Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά είναι η επαναφορτιζομένη υβριδική έκδοση του νέου Leon, με τις τιμές να ξεκινούν από 30.990 ευρώ χάρη στο επιπλέον όφελος αξίας 2.500€ που προσφέρει η εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Leon είναι το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της Seat. Συνδυάζει τον 1.4 TSI κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία χωρητικότητας 13kWh. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 204 ίππους και η ροπή στα 350 Nm. Η μπαταρία φορτίζει σε περίπου 6 ώρες μέσω φορτιστή 2,3kW και σε 3 ώρες και 40 λεπτά από Wallbox 3,6kW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG με λειτουργία shift-by-wire, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τον κύκλο WLTP να είναι στο 1,3 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται από 25 έως 30 γρ./χλμ., γεγονός που σημαίνει ότι το Leon e-Hybrid απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 64 χιλιόμετρα, ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 800 χιλιόμετρα. H Seat κάνει λόγο για το καλύτερο, πιο προηγμένο τεχνολογικά, πλήρως συνδεδεμένο και ασφαλές Leon που έχει κατασκευάσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φέρει καινοτόμο σύστημα φωτισμού, με full LED φώτα, πίσω φως coast to coast, ατμοσφαιρικό φωτισμό και φώτα καλωσορίσματος. Εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, έχει δυναμική εμφάνιση και ευρύχωρο εσωτερικό. Στην πεντάθυρη έκδοση η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανέρχεται σε 270 λίτρα και στη Sport tourer σε 470 λτ.

Χάρη στο Dynamic Chassis Control (DCC), η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού. Η προσαρμοστική τεχνολογία του πλαισίου σκανάρει συνεχώς τις συνθήκες του δρόμου, ενώ εξετάζει τις κινήσεις του τιμονιού, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση, για να προσαρμόσει την ανάρτηση, βελτιστοποιώντας την απόσβεση σε κάθε τροχό.

Το  Leon e-Hybrid ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Η μονάδα μεταβαίνει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή ικανότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 140 χλμ./ώρα.

Μέσω της οθόνης αφής 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και του ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25΄΄ που προσφέρονται στάνταρ, ο οδηγός έχει άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και οι τεχνολογίες «Predictive Adaptive Cruise Control», «Emergency Assist», «Travel Assist» και «Side &Exit assist».

Αναλυτικά οι τιμές του Leon e-Hybrid στη χώρα μας:


 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης