Την αγανάκτησή του εκφράζει ένας αναγνώστης του zougla.gr, σχετικά με το… απόλυτα γνώριμο φαινόμενο του «χαρτζιλικόματος» των ιερέων που τελούν τα μυστήρια του γάμου ή της βάπτισης, καθώς δεν είναι σπάνιο να ζητούν επιπλέον χρήματα, τα οποία φυσικά είναι μαύρα και αφορολόγητα..

Διαβάστε την καταγγελία:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ούτε ιερό ούτε όσιο φαίνεται ότι έχουν κάποιοι ιερείς, οι οποίοι δεν διστάζουν να τιμολογούν τις υπηρεσίες τους, πέρα από τους κανονισμούς της εκκλησίας, αλλά και τους φορολογικούς νόμους.
Την ώρα που η Ελλάδα μαστίζεται από την κρίση και οι εργαζόμενοι βλέπουν τα εισοδήματά τους να μειώνονται δραματικά, κάποιοι «υπηρέτες» του Θεού συνεχίζουν να πλουτίζουν εκμεταλλευόμενοι τη θέση τους.

Έτσι εν καιρό κρίσης μια βάφτιση χρεώνεται 135 ευρώ, παρ’ ότι αυτό δεν προβλέπεται, χωρίς φυσικά αυτό το κόστος να διέπεται από φορολογικούς κανόνες.

Σύμφωνα με καταγγελία, σε βάφτιση που έγινε στον ιερό ναό του Αγίου Παντελεήμονα Καλυβίων, ο ιερέας ζήτησε το άνωθεν ποσό, επικαλούμενος συνεννόηση με τους γονείς του πατέρα του βαπτιζόμενου παιδιού! Φυσικά κάτι τέτοιο δεν είχε γίνει ποτέ και ούτε φυσικά προβλέπεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα επειδή η συζήτηση για το οικονομικό είχε προηγηθεί της βάπτισης ο ιερέας, ενοχλημένος από την απροθυμία της οικογένειας του παιδιού αλλά και της νονάς, να καταβάλουν χρήματα που δεν προβλέπονται, επέλεξε να κάνει την βάπτιση fast forward! Δηλαδή… ξεχνώντας κομμάτια της βάφτισης, όπως είναι η περιφορά του παιδιού στην Αγία Τράπεζα, αλλά και οι Μετάνοιες της μητέρας, στην ολοκλήρωση του μυστηρίου.

Με την ολοκλήρωση του Μυστηρίου, ο ιερέας ζήτησε από τη νονά, τα χρήματα, τα οποία τελικώς πήρε κατά το ήμισυ (70 ευρώ), ενώ με περίσσιο θράσος ζήτησε άλλα 20 ευρώ για τον νεωκόρο, που κόπίασε για να ψάλλει το… αμήν!

Για μία ακόμη φορά μια οικογένεια υποχρεώθηκε να δώσει χρήματα κάτω από την… ιερά τράπεζα, μετά από απαίτηση του ιερέα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η βάπτιση έγινε από τον ιερό ναό του Αγίου Παντελεήμονα Καλυβίων που υπάγεται στην Ιερά Μητρόπολη Μεσογαίας Λαυρεωτικής».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης