Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Μετά την έκδοση 1.5 eTSI απόδοσης 150 ίππων του Golf, η Volkswagen έφερε στην Ελλάδα τη μικρότερη εκδοχή του 1.500άρη κινητήρα με το ήπιο υβριδικό σύστημα και τους 130 ίππους.
Πληρώνει 82 ευρώ σε τέλη.Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 9,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 213 χλμ./ώρα. Η ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.400 σ.α.λ., προσφέροντας δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών.
Χάρη στο mild hybrid σύστημα, η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 128 γρ./χλμ. Οι ιδιοκτήτες του Golf 1.5 eTSI 130hp καλούνται να πληρώσουν σε τέλη κυκλοφορίας 82 ευρώ.
Το αυτοκίνητο διατίθεται με το εξοπλιστικό πακέτο «Style», περιλαμβάνοντας πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ψηφιακές λύσεις. Όσο για την τιμή του, είναι στα 26.520 ευρώ.
Το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2020
Η τιμή του Volkswagen Golf R των 320 ίππων στην Ελλάδα