Του Λουκά Παπαλάμπρου

Την επόμενη δεκαετία τίποτα δεν θα είναι ίδιο στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ο εξηλεκτρισμός των οχημάτων πραγματοποιείται με τρομερά γρήγορους ρυθμούς και οι κλασικοί κινητήρες βενζίνης και diesel περνούν σιγά σιγά στην αιωνιότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι κατασκευαστές διακόπτουν σταδιακά την παραγωγή των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Audi ανακοίνωσε πως το 2026 θα παρουσιάσει το τελευταίο μοντέλο της γκάμας που φέρει κλασικό μοτέρ.

Από εκείνη τη χρονιά η γερμανική μάρκα θα εστιάσει αποκλειστικά στην εξέλιξη ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Φυσικά η μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα δεν θα γίνει από τη μία μέρα στην άλλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Audi θα συνεχίσει να προσφέρει οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2033, αλλά αυτά θα είναι επιλεγμένα και θα λανσάρονται σε αγορές που υπάρχει ζήτηση. Τα περισσότερα μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά, ενσωματώνοντας τις πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις.

Όπως ανέφερε ο CEO της μάρκας, Markus Duesmann, η εταιρεία είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα. Μέχρι το 2025 θα υπάρχουν στην γκάμα πάνω από 20 αμιγώς ηλεκτροκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα. Παράλληλα θα γίνει επέκταση των υποδομών φόρτισης και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσο για τον τελευταίο κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει προγραμματιστεί για το 2026, ο ισχυρός άνδρας της Audi υποστήριξε ότι θα είναι ο καλύτερος που έχουν κατασκευάσει ποτέ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τι τελική ταχύτητα έχει το νέο Audi RS3;

Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα ξεπουλάνε τα ηλεκτρικά;

Εκπληκτική αυτονομία για το Audi A6 e-tron

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης