Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Για μία εισαγωγική εταιρεία, το αυτοκίνητο δεν είναι απλά μία πώληση. Και αυτό διότι καμία σοβαρή H εταιρεία που σέβεται τον πελάτη της δίνει και μεγάλη έμφαση στο κομμάτι του after sales….εταιρεία δεν αφήνει τον πελάτη στη… μοίρα του, όταν του πουλήσει ένα νέο μοντέλο αλλά τον ακολουθεί και τον στηρίζει και μετά από αυτή μέχρι το τέλος της… ζωής του.
Το λεγόμενο after sales είναι μία πολύπλοκη διαδικασία και θέλει πολύ δουλειά, τρέξιμο και εγρήγορση.
Το βιώνουν καθημερινά όσοι ασχολούνται με αυτό καθώς θα πρέπει ο πελάτης να μείνει ικανοποιημένος και να παραμείνει με αυτό τον τρόπο πιστός σε μία μάρκα.
Ενημέρωση για παρόν και μέλλον…
Το τριήμερο 18-21 Νοεμβρίου 2016 διεξάγεται στις εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι το
Σε ένα συνέδριο after sales για αυτοκίνητα σκοπός είναι η εκπαίδευση η ενημέρωση και φυσικά ο τελικός σκοπός να γίνουν οι συνεργάτες καλύτεροι…πανελλήνιο συνέδριο after sales της Kosmocar A.E. Πρόκειται για μια εκδήλωση που διοργανώνεται από την διεύθυνση after sales της εταιρείας κάθε δύο χρόνια, με τη συμμετοχή όλων των στελεχών του δικτύου συνεργατών service Volkswagen, Audi και Skoda (από φέτος) από όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
Στόχος του είναι η επικοινωνία της νέας στρατηγικής που θα ακολουθήσει η εταιρεία τα επόμενα χρόνια, έχοντας πάντα σαν πρώτη προτεραιότητα την υποδειγματική λειτουργία των αυτοκινήτων και την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών.
Περισσότερα από 1.000 άτομα
Το συνέδριο αυτό που θα φιλοξενήσει μέχρι και την Κυριακή 20 Νοεμβρίου περισσότερους από 1.000 συνεργάτες των εταιρειών Volkswagen, Audi και Skoda, παρακολούθησε και το zougla.gr παίρνοντας γεύση «εκ των έσω» αλλά και τι είναι αυτό που τελικά γίνεται «πίσω από τις κάμερες» και έχει τεράστια σημασία για τον πελάτη αλλά και την εταιρεία.
Μάθηση από… πρώτο χέρι!
Όπως θα δείτε και στις εικόνες, ο χώρος που φιλοξενείται το συνέδριο έχει διαμορφωθεί θυμίζοντας…
Όταν δεις τις διαφορές σε ένα γνήσιο και σε ένα after market ανταλλακτικό σίγουρα θα… προβληματιστείς…μίνι έκθεση με οχήματα τόσο των εταιρειών όσο και με προϊόντα συνεργατών της Kosmocar. Εκεί με απλά παραδείγματα μπορείς να αντλήσεις πληροφορίες για αξεσουάρ after sales, να ελέγξεις τις διαφορές ανάμεσα σε ένα γνήσιο και ένα after market ανταλλακτικό, να δεις πως είναι τα βασικά εξαρτήματα σε ένα αυτοκίνητο που έχει καλύψει 500.000 χιλιόμετρα κ.ά.
Σε ένα τέτοιο συνέδριο ακούς από τους επικεφαλής το μέλλον της εταιρείας αλλά και τη στρατηγική που θα ακολουθούσουν έχοντας στόχο πάνω από όλα την εξυπηρέτηση του πελάτη. Παρακάτω και επιγραμματικά μπορείτε να διαβάσετε μερικά πολύ σημαντικά επιβεβαιωμένα στοιχεία που θα πρέπει να ξέρετε για την Kosmocar A.E. και τις εταιρείες Audi, VW και Skoda για να έχετε άποψη….
- Οι τιμές στα γνήσια ανταλλακτικά είναι μικρότερες έως και 15% συγκριτικά με την Γερμανία!
- Η τιμή της εργατοώρας έχει μειωθεί κατά 20% την τελευταία πενταετία…
- Υπάρχουν γνήσια – οικονομικά ανταλλακτικά για οχήματα 5ετίας και άνω…
- Υπάρχουν μεγάλες εκπτώσεις (έως και 50%) σε ανταλλακτικά πρώτης προτεραιότητας για παλαιά αυτοκίνητα λόγω στοκ…
- Πρέπει να γίνεται συνέχεια εκπαίδευση στο κομμάτι του after sales έτσι ώστε ο υπάλληλος να ξέρει την δουλειά του!
- Στον δείκτη ικανοποίησης πελατών στην Ευρώπη η Audi (Ελλάδος) βρίσκεται στην 1η θέση!
- Στον δείκτη ικανοποίησης πελατών την Ευρώπη η VW (Ελλάδος) βρίσκεται στην 3η θέση!
- Έχουν αυξηθεί σε ποσοστό 50% οι διελεύσεις πελατών με οχήματα άνω των 8 ετών σε εξουσιοδοτημένους συνεργάτες…
- Νέα υπηρεσία θα εφαρμοστεί από το 2017 όπου με ένα τηλέφωνο θα μαθαίνεις το κόστος του service (απλά λέγοντας την πινακίδα του αυτοκινήτου)…
- Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφορά στην ηλεκτροκίνηση, την αυτόνομη οδήγηση και τις 3D εκτυπώσεις…
Το Πανελλήνιο Συνέδριο After Sales της Kosmocar A.E. μέσα από το φακό του zougla.gr