Μέχρι το 2020 η Ελλάδα θα έχει ένα πλήρες δίκτυο, κλειστών, αυτοκινητόδρομων εφάμιλλο με αυτό πολλών χωρών της Ευρώπης, σύμφωνα με τα στοιχεία και τα χρονοδιαγράμματα του υπουργείου Μεταφορών.

Η διαδρομή Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μήκους 750 χιλιομέτρων θα είναι πλήρως κατασκευασμένη μέσα στους επόμενους 14 μήνες και θα διανύεται σε περίπου 6 ώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα στα έργα που θα έχουν ολοκληρωθεί θα είναι οι σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα, η μεγάλη σήραγγα Παναγοπούλας και Πλατάνου αλλά και το τμήμα Στυλίδα-Ράχες.

Εντός του 2016 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η Ιονία Οδός – ο οδικός άξονας δηλαδή Αντίρριο – Ιωάννινα και το μόνο τμήμα που θα παραμένει σε εκκρεμότητα είναι η ολοκλήρωση του βόρειου άκρου Ιωαννίνων – Κακαβιάς.

Ολοκληρωμένος είναι ο άξονας «Μωρέας», δηλαδή η Εθνική Οδός Κορίνθου – Καλαμάτας. Σε λίγους μήνες θα αποδοθούν στην κυκλοφορία ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη και ο Περιφερειακός Καλαμάτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον άξονα Λαμία – Εγνατία, γνωστότερο ως Ε65 (Οδός Κεντρικής Ελλάδας) υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις.

Σε 14 μήνες θα ολοκληρωθεί το τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα. Το νότιο τμήμα Λαμία – Ξυνιάδα εφόσον ξεκινήσει (δεν έχει συμβεί ακόμα) θα μπορέσει να ολοκληρωθεί το 2017. Το βόρειο τμήμα Τρίκαλα – Εγνατία εφόσον βρεθεί λύση και ξεκινήσει το 2015 ίσως μπορέσει να ολοκληρωθεί μέχρι το 2018.

Το 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τμήμα της Δυτικής Ολυμπίας Οδού, Πάτρα – Πύργος. Τα έργα ωστόσο δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού προβλέπεται έως το 2016 να ολοκληρωθούν οι κάθετοι άξονες: Θεσσαλονίκη -Προμαχώνας, Θεσσαλονίκη – Κασσάνδρα, Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή, Αρδάνιο – Ορμένιο.

Eπιμέλεια: Xρήστος Μαζάνης 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης