Μπορεί στις Βρυξέλλες οι Ευρωπαίοι ηγέτες να διασταυρώνουν τα ξίφη τους για τον προϋπολογισμό της επόμενης επταετίας (2014-2020), ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει ορισμένα μεγάλα αναπτυξιακά έργα να ξεκινούν ή να βρίσκονται σε εξέλιξη ανά την ευρωπαϊκή επικράτεια.

Ο François Hollande ονειρεύεται κατασκευαστικά έργα εφάμιλλα της περιόδου του Αμερικανού προέδρου F. Roosevelt την περίοδο μετά το Κράχ του ’29, λογαριάζοντας όμως χωρίς τον ξενοδόχο, ο οποίος έπαψε πλέον να είναι μόνο Γερμανός και ο οποίος δεν επιθυμεί να χρηματοδοτεί οδικούς άξονες τρίτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τι τελικά καπνός θα βγει από τις Βρυξέλλες δεν φαίνεται πάντως να επηρεάζει το έργο της σύνδεσης της Λυών με το Τορίνο μέσω σήραγγας στις Άλπεις. Παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων στην ιταλική πλευρά, οι πρώτες εργασίες του αυτοκινητοδρόμου «Ferroviaire» ξεκίνησαν πριν από λίγες ημέρες, με το συνολικό κόστος να φθάνει τα 8,5 δισ. ευρώ. Εφόσον όλα κυλήσουν σύμφωνα με το πρόγραμμα, 3.500 νέες θέσεις εργασίες θα δημιουργηθούν, ενώ θα πρόκειται για το μεγαλύτερο, σε μήκος, τούνελ παγκοσμίως.

Το 40% του έργου θα καλυφθεί από ευρωπαϊκά κονδύλια.

Διαβάστε επίσης:
Μονομαχία στις Βρυξέλλες για τον προϋπολογισμό της Ε.Ε., Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013, 01:42

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης