Του Λουκά Παπαλάμπρου
Η βαυαρική προχώρησε στο απαραίτητο facelift του πιο δημοφιλούς μοντέλου της σειράς X, προβαίνοντας σε σημαντικές αισθητικές επεμβάσεις και εμπλουτίζοντας την γκάμα με μία επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση.
Η εξωτερική εμφάνιση της X1 άλλαξε σε μεγάλο βαθμό χάρη στους καινούργιους προφυλακτήρες, τη νέα μάσκα με τη μεγαλύτερη γρίλια και τα φωτιστικά σώματα τύπου LED. Οι απολήξεις της εξάτμισης πίσω έχουν πλέον διάμετρο 90 mm, ενώ οι ζάντες διαστάσεων 18 και 19 ιντσών προσφέρονται σε τέσσερα σχέδια.
Η παλέτα των χρωμάτων εμπλουτίστηκε με τρεις νέες αποχρώσεις (Jucaro Beige, Misano Blue και Storm Bay metallic), με το αμάξωμα να έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., προς όφελος της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν τρεις διαθέσιμες οθόνες (6,5, 8,8 και 10,25 ιντσών) ανάλογα την έκδοση, νέο πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού με έξι αποχρώσεις και νέες επενδύσεις. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα. Όσον αφορά στους χώρους, δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε σχέση με το τωρινό μοντέλο.
Στους κινητήρες, όλα τα σύνολα έχουν αναβαθμιστεί καλύπτοντας πλήρως τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 6d-temp. Στη βάση της γκάμας είναι η έκδοση sDrive16d με τον τρικύλινδρο 1.5 λίτρου των 116 ίππων. Ακολουθεί ο επίσης τρικύλινδρος 1.500άρης βενζίνης απόδοσης 140 ίππων της sDrive18i, ενώ από εκεί και πάνω υπάρχουν οι sDrive18d με 150 ίππους, sDrive20d και xDrive25d με 190 και 231 ίππους, αντίστοιχα, και η κορυφαία βενζινοκίνητη xDrive25i των 231 ίππων.
Οι βασικές εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και οι ισχυρότερες με το αυτόματο Steptronic 7 ή 8 σχέσεων. Αργότερα, θα δούμε και την xDrive25e με το plug-in υβριδικό σύνολο.
Η παραγωγή της ανανεωμένης X1 θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, με το λανσάρισμα στην αγορά να προγραμματίζεται για το φθινόπωρο.