Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Η οικονομική κρίση χτύπησε διάπλατα την πόρτα των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου. Πολλές εταιρείες έβαλαν λουκέτο και πάνω από το 50%, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, των εργαζομένων έμειναν στο δρόμο.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα πολύ μεγάλη εισαγωγική εταιρεία προχώρησε σε αίτηση κήρυξης πτώχευσης καθώς εδώ και πολύ καιρό είχε τεράστια αδυναμία για να ανταποκριθεί στις οικονομικές απαιτήσεις. Σύμφωνα μάλιστα με ρεπορτάζ του zougla.gr ήδη έχουν ξεκινήσει να μαζεύουν τα αυτοκίνητα από τις αντιπροσωπείες όλης της Ελλάδας. Να σημειώσουμε πως πριν από λίγους μήνες τραπεζικός κολοσσός προχώρησε σε κατάσχεση μεγάλου όγκου αυτοκινήτων της τα οποία διαθέτει ήδη προς πώληση.
Ασφαλιστικά μέτρα…
Τα ερωτηματικά είναι πλέον πάρα πολλά καθώς χιλιάδες ιδιοκτήτες μοντέλων της συγκεκριμένης μάρκας μένουν χωρίς τεχνική υποστήριξη. Επιπλέον εκατοντάδες υπάλληλοι μένουν στο δρόμο ενώ άγνωστο παραμένει το τι θα συμβεί με την εταιρεία που ενώ… πωλείται εδώ και πολύ καιρό δεν βρίσκεται αγοραστής. Πληροφορίες επίσης του zougla.gr κάνουν λόγο για επίσχεση εργασίας και ασφαλιστικών μέτρων από μερίδα εργαζομένων.
Οι επόμενες ημέρες θεωρούνται ιδιαίτερα κρίσιμες καθώς αναμένεται να υπάρξει νέα διαπραγμάτευση με ανθρώπους του εργοστασίου για να μπορέσει η εισαγωγική να αλλάξει χέρια και να βρεθεί λύση καθώς το λεγόμενο «πάρκο» είναι πολύ μεγάλο.