Η κινεζική Cosco, αφού κατέθεσε τη μοναδική προσφορά για το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας, αναμένεται να υποβάλει προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δήλωσαν στο πρακτορείο Reuters δύο άτομα με γνώση του θέματος.

Εάν η Cosco, μετά τις εγκαταστάσεις στο λιμάνι του Πειραιά, αποκτήσει πρόσβαση και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα διασφαλίσει θαλάσσια διασύνδεση με τη διώρυγα του Σουέζ και σιδηροδρομική πρόσβαση στα Βαλκάνια και την ανατολική Ευρώπη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά τη συγχώνευσή της τον Δεκέμβριο με την China Shipping Group, το ενδιαφέρον της Cosco σε ό,τι αφορά την Ελλάδα εστιάζεται στο να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά σε μια δύσκολη περίοδο για τη ναυτιλία λόγω της υπερπροσφοράς, ανέφεραν πηγές του κλάδου. Συμβαδίζει επίσης με την πολιτική της Κίνας «Μια ζώνη, ένας δρόμος» για τη δημιουργία ενός σύγχρονου «Δρόμου του Μεταξιού» με στόχο να ενισχυθεί το εμπόριο και να δημιουργηθεί μια διέξοδος για τις κινεζικές βιομηχανικές υπερδυνάμεις που έχουν εγκλωβιστεί στην παγκόσμια ύφεση και την επιβράδυνση της εγχώριας ανάπτυξης.

Ωστόσο, η COSCO θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ανταγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μεταξύ άλλων από την αμερικανική εταιρεία Watco, δήλωσε μια από τις πηγές που επικαλείται το Reuters.

«Η Cosco και η Watco ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ» ανέφερε η πηγή που θέλησε να μην κατονομαστεί. «Υπάρχει επίσης ένας ελληνικός όμιλος που ενδιαφέρεται και αναζητεί εταίρο», σύμφωνα με την πηγή του Reuters.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης