Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Έντονο, κομψό, δυναμικό. Το χαρακτηριστικό έμβλημα του λιονταριού που κοσμεί όλα τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας άλλαξε, προβάλλοντας τη νέα εποχή της Peugeot. Εντυπωσιακό το νέο σήμα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από το 1850, η φημισμένη εταιρεία έχει παρουσιάσει 10 σήματα, έχοντας ως πρωταγωνιστή το κεφάλι του λιονταριού. Η ενδέκατη εκδοχή που παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες, ακολουθεί μια πιο εξορθολογισμένη και ποιοτική φιλοσοφία.

Το λογότυπο σχεδιάστηκε από το τμήμα Peugeot Design Lab και σκοπός αυτής της αλλαγής ήταν να συμβαδίζει με τις νέες τάσεις της εποχής, τον ψηφιακό κόσμο, τα εκσυγχρονισμένα αυτοκίνητα της μάρκας και την βιώσιμη κινητικότητα.

Με αυτό το σήμα, η εταιρεία ενώνει την παράδοση με τον μοντερνισμό, είναι έτοιμη για νέες κατακτήσεις, για την επιτάχυνση της ανάπτυξής της σε παγκόσμιο επίπεδο και την προώθηση της τεχνογνωσίας της και του γαλλικού στυλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιηθεί παντού, σε όλα τα προϊόντα, στις σελίδες στο διαδίκτυο, στα social media και στα καταστήματα.

 

Πώς πάει η αγορά αυτοκινήτου τον Φεβρουάριο; – Στην πρώτη θέση η Peugeot

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Τα επόμενα Peugeot 208 και 2008 θα είναι μόνο ηλεκτρικά

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης