Η Hyundai δεν είναι καινούρια στην τεχνολογία κυψελών υδρογόνου καθώς από το 2001 ασχολείται με τη Η Hyundai πίσω από την προσπάθεια της Forze Hydrogen Racing.συγκεκριμένη πλατφόρμα πάνω στο Santa Fe FCEV. Οι Κορεάτες θέλουν παρ΄ όλα αυτά να πάνε ακόμα παραπέρα την τεχνογνωσία τους και αποφάσισαν να συμβάλουν στην κατασκευή του ταχύτερου αγωνιστικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου με κυψέλες υδρογόνου.
Η ομάδα φοιτητών της Forze Hydrogen Racing βρίσκεται στο πρώτο στάδιο κατασκευής του δικού της αγωνιστικού αυτοκινήτου και η Hyundai είναι έτοιμη να εμπλακεί στη δεύτερη και τελευταία φάση εξέλιξης του μοντέλου. Το Forze IX έχει στόχο να γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο με τεχνολογία υδρογόνου.
Με το τεχνολογικό κέντρο της Hyundai στη Γερμανία θα συνεργαστούν οι φοιτητές
Για να γίνει αυτό, το Forze IX των 1.500 κιλών θα αποδίδει περίπου 805 ίππους από τα δύο συστήματα Πτώση στις πωλήσεις σημείωσαν τα αυτοκίνητα υδρογόνου το 2020.κυψελών που θα διαθέτει, η κίνηση θα μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς και η ταχύτητα αναμένεται να ξεπερνάει τα 300 Km/h. Οι ομάδα φοιτητών της Forze θα έχουν άμεση συνεργασία με το τεχνικό τμήμα της Hyundai στη Γερμανία και μαζί αναμένεται να πετύχουν τον στόχο του ταχύτερου αγωνιστικού με υδρογόνο.
Πάντως οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με τεχνολογία υδρογόνου έπεσαν σημαντικά το 2020, καθώς υπήρξε στροφή προς τα ηλεκτρικά. Τα εργοστάσια δεν παρατάνε πάντως τις προσπάθειες στη συγκεκριμένη τεχνολογία, ιδιαίτερα η Toyota, η οποία επενδύει αρκετά στις κυψέλες υδρογόνου για να τροφοδοτεί τις μπαταρίες των ηλεκτροκινητήρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από ποια χώρα ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου Hyundai Bayon;
Εκτός από την Google και η TomTom καταγράφει τους ελληνικούς δρόμους…