Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Εδώ και περίπου έξι (!) μήνες, η Subaru παραμένει ακέφαλη στην Ελλάδα χωρίς επίσημη εισαγωγική εταιρεία, έπειτα και από την απόφαση της Subaru Global να σταματήσει τη συνεργασία της με τη Subaru Motor Hellas. Χαρακτηριστικό είναι, άλλωστε, και το έγγραφο που είχε δημοσιοποιήσει αποκλειστικά η zougla.gr και αποκάλυπτε το θέμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οριστική λύση
Έπειτα όμως από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα φαίνεται πως έχει βρεθεί οριστική λύση στο πρόβλημα και η συμφωνία έχει ήδη κλείσει με την ελληνική εταιρεία Agripan. Σύμφωνα με πληροφορίες της zougla.gr, εντός του μήνα αναμένεται να πέσουν οι οριστικές υπογραφές και να ξεκινήσει και πάλι τη Ο Θόδωρος Κλούβαςλειτουργία της η εταιρεία. Επικεφαλής στην όλη προσπάθεια θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ο Θεόδωρος Κλούβας, ο οποίος είχε κάνει γνωστή την παραίτησή του το καλοκαίρι του 2012, όταν έβλεπε πως η εταιρεία δεν μπορούσε να λειτουργήσει σωστά με τις υπάρχουσες καταστάσεις. Ο ίδιος μάλιστα σε δηλώσεις που είχε κάνει και πάλι στη zougla.gr είχε εκτιμήσει πως το πρόβλημα της Subaru θα είχε λυθεί μέχρι το τέλος του 2012. Τελικά, τρεις μήνες μετά η κίνηση έγινε και – όπως όλα δείχνουν – είναι θέμα ημερών να υπάρξει και πάλι επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που θα δραστηριοποιείται σε πωλήσεις, ανταλλακτικά και service. Από εκεί και πέρα, τον ρόλο τους με διευθυντικές θέσεις θα παίξουν οι Σπύρος Παντελεμονίτης και Γιάννης Χεκιμιάν, ενώ το προσωπικό της εισαγωγικής θα αποτελείται κατά κύριο λόγο από ανθρώπους της Agripan και ίσως υπάρξουν και εργαζόμενοι από την παλιά εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση, αφού τίποτα δεν είναι επίσημο, η εμφάνιση στελεχών της Agripan στο περίπτερο της Subaru στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τα προηγούμενα 24ωρα λέει πολλά…

«Πάρκο» 20.000 αυτοκινήτων

Σε κάθε περίπτωση, οι Ιάπωνες φαίνεται πως έχουν εμπιστοσύνη τόσο στο πρόσωπο του κ. Κλούβα, τον οποίο γνωρίζουν από παλιά, όσο και στην εταιρεία Agripan, που δραστηριοποιείται στον κλάδο του αυτοκινήτου δεκαετίες και γνωρίζει πολύ καλά το ιαπωνικό προϊόν (συγκεκριμένα από την Daihatsu, η οποία σταμάτησε από την Ευρώπη από 1/1/2013). Το όνομα της νέας εταιρείας θεωρείται εγγύηση για μία μάρκα όπως είναι η Subaru και αυτό διότι οι πελάτες της είναι απαιτητικοί και ζητούν υψηλό επίπεδο παροχών. Να σημειώσουμε ότι το «πάρκο» αυτοκινήτων της μάρκας στην Ελλάδα υπολογίζεται σε 20.000 μονάδες, ενώ νέα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το SUV με την ονομασία XV (και κινητήρα 1.600 κ.εκ.), μπορούν να επαναφέρουν και πάλι τη μάρκα στον «χάρτη» των εταιρειών που πωλούν αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Από πλευράς πελατών θα συνεχιστεί κανονικά το after sales και με υποστήριξη από μία εταιρεία που γνωρίζει πολύ καλά το προϊόν που λέγεται αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που περιμένουμε απλώς είναι η επίσημη ανακοίνωση της νέας εταιρείας, η οποία, όπως προαναφέραμε, θα γίνει σε λίγες ημέρες.

Το νέο Subaru XV

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης: Τέλος η Subaru από την Ελλάδα

Διαβάστε Επίσης: Σε έναν μήνα θα έχει βρεθεί λύση με τη Subaru

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης