Επιτέλους η πρώτη υβριδική Ferrari είναι έτοιμη και παρουσιάστηκε επίσημα. Πρόκειται για ένα entry-level Η πρώτη 6κύλινδρη Ferrari από το 1974supercar το οποίο έρχεται να αποδείξει ότι και η Ferrari μπαίνει δυναμικά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Η Ferrari 298 GTB είναι εξοπλισμένη με έναν εξακύλινδρο κινητήρα, κάτι που έχει να γίνει από τη δεκαετία του 1970 και την περίφημη Dino 246 GT. Η τεχνολογία που κρύβεται πίσω από αυτό το νέο μοντέλο είναι εντυπωσιακή και σίγουρα είναι επηρεασμένη από τη Formula 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πίσω αεροδυναμική πτέρυγα είναι ικανή να παράξει 360 κιλά κάθετης δύναμης στα 250Km/h.

Η 296 GTB είναι εξοπλισμένη με αισθητήρα έξι σημείων και  σύστημα Side Slip Control

Το μηχανικό σύνολο είναι υβριδικό Plug-In. Ο κινητήρας είναι V6 2.9 λίτρων με δύο τούρμπο και σε Ο κινητήρας μόνο αποδίδει 655 ίππους κάτι που σημαίνει ότι έχουμε 220 ίππους στο λίτρο!συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει περίπου 820 ίππους και 740Nm ροπής. Οι επιδόσεις κόβουν την ανάσα με τα πρώτα 100Km/h να έρχονται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330Km/h.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ηλεκτροκινητήρας μόνος του αποδίδει 165 ίππους με τη μπαταρία να έχει χωρητικότητα 7,45 kWh προσφέροντας 25 χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης. Το βάρος της 296 GTB είναι 1.470 κιλά, το πλαίσιο είναι ειδικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ενώ τα φρένα έρχονται με τεχνολογία brake-by-wire. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο 8τάχυτο, η μετάδοση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ανάμεσα στο κιβώτιο και τον V6 κινητήρα.

Η νέα Ferrari 296 GTB έρχεται στην τιμή των 269.000€, ενώ η Ferrari προσφέρει ένα επιπλέον πακέτο αξεσουάρ Assetto Fiorano στην τιμή των 302.000€.

Το βίντεο παρουσίασης της 296 GTB.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Τρομερό εσωτερικό ουσιαστικά είναι μια εξέλιξη της SF90 Stradale.

Ο V6 κινητήρας έχεις περιεχόμενη γωνία 120 μοίρες και σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί - είναι και 30 κιλά ελαφρύτερος σε σχέση με τον 3.9 λίτρων V8.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στις 24 Ιουνίου παρουσιάζεται η πρώτη υβριδική Ferrari

Η νέα Ferrari V6 Hybrid είναι έτοιμη

Εκκίνηση αύριο για το 39ο ιστορικό «1000 Miglia»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης