Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τα βήματα προόδου που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια στον χώρο της αυτοκίνησης είναι αξιοθαύμαστα. Από μια μικρή τσεχική μάρκα έχει εξελιχθεί σε ένα υψηλού επιπέδου brand με εκπληκτικά μοντέλα στην γκάμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του στρατηγικού της πλάνου (NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030), ο επικεφαλής της εταιρείας, Thomas Schäfer, ανακοίνωσε τους φιλόδοξους στόχους της φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Skoda θα επιδιώξει να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο, να εξηλεκτριστεί ακόμα περισσότερο και να περάσει πλήρως στην ψηφιακή εποχή. Όσον αφορά στις πωλήσεις, στην Ευρώπη στόχος είναι να εισέλθει στο top-5 των πιο δημοφιλών μαρκών ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο στόχος είναι η κορυφή σε μεγάλες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική – περιοχές που ήδη αποτελεί την αιχμή του δόρατος του Volkswagen Group.

Σε εθνικό επίπεδο, στόχος για την τσέχικη μάρκα είναι να καταστεί σε κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του Group. Ήδη η Τσεχία είναι η μόνη εκτός Γερμανίας χώρα όπου κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα με βάση την πλατφόρμα ΜΕΒ, ενώ εργοστάσια της Skoda κατασκευάζουν εξαρτήματα και σύντομα θα προστεθούν μπαταρίες υψηλής τάσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μοντέλα, ο CEO αποκάλυψε πως θα δούμε τουλάχιστον τρία νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τα οποία θα τοποθετηθούν κάτω από το Enyaq iV.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Θέλετε να μάθετε τι είναι η ηλεκτροκίνηση;

Το νέο Skoda Enyaq iV μάς άφησε έκπληκτους

 Το supermini που έχει θήκες ακόμη και για ομπρέλες

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης