Αποστολή στις Σέρρες: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όνομα και μόνο Porsche λειτουργεί σαν μαγνήτης στους απανταχού φίλους της ταχύτητας ανά τον κόσμο. Ξέρεις πως όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι οποιουδήποτε μοντέλου της γερμανικής φίρμας θα Μεγάλη εμπειρία να οδηγείς πέντε Porsche  συνολικής αποδοσης 2.190 ίππων, 2.870 Nm ροπής και κόστους 779.900 ευρώ!ζήσεις αυτό το κάτι ξεχωριστό που δεκαετίες τώρα ξέρουν να φτιάχνουν στην Στουτγάρδη.  

Με τις εποχές να έχουν αλλάξει, ακόμα και μία μάρκα όπως είναι η Porsche δείχνει να προσαρμόζεται στο λεγόμενο downsizing και να προσφέρει επιπλέον λύσεις σε ακόμα περισσότερους οπαδούς της.

Για παράδειγμα, πριν δέκα χρόνια δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε μία Porsche με δίλιτρο μοτέρ. Αυτό πλέον ισχύει σε τρία βασικά μοντέλα, Boxster, Cayman και Macan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας αυτά τα μοντέλα στο μυαλό σου, φυσικά την θρυλική 911 αλλά και την… οικογενειακή Panamera, το μόνο που  έχεις να κάνεις είναι να ονειρευτείς ότι μπορεί να βρεθείς πίσω από το τιμόνι τους…

Όλα τα... μωρά στην πίστα! Porsche 911, Porsche 911 turbo, Porsche Boxster, Porsche Cayman και Porsche Panamera...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην πίστα των Σερρών…
Εκεί είναι που κάνει την εμφάνισή της η Porsche και με το πρόγραμμα Porsche Driving Experience Μόνο στην πίστα παίρνεις από μία Porsche αυτό που θέλεις… κάνει το όνειρο… πράξη. Το πρόγραμμα αυτό ισχύει τα τελευταία 10 χρόνια και δίνει τη δυνατότητα σε ενδιαφερόμενους (πελάτες κυρίως) να δοκιμάσουν όλη τη γκάμα των σπορ αυτοκινήτων αλλά και να εκπαιδευτούν σε πραγματικά γρήγορες συνθήκες.

Με το πρόγραμμα Porsche Driving Experience να… βρίσκεται σε ισχύ η εισαγωγική εταιρεία «Μοτοδυναμική Α.Ε.» έδωσε την ευκαιρία στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου να οδηγήσουν όλη τη γκάμα (με εξαίρεση την Cayenne). Από την εκδήλωση δεν θα μπορούσε να λείπει το zougla.gr που ταξίδεψε στις Σέρρες για να δοκιμάσει τη γκάμα σε όλες τις γρήγορες εκδόσεις.

Τα... Porsche-κά παρατεταγμένα στα pits!
Φοβερή εμπειρία η συμμετοχή στο Porsche Driving Experience που έχουν βιώσει εκατοντάδες Έλληνες ιδιοκτήτες Porsche την τελευταία δεκαετία...

Κορυφαία πίστα
Η χρησή του αυτόματου κιβωτίου σε συνδυασμό με τα paddles προσφέρουν αλλαγές στο… άψη – σβήσε και την αίσθηση πως παίζεις παιχνίδι…Να σημειώσουμε πως το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών έχει φτιαχτεί το 1998 και ανήκει στον Δήμο.

Θεωρείται πολύ ψηλού επιπέδου και αυτός είναι ένας από τους λόγους που φιλοξενεί αρκετά συχνά αγώνες ξένων πρωταθλημάτων ενώ δύσκολα βρίσκεις ελεύθερες ημερομηνίες για δοκιμές.

Διαθέτει paddocks, καφετέριες, εστιατόριο και φυσικά ειδικευμένο προσωπικό.

Ο Φινλανδός εκπαιδευτής μας ενημερώνει για τον τρόπο που πρέπει να οδηγήσουμε (και όχι αυτόν που θα θέλαμε!)

Θρανεία και μετά… πίστα
Φτάνοντας στην πίστα παρακολουθήσαμε την απαραίτητη ενημέρωση από τον Φινλανδό εκπαιδευτή Από την θεωρία στην πράξη…έτσι ώστε να μπορούμε να κινηθούμε χωρίς να κάνουμε υπερβολές αλλά και να βγούμε από τα όριά μας.

Αν και έχουμε οδηγήσει πολλές φορές στην συγκεκριμένη πίστα οι οδηγίες του εκπαιδευτή ήταν χρήσιμες καθώς αφορούσαν θέματα που σχετίζονταν με την ασφάλεια μας.

Λίγο πριν αρχίσει το... πάρτι στην πίστα

Το καλό… πολύ καλύτερο!
Η ώρα της απόλαυσης όμως έφτασε και τα πέντε «τέρατα» μας περίμεναν στην πίστα για να τα οδηγήσουμε με τη σειρά γεγονός που μας έδωσε την δυνατότητα να αποκτήσουμε ολοκληρωμένη εικόνα αλλά και να δούμε πως ένα κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο!

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετιά με την γκάμα των μοντέλων της Porsche πατήστε ΕΔΩ

————————————————————————————————————————-

Πίσω από το τιμόνι της Porsche Panamera

Η αρχή έγινε με την Porsche Panamera. Καλά, καλά δεν προλάβαμε να την επεξεργαστούμε και να Η Panamera θυμίζει… θωρηκτό έτοιμο να καταπιεί τα πάντα στο περασμά της δούμε τα ατελείωτα τεχνολογικά καλούδια με τα οποία εφοδιάζεται και η… εκκίνηση δόθηκε. Ακολουθώντας το pace car με τον εκπαιδευτή, οι δυνατότητες ήταν περιορισμένες και όχι σε αγωνιστικό ρυθμό που θα… θέλαμε.

Σε κάθε περίπτωση η Panamera των δύο τόνων με τους 550 ίππους έδειξε το μεγαλείο της σε θέματα γρήγορης οδήγησης, άνεσης και φυσικά χώρων. Εντυπωσιακό ήταν το «πάτημα» της στην πίστα ιδίως όταν ξέρεις και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

 Porsche Panamera turbo
 Κινητήρας  3.996 κ.εκ. (βενζίνη)
 Ιπποδύναμη  550 Hp/5.750-6.000 .α.λ.
 Ροπή  770 Nm/1.960- 4.500 σ.α.λ.
 0-100  3.8 δευτ.
 Τελική  306 χλμ./ώρα
 Βάρος  1.995 κιλά
 Τιμή  216.850 ευρώ

Στο πίσω μέρος της Panamera ξεχωρίζει η εκκεντρική αεροτομή που εμφανίζεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχουμε στο κοντέρ...

————————————————————————————————————————-

Πίσω από το τιμόνι της Porsche Cayman...

Στη συνέχεια βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της Cayman με το ξεχωριστό γαλάζιο χρώμα. Απόλυτο Για να καταλάβεις πόσο καλή είναι η 718 Cayman πρέπει να την οδηγήσεις…διθέσιο αυτοκίνητο με εξαιρετικό ήχο (όχι για.. ταξίδι) έδειξε και αυτό το πόσο καλά στημένο είναι όχι μόνο για το δρόμο αλλά και την πίστα.

Η συγκεκριμένη Cayman ήταν εφοδιασμένη με τον κινητήρα των 2.5 λίτρων και τους 350 ίππους ενώ μέσα στην πίστα έδειξε τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της. Όπου την έστριβες πήγαινε ενώ σε καμία περίπτωση δεν σε φόβιζε.

 Porsche 718 Cayman 2.5 S
 Κινητήρας  2.497 κ.εκ. (βενζίνη)
 Ιπποδύναμη  350 Hp/6.500σ.α.λ.
 Ροπή  420 Nm/1.900 σ.α.λ.
 0-100  4.6 δευτ.
 Τελική  285 χλμ./ώρα
 Βάρος  1.355 κιλά
 Τιμή  86.900 ευρώ


Εντυπωσιακά γρήγορη η Cayman 2.5 S

————————————————————————————————————————-

Πίσω από το τιμόνι της Porsche Poxster...

Η άποψη αυτή παρέμεινε στην άκρη του μυαλού και αργότερα όταν μπήκαμε στην πίστα με την Boxster. Από  τα πιο γρήγορα cabrio της αγοράς με επιδόσεις και άνεση…Στην περίπτωση του γερμανικού cabrio αν και θα περίμενες λόγω της οροφής διαφορετική συμπεριφορά, εντούτοις δεν μας προβλημάτισε καθόλου.

Αντιθέτως σε κάθε πάτημα και απότομη μετατόπιση του οχήματος εισπράξαμε την σιγουριά και την αίσθηση πως μόνο με υπερβολή μπορεί να χάσεις τον έλεγχο.

 Porsche 718 Boxster 2.5S
 Κινητήρας  2.497 κ.εκ. (βενζίνη)
 Ιπποδύναμη  350 Hp/6.500σ.α.λ.
 Ροπή  420 Nm/1.900 σ.α.λ.
 0-100  4.6 δευτ.
 Τελική  285 χλμ./ώρα
 Βάρος  1.355 κιλά
 Τιμή  89.800 ευρώ

To κράτημα της Boxster 2.5 S είναι υποδειγματικό ακόμα και όταν πιέσεις πολύ...

————————————————————————————————————————-

Πίσω από το τιμόνι της Porsche 911 turbo...

Τα πράγματα άλλαξαν λίγο αργότερα οπότε και ήρθε η σειρά της 911 turbo. Πίσω από το τιμόνι της, Η 911 turbo είναι η… ερωμένη που θα ήθελε κάθε άντρας να έχει στο γκαράζ του!συνειδητοποιήσαμε γιατί μία 911 έχει γράψει ιστορία και γιατί μία καινούργια 911 παίζει… μπάλα μόνη της. Ένα super car που σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς σε χαλαρούς ρυθμούς ενώ αν έχεις το κότσια μπορείς να αισθανθείς και οδηγός αγώνων.

Η 911 turbo είχε τρομακτική δύναμη που έβγαινε πολύ… γλυκά στην πίστα, ενώ η άνεση που προσέφερε ξεπερνούσε κάθε προσδοκία. Περνώντας με… πάθος τα κερμπ συνειδητοποιείς γιατί θεωρείται το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης που όχι μόνο θα σε μετακινήσει πάρα πολύ γρήγορα αλλά και απίστευτα άνετα σε σημείο που δεν το περιμένεις. 

 Porsche 911 turbo
 Κινητήρας  3.800 κ.εκ. (βενζίνη)
 Ιπποδύναμη  540 Hp/6.400σ.α.λ.
 Ροπή  710 Nm/2.250-4.000 σ.α.λ.
 0-100  3.2 δευτ.
 Τελική  320 χλμ./ώρα
 Βάρος  1.595 κιλά
 Τιμή  259.100 ευρώ

Η 911 είναι ίσως το πιο ποθητό σπορ αυτοκίνητο στον πλανήτη...

Η τελευταία γενιά Porsche 911 και ιδίως στην έκδοση turbo είναι μοναδική καθώς συνδυάζει αγωνιστική οδήγηση με απίστευτη άνεση. Πρέπει να το ζήσεις για να καταλάβεις τι πραγματικά κάνει!

————————————————————————————————————————-
 
Πίσω από το τιμόνι της Porsche Macan turbo...

Το… μενού ολοκληρώθηκε με την Macan turbo των 400 ίππων. Το καινούργιο «μικρό» SUV της Είναι ψηλή, στρίβει και πάει παντού, η Macan!Porsche μας έδωσε να καταλάβουμε πόσο άνετο και σπορ μπορεί να είναι ένα όχημα ελευθέρου χρόνου ακόμα και σε οριακές συνθήκες.

Στην περίπτωση του κόκκινου Macan και με τα λάστιχα πατημένα ζήσαμε την απόλυτη εμπειρία… playstation με το γκάζι στο πάτωμα και το τιμόνι να υπακούει χωρίς να φέρνει αντιρρήσεις.

 Porsche Macan turbo
 Κινητήρας  3.604 κ.εκ. (βενζίνη)
 Ιπποδύναμη  400 Hp/4.000σ.α.λ.
 Ροπή  550 Nm/1.350 σ.α.λ.
 0-100  4.8 δευτ.
 Τελική  266 χλμ./ώρα
 Βάρος  1.925 κιλά
 Τιμή  125.250 ευρώ

Πιέζεις, πιέζεις και η Macan κρατά! Ταυτόχρονα καταλαβαίνεις πόσο εύκολα μετατρέπεται στην πίστα ένα SUV σε παιχνίδι και πόσο ευκολοδήγητη είναι όταν την οδηγείς με το πόδι στο πάτωμα... 
Η ιστορία γράφεται…
Έχοντας οδηγήσει πέντε σπορ αυτοκίνητα ακόμα και στο 60-70% των δυνατοτήτων τους αλλά εντός
Το αρνητικό στην πίστα ήταν πως είχες και άλλο Porsche μπροστά σου και ήθελες να το προσπεράσεις!πίστας, το συμπέρασμα είναι ένα. Τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή όπως και τυχαία δεν είναι η πορεία της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο σπορ χαρακτήρας που εκπέμπει κάθε μοντέλο Porsche είναι αυτός που σε κάνει να την αγαπήσεις ενώ το φιλικό «στήσιμο» κάθε μοντέλου της γκάμας είναι ικανό να σε κάνει να ξεχάσεις αυτά που έχεις στο μυαλό σου.

Αυτή είναι άλλωστε και μία από τις επιτυχίες της Porsche που το έχει αντιληφθεί χρόνια… τώρα όταν οι άλλοι το έχουν κάνει πράξη τα τελευταία 3-4 χρόνια.

Στην Ελλάδα η εισαγωγική εταιρεία διαθέτει κάθετες μονάδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ είναι έτοιμη για… όλα, προκειμένου να βρεθεί δίπλα στον πελάτη που θέλει να αποκτήσει είτε καινούργια είτε μεταχειρισμένη Porsche.  

Porsche...

Το εσωτερικό της Porsche Panamera...

Τα δύο 'μικρά' παίζουν... κυνηγητό!

Τέτοια οπίσθια πού θα ξαναδείς;
Είναι τρομακτική η απορρόφηση των κραδασμών ιδίως στην 911 turbo όταν αυτή περνά πάνω από τα κερμπ. Στην φωτογραφία διακρίνεται το σημείο ανάμεσα σε Κ6 και Κ8 που για όσους ξέρουν την πίστα στις Σέρρες μπορούν να καταλάβουν...

Απλά η Porsche 911 turbo δεν έχει όρια...
Όχι δεν τα βλέπετε διπλά από την... ζαλάδα! Είναι δύο καινούργια Porsche 911

Από αριστερά: Σωτήρης Χατζίκος (πρόεδρος της Μοτοδυναμικής Α.Ε), Βασίλης Παπαβασιλείου (πρόεδρος αυτοκινητοδρομίου Σερρών) και Πέτρος Αγγελίδης (Δήμαρχος Σερρών)

Κλείσε την πόρτα να... φεύγουμε!
Σε κάθε αυτοκίνητο υπήρχαν δύο επιβάτες που οδηγούσαν εναλλάξ...
Αρρωσταίνεις βλέποντας αυτή την φτερούγα..
Αναμνηστική φωτογραφία, δημοσιογράφων, στελεχών της ελληνικής Porsche, εκπαιδευτών και... αυτοκινήτων!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης