Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Τα πάνω κάτω ήρθαν τελικά στην σημερινή Γενική Συνέλευση της FIA (παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού) που διεξήχθη στο Κατάρ και αφορούσε τις εξελίξεις στην Ελλάδα σχετικά με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και το pouvoir sportif. Την ώρα που το παγκόσμιο συμβούλιο το οποίο είχε συνεδριάσει δύο ημέρες πριν, είχε στην ατζέντα του να προωθήσει την συνεργασία μεταξύ ΕΛΠΑ και ΟΜΑΕ (Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού), τελικά το θέμα ούτε καν πέρασε στην Γενική συνέλευση άρα δεν συζητήθηκε καν…
Τα δεδομένα άλλαξαν σε λίγες ώρες και τα πράγματα έμειναν όπως τα ξέραμε… Ποιος θα δίνει έγκριση για διεθνείς αγώνες
Στην πράξη αυτό σημαίνει πως το pouvoir sportif παραμένει μόνο στην ΕΛΠΑ η οποία είναι η μόνη αρμόδια για να αναφέρεται στην FIA ενώ από την πλευρά της η ΟΜΑΕ δεν θα μπορεί να διοργανώσει διεθνείς αγώνες χωρίς την έγκριση της πρώτης. Τελικά όπως αποδείχτηκε, η FIA, έχοντας πραγματοποιήσει τη δική της έρευνα ακόμα και στην Ελλάδα όπου έστειλε και εκπρόσωπό της, έκρινε ότι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν πρέπει να γίνει καμία αλλαγή.
Η ΕΛΠΑ παραμένει εκπρόσωπος της Ελλάδας στη FIA
Αυτό σημαίνει πως η ΟΜΑΕ παραμένει υπεύθυνη μόνο για τους αγώνες στην Ελλάδα ενώ για οποιονδήποτε διεθνή θα πρέπει να δίνει την έγκρισή της η ΕΛΠΑ. Όσον αφορά το ράλι Ακρόπολις ή ακόμα και το Rally of Greece (όπως διαβάσαμε στο πρόγραμμα του ERC), τα πράγματα γίνονται ξεκάθαρα καθώς το ΟΚ για την διεξαγωγή τους θα γίνει μόνο αν δώσει έγκριση η ΕΛΠΑ.
Έτσι λοιπόν, το… μπαλάκι διεξαγωγής του εθνικού μας αγώνα (Ράλι Ακρόπολις) πέφτει στην Ομοσπονδία και τον πρόεδρό της ο οποίος θα πρέπει να αποφασίσει αν θέλει να συνεργαστεί ή όχι με την ΕΛΠΑ καθώς η τελευταία με ανοιχτή της επιστολή ξεκαθάρισε πως δεν θα είχε πρόβλημα να αναλάβει το Ακρόπολις η ΟΜΑΕ.
Διαβάστε επίσης: H OMAE θα κάνει άσκηση του pouvoir sportif με την εποπτεία της ΕΛΠΑ
Διαβάστε επίσης: Στέλεχος της FIA βρίσκεται στην Ελλάδα…
Διαβάστε επίσης: Έδωσε το ΟΚ η ΕΛΠΑ για το ράλι Ακρόπολις…