την αύξηση του φόρτου εργασίας των εκπαιδευτικών, που πέρα από το διδακτικό ωράριο, αναλώνονται σε ώρες προετοιμασίας, διορθώσεις γραπτών και κάθε είδους παιδαγωγικών και διοικητικών καθηκόντων. Σημαίνει καταδίκη σε ανεργία 10.000 αναπληρωτών και σε απόλυση 5.000 μονίμων εκπαιδευτικών.

Σημαίνει ότι οι ελάχιστοι αναπληρωτές που θα προσληφθούν του χρόνου θα αμείβονται με 400 ευρώ μηνιαίως. Σημαίνει ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί θα υποχρεωθούν σε μεταθέσεις ανά τη χώρα . Και σημαίνει ότι από δω και μπρος
– μετά την επίταξη· πριν καν ένας κλάδος να έχει κηρύξει απεργία,
– θα πατάσσεται αυτόματα κάθε αντίδραση σε μέτρα που λαμβάνονται,
– είτε αφορούν δημόσιους είτε ιδιωτικούς υπαλλήλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εμείς καλύτερα από πολλούς αντιλαμβανόμαστε την αγωνία γονιών και μαθητών για τις Πανελλήνιες, γιατί – στο κάτω-κάτω – ποιος νοιάζεται για τα παιδιά όλων μας περισσότερο; Εμείς που τα διδάξαμε χρόνια ολόκληρα, που μοιραστήκαμε τα άγχη και τις αγωνίες τους, που τα ζούμε καθημερινά, μαλώνουμε-τα βρίσκουμε, γελάμε και κλαίμε μαζί τους; Που κάνουμε πολλές φορές εθελοντικά επιπλέον ώρες διδασκαλίας και προγράμματα, και τα έχουμε απέναντί μας και πλάι μας καθημερινά; Ή όσοι έχουν καταδικάσει τους νέους (18-25) σε ανεργία 61,7% και η μόνη διέξοδος που τους προσφέρουν είναι η μετανάστευση και χωρίς να έχουν περάσει ούτε στιγμή από τάξη μάς κουνάνε το δάχτυλο από βουλευτικά έδρανα και κανάλια;

Σας καλούμε να σταθείτε πλάι μας για να διεκδικήσουμε μια καλύτερη δωρεάν δημόσια παιδεία και ένα αξιοπρεπές εργασιακό μέλλον για τα παιδιά σας που είναι και δικά μας παιδιά.

ΤΟ Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ».

Πηγή: tharrosnews.gr
Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης