Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Οι κάτοχοι εξωτικών αυτοκινήτων που κοστίζουν μια περιουσία, όπως αυτά των Bugatti, έχουν υψηλές απαιτήσεις. Επιθυμούν μοναδικές υπηρεσίες από την εταιρεία, ακόμη και όταν λήξει η εργοστασιακή εγγύηση.
Γι΄αυτό, η γαλλική μάρκα από το Molsheim, ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα συντήρησης το οποίο ονομάζει «Passeport Tranquillité», δηλαδή «διαβατήριο ηρεμίας». Αφορά τόσο τις εκδόσεις της Veyron όσο και της Chiron.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα της Bugatti προσφέρεται με συμβόλαια 2 ή 4 ετών. Το ετήσιο service της Veyron διαρκεί 14 ώρες και το δεύτερο 32 ώρες. Φυσικά η συντήρηση γίνεται από μια ομάδα εξειδικευμένων τεχνικών.
Αντίστοιχα, για τη Chiron η συντήρηση διαρκεί 14 ώρες τον πρώτο χρόνο και 72 ώρες τον δεύτερο.
Premium οδική βοήθεια
Οι κάτοχοι των hypercars, ανάλογα τη χρήση έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ του προγράμματος «Active» -αν οδηγούν το αυτοκίνητο συχνά- και του «Collector» για όσους κάνουν λιγότερα από 200 χιλιόμετρα τον χρόνο. Υπάρχει το μικρό service της πρώτης χρονιάς και το μεγάλο της δεύτερης.
Το «Passeport Tranquillité» δεν απευθύνεται στον ιδιοκτήτη αλλά στο αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει πως σε περίπτωση πώλησης, οι υπηρεσίες μεταφέρονται στον επόμενο κάτοχο.
Επίσης υπάρχει και αποκλειστική υπηρεσία οδικής βοήθειας. Αν μια Chiron ή Veyron πάθει βλάβη, ο οδηγός μπορεί να καλέσει σε έναν συγκεκριμένο αριθμό, οποιαδήποτε ώρα, 365 ημέρες τον χρόνο, σε όποια χώρα, πόλη η χωριό βρίσκεται. Η Bugatti αναλαμβάνει την παραλαβή του οχήματος, τη μεταφορά του και την επιστροφή του πελάτη στην οικία του ή σε όποιον άλλο χώρο επιθυμεί.
Μία τέτοια Bugatti Chiron θα έρθει στην Ελλάδα!