Στο Μονακό, κατά τη διάρκεια του GP της Formula 1 παρουσιάστηκε η νέα έκδοση του Clio, με το αγωνιστικό DNA και τον πανίσχυρο δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 275 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Clio R.S. 16 έκανε την εμφάνισή του ως πρωτότυπο στους δρόμους του Πριγκιπάτου, ωστόσο, είναι βέβαιο πως θα περάσει στην παραγωγή πολύ σύντομα, έστω και σε περιορισμένο μονάδων. Διακρίνεται για το επιθετικό bodykit, τη μεγάλη πίσω πτέρυγα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα μεγαλύτερα μετατρόχια, τις ζάντες 19 ιντσών και τα φουσκωμένα φτερά.

Η εξάτμιση προέρχεται από την Akrapovic, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι της Ohlins, ενώ δεν λείπει το διαφορετικό περιορισμένης ολίσθησης. Κάτω από καπό τοποθετήθηκε ο 2.0 Turbo κινητήρας του Megane R.S. 275 Trophy R, απόδοσης 275 ίππων και 360 Nm ροπής. Τα νούμερα των επιδόσεων αναμένεται να ανακοινωθούν στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood (23-26 Ιουνίου).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε από τη Renault Sport σε μόλις πέντε μήνες και σύμφωνα με τις πληροφορίες θα παραχθεί σε λιγότερες από 500 μονάδες –όταν δοθεί η έγκριση για παραγωγή- με την τιμή του κυμαίνεται στα 40.000 ευρώ, περίπου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης