Αποστολή στo Μονακό: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Δεν χωρά καμία αμφιβολία πως το Suzuki Swift είναι ένα άκρως επιτυχημένο αυτοκίνητο σε παγκόσμιο Αγριεμένη… έρχεται η 3η γενιά του Swiftεπίπεδο. Δεν το λέμε… εμείς αλλά το μαρτυρούν οι πωλήσεις που έχουν ξεπεράσει τις 5.3 εκατομμύρια μονάδες και θα συνεχίσουν όπως φαίνεται με αμείωτη ένταση, με τη έλευση στην αγορά, της νέας γενιάς.

Την 3η γενιά είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για πρώτη φορά στην Γαλλία και συγκεκριμένα στην ευρύτερη περιοχή της Νίκαιας, χωρίς φυσικά να… παραλείψουμε να κινηθούμε με το μικρομεσαίο ιαπωνικό μοντέλο και στο μαγευτικό, από κάθε άποψη, Μονακό.

Έξω από το αεροδρόμιο της Νίκαιας μας περιμένουν να καινούργια Suzuki Swift...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Swift είναι ένα καθαρόαιμο γιαπωνέζικο αυτοκίνητο και το φωνάζει…Οδήγηση παντού…
Ξεκινήσαμε το… τουρ από το αεροδρόμιο της Νίκαιας με ένα Swift κόκκινου χρώματος (το οποίο ονομάζεται burning red) εφοδιασμένο με κινητήρα 1.0 λίτρου απόδοση 112 ίππων το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και με ένα μίνι υβριδικό σύστημα.

Πίσω από το τιμόνι του ιαπωνικού μοντέλου καλύψαμε εκατοντάδες χιλιόμετρα, σε εθνικό, σε επαρχιακό δίκτυο αλλά σε δρόμους εντός πόλης.

Οδηγείς το ιαπωνικό μοντέλο και δεν καταλαβαίνεις πως βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με 1.000άρη κινητήρα
Οδηγικά, το Swift δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ευχάριστο. Χωρίς υπερβολές, ο 1.000άρης
Η πραγματική κατανάλωση κυμάνθηκε κοντά στα 5.5 λίτρα στην έκδοση με τον κινητήρα των 1.000 κ.εκ. και τους 112 ίππουςκινητήρας Boosterjet, μόνο… 1.000άρης δεν δείχνει και αυτό το αντιλαμβάνεσαι τόσο σε χαμηλές όσο και υψηλές στροφές. Είναι χαρακτηριστικό πως ακόμα και με χαμηλές στροφές, ο κινητήρας δεν σκορτσάρει ενώ έχει τη δυνατότητα να αγγίξει σε τελική ακόμα και τα 195 χλμ./ώρα!

Αν και αναφερόμαστε σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το Swift μπορεί να κινηθεί σβέλτα σε «φιδίσιους» δρόμους καθώς το τιμόνι του «ακούει» τις εντολές του ιδιοκτήτη. Από πλευράς άνεσης, η ανάρτηση δείχνει να κάνει απόσβεση των κακοτεχνιών στους δρόμους της Γαλλίας και να μην κουράζει τους επιβάτες, ωστόσο θα θέλαμε να το δούμε και στους δρόμους της Ελλάδας που έχουν ως σήμα κατατεθέν τις… αμέτρητες λακκούβες.

Κάπου μεταξύ Μονακό κα Νίκαιας

Κλασικός… Ιάπωνας!
Σχεδιαστικά το Swift έχει αποκτήσει νέα ταυτότητα. Νέα φωτιστικά σώματα, καμπύλες και φουσκώματα (ιδίως στο πίσω μέρος) που προσδίδουν δυναμισμό, είναι μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά του Τα πλαστικά παραμένουν…. πλαστικά όπως και η ιαπωνική φιλοσοφία στο εσωτερικό μοντέλου. Φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε τη νέα εμπρός μάσκα όπως και την… δεύτερη επιπλέον μάσκα που μπορεί να αποκτήσει ο ιδιοκτήτης από τον κατάλογο των επιπλέον αξεσουάρ.Εσωτερικά, διατηρείται το κλασικό ιαπωνικό στυλ.

Το ταμπλό παρέμεινε πλαστικό (δεν έχουμε μαλακά πλαστικά όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις με τον ανταγωνισμό) ενώ αυτό που έχει διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδο αφορά στην εργονομία. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει μία μεγάλη οθόνη αφής, από όπου ο οδηγός (αλλά και ο συνοδηγός) μπορεί να συνδέσει το τηλέφωνό του, να δει πληροφορίες για το αυτοκίνητο, να ρυθμίσει το σύστημα πλοήγησης κ.ά. Ο πίνακας οργάνων διατηρεί και αυτός κλασικές γραμμές ενώ επιπλέον έχουν προστεθεί πληροφορίες (κατανάλωση, χρήση υβριδικού συστήματος, χρήση γκάζι – φρένου κ.λπ.).

Νέα εμπρός σχεδίαση...

Μεγάλωσε…
Το μειωμένο βάρος κατά 120 κιλά βοηθά σημαντικά και στην κατανάλωση καυσίμουΑπό πλευράς χώρων, άνετα θα βολευτούν τέσσερις ενήλικες, καθώς στη νέα γενιά οι εσωτερικές διαστάσεις έχουν αυξηθεί παρά το γεγονός ότι το μήκος του οχήματος έχει μειωθεί.

Αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο μεταξόνιο που έδωσε τη δυνατότητα στους ανθρώπους της Suzuki να εκμεταλλευτούν περισσότερο την καμπίνα.

Σε αυτό να προσθέσουμε και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών συγκριτικά με τον προκάτοχο που, ο οποίος φτάνει πλέον τα 265 λίτρα. 

Ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε ενώ διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες

Όλα σε ένα
Σε γενικές γραμμές, η 3η γενιά του Suzuki Swift δείχνει πως είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να Διαθέσιμο από τον Απρίλιο με κινητήρες 998 και 1.242 κ.εκ. με 112 και 90 ίππους αντίστοιχακαλύψει σε μεγάλο βαθμό τον σημερινό Έλληνα αγοραστή. Αν εξαιρέσουμε τον χώρο αποσκευών (για τους οικογενειάρχες) είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε… όλους και κάνει για τα πάντα.

Κουβαλά πάνω του και λόγω καταγωγής (κατασκευάζεται στην Ιαπωνία), το χαρακτηριστικό «δε σπάει δε χαλάει» ενώ μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα μικρό αυτοκίνητο “fun to drive” γι’ αυτούς που  θέλουν να κινηθούν γρήγορα και σβέλτα.

Οι τιμές του θα ξεκινούν από τα 12.000 ευρώ περίπου (έκδοση με 90 ίππους) και τα 14.200 για την έκδοση με τα 112 άλογα.

Για να δείτε όλη τη γκάμα των μοντέλων της Suzuki πατήστε ΕΔΩ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Suzuki Swift Boosterjet SHVS**  Suzuki Swift Dualjet**
Κυβισμός (cc) 998 (βενζίνη)* 1.242 (βενζίνη)
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 112/5.500  90/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/2.000-3.500 120/4.400
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10 δευτ.  11 δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 195  175
Μέση Κατανάλωση 4.3 λτ./100 χλμ.  4.6 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 97 γρ./χλμ  98
Τέλη Κυκλοφορίας 87.3 ευρώ  88.2 ευρώ
Μήκος (μέτρα) 3.840  3.840
Πλάτος (μέτρα) 1.735  1.735
Ύψος (μέτρα) 1.495  1.495
Βάρος (κιλά) 1.395  1.395
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 265  265
 Τιμή (από…) 14.200  11.900

*με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων
**τα νούμερα μπορεί να αλάζουν ανάλογα με την έκδοση


Χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του Suzuki Swift

  • Έχει νέα σχεδίαση
  • Είναι ελαφρύτερο έως και 120 κιλά (ανάλογα με την έκδοση)
  • Είναι 3% πιο αθόρυβο
  • Η αεροδυναμική του έχει βελτιωθεί κατά 8%
  • Έχει πιο αποδοτικούς κινητήρες
  • Έχει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες
  • Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος κατά 25% (συνολικά 265 λίτρα)
  • Νέος τρόπος ανοίγματος των πίσω θυρών
  • To Swift θα είναι διαθέσιμο και 4×4
  • Διαθέσιμο με μηχανικο κιβώτιο 5 σχέσεων και αυτόματο

Η 3η γενιά Suzuki Swift

Η συγκεκριμένη μάσκα πωλείται ως ξεχωριστό αξεσουάρ...

Εξωτερικά μπορεί να έχει μικρότερο μήκος, αλλά εσωτερικά οι χώροι μεγάλωσαν λόγω μεταξονίου...

Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου
Η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα
Ο κινητήρας BoosterJet έχει χωρητικότητα 1.0 λίτρου, αποδίδει 112 ίππους και τον συναντούμε για πρώτη φορά στο Swift
O χώρος αποσκευών αγγίζει τα 265 λίτρα, 54 δηλαδή περισσότερα από την απερχόμενη γενιά...

Ο πίνακας οργάνων
Το χαρακτηριστικό λογότυπο της Suzuki. Στα αριστερά και πίσω από το τετράγωνο πλαστικό βρίσκεται το ραντάρ που βοηθά τα διάφορα συστήματα ασφαλείας να λειτουργούν στο μέγιστο βαθμό...
Χειρολαβή για τις πίσω πόρτες
Το λογότυπο SHVS μαρτυρά και την ύπαρξη ενός μίνι υβριδικού συστήματος...
Διχρωμία στην εμπρός κονσόλα σε συνδυασμό με νέα σχεδιαστική γραμμή...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης