του Νίκου Βιτσιλάκη

Την 45η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκυο επέλεξε η Honda για να μας δείξει πως το μέλλον δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένο με εξωτικές κατασκευές και ηλεκτροκινητήρες. Τρία παπιά και ένας ..μπόμπος είναι τα μοντέλα που ξεχώρισαν σε ένα περίπτερο γεμάτο τεχνολογία και φουτουριστικά οχήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως και να το κάνουμε, το παρελθόν της Honda είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με μοντέλα μικρού κυβισμού, μοντέλα που γαλούχησαν εκατομμύρια μοτοσυκλετιστών και που έδωσαν τη δυνατότητα σε όλο τον κόσμο να χαρεί την εμπειρία οδήγησης μηχανοκίνητου δίκυκλου. Και για να πας μπροστά, πρέπει να σέβεσαι την ιστορία σου, αυτή που σε καθιέρωσε στη συνείδηση του κόσμου σαν μια πρωτοπόρο εταιρεία με όραμα για την κορυφή. Ο λόγος είναι για τα παπιά κυρίως, αυτά τα απανταχού σπαρμένα συμπαθή δίτροχα με την ξεχωριστή εμφάνιση, ορόσημα σε καίριους τομείς, όπως π.χ. του στυλ, της οικονομίας και της αξιοπιστίας. Δεν ξέρουμε αν και πόσα -από τα τέσσερα μοντέλα που παρουσίασε η Honda- θα δουν τη γραμμή παραγωγής, ξέρουμε όμως ότι με την εμφάνισή τους και μόνο ήδη έχουν αναστατώσει μοτοσυκλετιστές και όχι μόνο. Γιατί όλοι είχαμε, ή/και έχουμε ακόμα, κάποιον από τους προγόνους τους στην κατοχή μας. Παπί ή μπόμπο, καμμία απολύτως σημασία δεν έχει, όλα συγκίνησαν -και συγκινούν ακόμα- στο πέρασμά τους. Ας δούμε όμως τα μοντέλα ορόσημα ένα προς ένα, δυστυχώς περισσότερες πληροφορίες δεν δόθηκαν από τον κατασκευαστή:

Super Cub 110 Commemorative Edition

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απλό, λιτό, πιο κοντά στο “τότε” από κάθε άλλο, η Honda το χαρακτηρίζει commemorative (αναμνηστικό) και όχι επετειακό μοντέλο, που σε κάθε περίπτωση τιμά τόσο το ορόσημο παραγωγής των 100 εκατομμυρίων μονάδων φέτος, όσο και την 60η επέτειο της σειράς Super Cub το 2018. Κινητήρας 109cc με 1 ΕΕΚ και απόδοση 8Hp, ψεκασμός στην τροφοδοσία και κιβώτιο με 4 σχέσεις, παραδοσιακά  άνευ μανέτας συμπλέκτη (καρφωτές).

Super Cub C125 ABS

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεκάθαρα είναι αυτό που κληρονομεί τη χαρακτηριστική σχεδίαση “S” της πρώτης γενιάς Super Cub (C100). Με κινητήρα 125cc, πάντα τετράχρονο και αερόψυκτο, είναι εξοπλισμένο με smart key, LED φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και ψηφιακή οθόνη στα όργανα! Όπως μπορούμε να διακρίνουμε στις φωτογραφίες, υπάρχει μονοκάναλο ABS στο δισκόφρενο του μπροστινού τροχού (πίσω υπάρχει παραδοσιακό ταμπούρο).

Cross Cub 110

Τα τρακτερωτά ελαστικά και οι φισούνες στο πιρούνι μαρτυρούν τα off-road χαρακτηριστικά ενός παπιού περισσότερο σκληροτράχηλου από τα υπόλοιπα. Με τις “σιδεριές” σε προβολέα και θέση συνεπιβάτη μπορεί κάλλιστα να πάρει και το ρόλο του εργάτη. Χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων με το Super Cub 110.

Monkey 125 ΑΒS

Δυστυχώς η Honda το παρουσιάζει σαν πρωτότυπο και όχι μοντέλο παραγωγής, ξερουμε πολλούς που θα το είχαν ήδη παραγγείλει αν έβγαινε στην αγορά. Κινητήρας ίδιος με αυτόν του Super Cub C125, πλην όμως οι όποιες ομοιότητες σταματούν εδώ, γιατί το Monkey φέρει περισσότερο σύγχρονα συστατικά, όπως συμπλέκτη, ψηφιακό όργανο, δύο δισκόφρενα και ανεστραμμένο πιρούνι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης