Τη δική της πρόταση στην αντιμετώπιση της κρίσης κατέθεσε μια εταιρεία που, εδώ και έναν αιώνα περίπου, κατάφερε να κάνει το όνομά της, συνώνυμο του προϊόντος.

Ο λόγος για την εταιρεία Μπισκότων Παπαδοπούλου, η οποία, όχι μόνο δεν προέβη σε μειώσεις μισθών και απολύσεις αλλά αντιθέτως, και bonus έδωσε στους εργαζόμενούς της και σε 55 προσλήψεις νέου προσωπικού προχώρησε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είναι ο τρόπος μας να στηρίξουμε τη χώρα μας και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπαλλήλους μας» δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας Ε.Ι.Παπαδοπούλου ΑΕ, προκαλώντας ενδεχομένως την αμηχανία όλων όσοι, εκμεταλλευόμενες την γενική αποσάθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων, δεν διστάζουν να κανιβαλλίσουν και τα τελευταία υπολείμματα των δικαιωμάτων των εργαζομένων, ανοίγοντας έτσι ένα παράθυρο αισιοδοξίας για το ότι δεν είναι όλες οι εταιρείες «λύκοι που στην αναμπουμπούλα χαίρονται»…

Η διάσημη εταιρεία στο χώρο της μπισκοτοποιίας και των αρτοσκευασμάτων διαθέτει 4 εργοστάσια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Οινόφυτα, καθώς και μία κεντρική αποθήκη έτοιμων προϊόντων στην περιοχή της Μάνδρας, που είναι πιστοποιημένα και λειτουργούν κατά τα διεθνή πρότυπα διαχείρισης ποιότητας και ασφαλείας τροφίμων

Τα προϊόντα Παπαδοπούλου τα οποία μετρούν δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις δεν είναι διάσημα μόνο στην ελληνική αγορά αλλά ταξιδεύoυν σε περισσότερες από 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, με αιχμή του δόρατος το Caprice και με τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, περιλαμβανομένης και της Κύπρου, να αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα ανάπτυξης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Eπιμέλεια: Παύλος Κιρκασίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης