Το βίντεο κλιπ του Luis Fonsi για το “Despacito” με την συμμετοχή του Daddy Yankee έχει σπάσει το ρεκόρ του βίντεο με τις περισσότερες προβολές όλων των εποχών στο YouTube, ένα ρεκόρ που πριν κατείχε ο Wiz Khalifa με το τραγούδι “See You Again” με την συμμετοχή του Charlie Puth, αφού το τελευταίο ξεπέρασε το “Gangnam Style”, του Psy που κατείχε το ρεκόρ για 5 συνεχόμενα χρόνια. Στις 4 Αυγούστου, το επίσημο βίντεο κλιπ του “Despacito” σημείωσε 3.000.730.629 προβολές και ξεπέρασε το “See You Again”, για να γίνει το βίντεο με τις περισσότερες προβολές όλων των εποχών. Το βίντεο είναι το πρώτο βίντεο όλων των εποχών που ξεπέρασε τα 3 δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube.
Χρειάστηκαν 204 μέρες ώστε το επίσημο βίντεο κλιπ του “Despacito” να γίνει το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στην ιστορία του YouTube (αυτοί οι στατιστικοί αριθμοί δεν περιλαμβάνουν το εξίσου δημοφιλές βίντεο με την συμμετοχή του Justin Bieber που έχει παραπάνω από 464 εκατομμύρια προβολές).
Το επίσημο βίντεο κλιπ του Despacito έχει σπάσει κάποια επιπρόσθετα εντυπωσιακά ρεκόρ που περιλαμβάνουν:
● Το βίντεο με τα περισσότερα likes στην ιστορία του YouTube
● Το βίντεο έφτασε, πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο, το ορόσημο των 2,5 δισεκατομμυρίων προβολών στην ιστορία του YouTube
● Το βίντεο κλιπ έχει τις περισσότερες προβολές του 2017 σε πάνω από 40 χώρες
● Οι καθημερινές προβολές είναι πάνω από 14,5 εκατομμύρια μέσο όρο, φτάνοντας τα 25 εκατομμύρια προβολές μέσα σε μια μέρα.
● Το βίντεο έχει προβληθεί πάνω από 1 εκατομμύριο φορές σε πάνω από 99 χώρες, μετρώντας πολλαπλές προβολές σε ποικίλες χώρες όπως το Μεξικό (376 εκατομμύρια), Βραζιλία (213 εκατομμύρια), ΗΠΑ (183 εκατομμύρια), Ιταλία (142 εκατομμύρια), Γαλλία (80 εκατομμύρια), Ινδονησία (36 εκατομμύρια), Ηνωμένο Βασίλειο (36 εκατομμύρια), Ινδία (32 εκατομμύρια), Ισραήλ (17 εκατομμύρια) και Αίγυπτο (8,8 εκατομμύρια).
«Το να σπάσουμε το ρεκόρ του βίντεο με τις περισσότερες προβολές όλων των εποχών και του πρώτου βίντεο με 3 δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube είναι πραγματικά απίστευτο, όχι μόνο για μένα αλλά για την Latin μουσική και τον πολιτισμό μας. Η συνεργασία με μια πλατφόρμα όπως το YouTube έχει επιτρέψει στο τραγούδι μας να φτάσει σε ακροατήρια σε όλο τον κόσμο, κάτι που πριν από μια δεκαετία θα ήταν σχεδόν αδύνατο. Η υποστήριξή του έχει συμβάλει στην παγκόσμια επιτυχία του Despacito, δεν υπάρχει αμφιβολία γι’αυτό. Όλα όσα συνέβησαν τους τελευταίους έξι μήνες έχουν ξεπεράσει όλες τις προσδοκίες μου και είμαι ευγνώμων που οι άνθρωποι το έχουν απολαύσει τόσο πολύ και συνεχίζουν να το τραγουδούν, να το χορεύουν και να το μοιράζονται ». – Luis Fonsi
“Η πλατφόρμα του YouTube ήταν το κλειδί για την επιτυχία του “Despacito”. Η μουσική βιομηχανία έχει αλλάξει, οι κανόνες της μουσικής έχουν αλλάξει και αναγνωρίζω πλήρως το ρόλο του YouTube και τη δύναμη της πλατφόρμας. Το να σπάσουμε το ρεκόρ είναι συγκλονιστικό και είμαι χαρούμενος που συνεχίζουμε να εμπνέουμε τους άλλους να κάνουν το ίδιο” – Daddy Yankee
Η Λάτιν Μουσική έχει αναπτυχθεί εκρηκτικά παγκοσμίως στο YouTube, με τις λάτιν καλλιτεχνικές συμμετοχές να αντιπροσωπεύουν πάνω από το ένα τρίτο των 100 καλύτερων καλλιτεχνών του YouTube το 2017 μέχρι σήμερα. Αυτό περιλαμβάνει καλλιτέχνες όπως ο Nicky Jam, ο Maluma, ο J Balvin και ο Ozuna, που όλοι έχουν ξεπεράσει το ορόσημοτων 1 δισεκατομμυρίων προβολών φέτος.
Σε όλο τον κόσμο, οι μηνιαίες προβολές για τις κορυφαίες λάτιν καλλιτεχνικές συμμετοχές έχουν εκτοξευθεί από το περασμένο έτος, με αύξηση 430% στην Ινδονησία, 276% στο Ισραήλ, 200% στο Ηνωμένο Βασίλειο, 199% στην Αυστραλία, 183% στη Γαλλία και 124% στον Καναδά.
Οι θαυμαστές από τις ΗΠΑ μπορούν να απολαύσουν τον Luis Fonsi σε περιοδεία τον Σεπτέμβριο, ξεκινώντας από το Λας Βέγκας στις 8 Σεπτεμβρίου και ακολουθώντας με συναυλίες σε όλη την χώρα σε πόλεις όπως το Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα και πολλές άλλες. Οι θαυμαστές μπορούν να βρουν το πλήρες πρόγραμμα της περιοδείας του Fonsi στη σελίδα του στο Facebook.
Για όσους δε, αναρωτιέστε τι είναι το “Despacito”, σημαίνει “αργά” στα Ισπανικά.