Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από μήνες αναμονής, η ιταλική φίρμα από τη Μόντενα παρουσίασε με κάθε επισημότητα την MC20, το αυτοκίνητο της νέας εποχής της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για ένα όχημα με ξεκάθαρα ιταλικό DNA. Κάθε κομμάτι, από την ανάρτηση έως τα καθίσματα και τον κινητήρα, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Viale Ciro Menotti της Maserati.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η MC20 κάθεται πολύ χαμηλά στο έδαφος -το ύψος της είναι μόλις 1.221 χλστ.- και οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική και τον περιορισμό του βάρος του αμαξώματος, με την αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι στο 2,33.

Ο εξακύλινδρος 3.0 twin turbo κινητήρα βρίσκεται στο κέντρο. Υιοθετεί τεχνολογίες από την F1 και αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 έρχονται σε 8,8΄΄ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο πατάει σε ελαστικά διαστάσεων 245/35 εμπρός και 305/30 πίσω. Πίσω από τις ζάντες 20 ιντσών βρίσκονται οι αεριζόμενοι δίσκοι με τις εξαπίστονες ή τετραπίστονες δαγκάνες -τα carbon κεραμικά είναι έξτρα-, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. 

Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Η αισθητική είναι κλασική supercar. Αυστηρώς διθέσιο, με μπάκετ καθίσματα, σπορ τιμόνι, μεγάλα paddles, φουλ carbon και alcantara. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και η οθόνη αφής έχει διάσταση 10 ίντσες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ οδήγησης (GT Mode, Wet Mode, Sport Mode και Corsa Mode).

Οι χώροι για αποσκευές δεν υπερβαίνουν τα 150 λίτρα, με τα 100 να βρίσκονται στο πίσω τμήμα και τα 50 εμπρός.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ έξι αποκλειστικών αποχρώσεων για το εξωτερικό αμάξωμα (Bianco Audace, Giallo Genio, Rosso Vincente, Blu Infinito, Nero Enigma και Grigio Mistero).

Η παραγωγή της MC20 θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020 και οι παραδόσεις στους ιδιοκτήτες μέσα στο 2021. Οι online παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει, με την τιμή στην Ιταλία να ορίζεται στα 210.000 ευρώ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης