Η Apple έχει εστιάσει ιδιαίτερα στην κινέζικη αγορά για την ανάπτυξη του τομέα των smartphones. Οι αντίπαλοι όμως της Apple στην Κίνα δεν αφήνουν την εταιρεία να… πάρει ανάσα. Συγκεκριμένα, ονόματα όπως η Huawei και η Xiaomi αυξάνουν την πίεση και τον ανταγωνισμό, ενώ τα τελευταία στατιστικά δείχνουν ότι τα iPhone έπεσαν από την τέταρτη στην πέμπτη θέση για την κινέζικη αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία ερευνών Canalys δημοσίευσε κάποια στατιστικά, που δείχνουν ότι η Apple πούλησε 43,8 εκ. iPhones στην Κίνα πέρυσι, κάτι που δείχνει μείωση κατά 18,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Γι’ αυτό το λόγο η Apple έπεσε στην πέμπτη θέση, πίσω από την Xiaomi, παρόλο που και η τελευταία είχε μείωση 21% με 51,4 εκ. μονάδες.

Η Huawei αναμενόμενα κατέχει την πρώτη θέση με 76,2 εκ. για την περσινή χρονιά, ενώ η Oppo βρίσκεται στη δεύτερη με 73,2 εκ. μονάδες. Η Vivo ολοκληρώνει την τριάδα με 63,2 εκ. μονάδες. Η Apple έχει δεχτεί ότι η κινέζικη αγορά, παρότι ιδιαίτερα επικερδής, έχει τα δικά της προβλήματα, όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, Tim Cook, πρόσφατα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Apple αποκάλυψε στα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου της ότι τα έσοδα από την Κίνα μειώθηκαν κατά 8%. Ένας βασικός λόγος που τα iPhone δεν καταφέρνουν τα μέγιστα στην Κίνα είναι φυσικά η τιμή τους, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πολύ πιο προσιτός.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης