Του Λουκά Παπαλάμπρου

Ένα κομψοτέχνημα των τεσσάρων τροχών, ένα προηγμένο τεχνολογικά όχημα που υιοθετεί λύσεις από τη F1, φέρει πανίσχυρο υβριδικό σύνολο και είναι ικανό να «κόψει την ανάσα» οδηγού και συνοδηγού με τις επιδόσεις, παρουσίασε το cavallino rampante.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πύραυλος εδάφους

Η καινούργια SF90 Stradale είναι η πρώτη επαναφορτιζόμενη Ferrari της ιστορίας. Συνδυάζει τον V8 biturbo κινητήρα χωρητικότητας 3.990 κ.εκ. με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας 1.000 ίππους. Η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, εξασφαλίζοντας ταχύτερες αλλαγές κατά 33% σε σύγκριση με την 488 Pista.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο είναι «εκρηκτικό», με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται στον απίστευτο χρόνο των 2,5 δευτερολέπτων και τα 0-200 σε 6,7΄΄, τη στιγμή που η βελόνα του κοντέρ τερματίζει στα 340 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός έχει να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων (Hybrid, eDrive, Performance και Qualify).

Στο δεύτερο πρόγραμμα, η SF90 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 25 χιλιόμετρα και με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κορυφαίο

Το πλαίσιο του οχήματος είναι καινούργιο, με το βάρος του αμαξώματος να ανέρχεται στα 1.570 κιλά και τη στρεπτική ακαμψία να έχει βελτιωθεί κατά 40%. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι η καλύτερη στην κατηγορία με μόλις 1,57, ενώ η κατανομή βάρους εμπρός/πίσω ανέρχεται σε 45/55.

H εικόνα δεν θυμίζει καμία Ferrari παραγωγής που έχουμε δει μέχρι στιγμής, με τους σχεδιαστές να έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική.

Φυσικά, έχουν προικίσει την SF90 με όλα τα ηλεκτρικά καλούδια Παράγει 390 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και τον ασφαλή έλεγχο, όπως το e Side Slip Control (eSSC), το Traction Control (eTC), το brake-by-wire σύστημα πέδησης και το Torque Vectoring.

Πατάει σε ελαστικά διαστάσεων 255/35 μπροστά και 315/30 πίσω με ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι στα 4.710 χλστ., το πλάτος στα 1.972 χλστ. και το ύψος μόλις 1.186 χλστ.

Από άλλον πλανήτη

Το εσωτερικό είναι χάρμα ιδέσθαι, με τους επιβάτες να κάθονται τόσο χαμηλά που νομίζουν ότι ακουμπούν το έδαφος. Το τιμόνι έχει εμπνευστεί από αυτά της Formula 1 ενσωματώνοντας πλειάδα χειριστηρίων για τον έλεγχο των λειτουργιών.

Από το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση στο 80% των συστημάτων της SF90. Τα υπόλοιπα έχουν ενσωματωθεί στην κυρτή οθόνη των 16 ιντσών που δεσπόζει στο ταμπλό, την πρώτη curved οθόνη που τοποθετείται σε μοντέλο παραγωγής.

Τα καθίσματα προσφέρουν άριστη στήριξη στο σώμα, με τις επιφάνειες να καλύπτονται από τα καλύτερα υλικά που κυκλοφορούν στην αγορά.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι ο εσωτερικός φωτισμός είναι full LED και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED.

Η Ferrari δεν ανέφερε πόσο θα κοστίζει το νέο της υβριδικό hypercar, ωστόσο η τιμή υπολογίζεται στα 700.000 ευρώ.

Στην αγορά θα λανσαριστεί το πρώτο τρίμηνο του 2020, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης