του Νίκου Βιτσιλάκη

Συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει η αναγεννημένη Benelli και στα πρότυπα του επιτυχημένου 502 κατεβάζει κλίμακα με το νέο 251, πάντα στο πλαίσιο της κατηγορίας Adventure.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι για τα μοντέλα διπλής χρήσης και οι περισσότεροι κατασκευαστές κατάλαβαν ότι ο κόσμος δεν είναι μόνο για ογκώδεις κατασκευές πολλών κυβικών ​Ποιος είπε πως τα λίγα κυβικά δεν σηκώνουν περιπέτεια;και ίππων με έμφαση στη χιλιομετροφαγία. Έτσι και σιγά σιγά, βλέπουμε προτάσεις και σε μικρότερες κατηγορίες, με την Benelli να μπαίνει στον χορό με το TRK 251. Μοιάζει πολύ με το μεγαλύτερο αδελφάκι του TRK 502, μόνο που έχει τα μισά κυβικά και έναν κύλινδρο λιγότερο. Στην ουσία πρόκειται για ένα ΒΝ 251 (γυμνό μοντέλο δρόμου της εταιρείας) με διαφοροποιημένη εμφάνιση, πλαστικά και τελικό εξάτμισης, προκειμένου να δικαιολογείται ο όρος Adventure.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέραν των εμφανών εξωτερικών αλλαγών, οι μετατροπές είναι λίγες και αφορούν στην τοποθέτηση μιας μεγάλης οθόνης LCD στη θέση των παραδοσιακών οργάνων, στη χρήση συστήματος ABS στα φρένα και στην αύξηση του ύψους της σέλας κατά 40mm, του μεταξονίου κατά 25mm και της απόστασης από το έδαφος κατά 60mm. Ιδιαίτερα ευχάριστο είναι το γεγονός της μείωσης του συνολικού βάρους κατά 10 ολόκληρα κιλά, πάντα σε σχέση με το ΒΝ 251. Πλαίσιο, ψαλίδι, φρένα, ζάντες, ελαστικά και ανάρτηση παραμένουν αναλλοίωτα, φανταζόμαστε όμως ότι το μονό αμορτισέρ και το ανάποδο πιρούνι των 41mm θα έχουν διαφορετικό σετάρισμα (πιο σκληρό).

Σύγχρονος κινητήρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το TRK 251 διαθέτει μονοκύλινδρο 4Τ κινητήρα υψηλών προδιαγραφών, τετράχρονο, υγρόψυκτο, με δύο εκκεντροφόρους, τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό στην τροφοδοσία. Η μέγιστη ισχύς του είναι 25,8Ηp στις 9.250rpm και η ροπή 2,16 kgm στις 8.000rpm. Έχοντας να αντιμετωπίσουν τα 170 κιλά της μοτοσυκλέτας και τα 70+ του αναβάτη, σίγουρα δεν θα προσφέρουν τρομερές συγκινήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν στιγμές που θα ικανοποιούν. Άλλωστε, κανείς δεν αγοράζει 250άρι για να βάλει φωτιά στον δρόμο. Η παραγωγή του μικρού TRK δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, οπότε μην το περιμένετε πριν από το φθινόπωρο που μας έρχεται. Στην Ιταλία, πάντως, λένε ότι σε πρώτη φάση θα κυκλοφορήσει μόνο σε κόκκινο χρώμα!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης