Η κορυφαία έκδοση της 911 είναι πλέον έτοιμη να κυκλοφορήσει στους δρόμους, με την Porsche να υπερηφανεύεται ότι δημιούργησε ένα από τα καλύτερα sport car της ιστορίας της, που θα ενθουσιάσει τους φίλους των τεσσάρων τροχών.

Η νέα γενιά της 911 Turbo είναι πιο γρήγορη από ποτέ και παράλληλα πιο οικονομική, υιοθετώντας τις πιο προηγμένες τεχνολογίες. Φέρει καινούργιο κινητήρα 3,8 λίτρων twin turbo, σύστημα τετρακίνησης και τετραδιεύθυνσης, αλλά και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων PDK και σύστημα start/stop.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αμάξωμα είναι το φαρδύτερο που έχουμε δει ποτέ στην ιστορία του μοντέλου, με τους τεράστιους θόλους των τροχών πίσω και τις ζάντες 20 ιντσών να κλέβουν την παράσταση. Η καμπίνα δεν έχει μεγάλες διαφορές από την απλή 911, εκτός από τον πλουσιότερο εξοπλισμό και τις πολυτελείς επενδύσεις. Η βασική έκδοση αποδίδει 520 ίππους και η «Turbo S» 560 ίππους, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,2 και 3,1 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα.

Παρά την ισχύ, η μέση κατανάλωση είναι στα 9,7 λτ./100 χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης και τετραδιεύθυνσης, το PDCC το οποίο μειώνει τις κλίσεις στις στροφές, και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως το εμπρός σπόιλερ και η πίσω πτέρυγα, που εκτείνονται σε τρεις θέσεις, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο είναι ακόμα καλύτερη. Η τετραδιεύθυνση έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς περιστρέφει τους πίσω τροχούς. Μέχρι τα 50 χλμ./ώρα στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός, ενώ από τα 80 χλμ./ώρα και πάνω στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση.

Το γερμανικό sport car θα ξεκινήσει να πωλείται στα τέλη του Σεπτεμβρίου, με την τιμή της Turbo στη Γερμανία να ορίζεται στα 162.055 ευρώ και της Turbo S στα 195.256 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης