Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Nissan Qashqai είναι ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίες, κάτι που δεν λέμε εμείς αλλά αποτυπώνεται από τις πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Το… φαινόμενο Qashqai δεν έχει περάσει απαρατήρητο και στην Ελλάδα καθώς συνεχίζεται με τη νέα γενιά που έγινε καλύτερη και με στοιχεία που αναζητά ο σύγχρονος αγοραστής.

To Nissan Qashqai είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία του σύμφωνα με τις πωλήσεις του 2014...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι είναι όμως αυτό το κάτι διαφορετικό που προσφέρει το οικογενειακό όχημα ελευθέρου χρόνου; Το 2014 και σύμφωνα με στοιχεία κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του και θα ήταν ακόμα πιο ψηλά αν δεν υπήρχε το πρόβλημα με το χρόνο παράδοσης καθώς η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη. Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση 1.5 με κινητήρα πετρελαίου και απόδοση 110 ίππους.

Η έκδοση 1.5 diesel με κίνηση στους εμπρός τροχούς δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας Χώροι για τα πάντα…
Δεν θα κάνουμε αναφορά στην σχεδίαση που αρέσει συνδυάζονται σπορ με συντηρητικές γραμμές αλλά και στοιχεί ενός σύγχρονου αυτοκινήτου. Εσωτερικά το συγκεκριμένο SUV διαθέτει αυτό που αναζητά και όσοι θέλουν ένα καθημερινό αλλά και ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Δηλαδή χώρους για τους ίδιους αλλά και για τα μικροαντικείμενα. Έτσι λοιπόν, το κινητό θα βρει τη θέση του, το δίπλωμα, ο καφές, τα κλειδιά και ότι άλλο κουβαλάμε καθημερινά. Η αίσθηση πολυτέλειας και μίας προσεγμένης καμπίνας δεν περνούν απαρατήρητα ενώ αυτό που σίγουρα αρέσει είναι ο χώρος των αποσκευών. Δεν έχει να κάνει με την χωρητικότητα αλλά με τον τρόπο που μπορεί να διαμορφωθεί καθώς το μισό «πάτωμα ξηλώνει» και τοποθετείται κάθετα δημιουργώντας χώρους για να μην πηγαίνουν τα πράγματα… «πέρα – δώθε».

Ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να μην μετακινούνται τα πράγματα σε αυτόν... 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε γενικές γραμμές δεν θα δείτε την υπερπολυτέλεια, με μεγάλες οθόνες αφής και δεκάδες κουμπάκια. Η αγορά έχει δείξει ότι δεν… τρελαίνεται τόσο πολύ και αυτός είναι ο λόγος που βλέπουμε απλά στοιχεία αλλά ουσίας. Για παράδειγμα, η σύνδεση με το κινητό τηλέφωνο γίνεται χωρίς υπερβολή πανεύκολα και χωρίς να σε ταλαιπωρεί τι σύστημα. Οι Ιάπωνες κατάλαβαν, έχοντας και την εμπειρία από την προηγούμενη γενιά, ότι ο κόσμος θέλει απλά πράγματα αλλά θέλει να ακολουθεί και την τεχνολογία.

Τι λέει ο ειδικός στα 4×4
Στο δρόμο, η ποιότητα κύλισης δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης και δίνει την αίσθηση του οδηγού πως δεν βρίσκεται σε ένα ψηλό όχημα. Η έκδοση 1.5 diesel έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Παρ’ όλα αυτά είπαμε να το δοκιμάσουμε και λίγο εκτός δρόμου, όπως θα έκανε κάθε ιδιοκτήτης Nissan Qashqai. Μάλιστα ζητήσαμε και την πολύτιμη βοήθεια του Στέφανου Αττάρτ (φωτογραφία αριστερά), που γνωρίζει όσο κανείς άλλος την κατηγορία αυτή. «Δεν του φαίνεται αλλά ακόμα και με την δικίνητη έκδοση μπορείς να κινηθείς άνετα στο χώμα και τη λάσπη. Βλέπετε με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών συστημάτων και χωρίς κόπο πόσο εύκολα το κάνει και στο χιόνι. Μου άρεσαν οι ψηλοί θόλοι που βοηθούν όταν κινείσαι σε περιοχές με νερά ενώ η αίσθηση που αποκόμισα από την άσφαλτο είναι πως έχω στα χέρια μου ένα καθαρόαιμο επιβατικό».

Σίγουρο… πακέτο
Αξίζει να αναφέρουμε και την ύπαρξη κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων (κάτι που για παράδειγμα δεν συναντούμε στο Juke), και αρέσει ιδίως σε ταξίδια στην εθνική οδό. Σε γενικές γραμμές το πακέτο που προσφέρει το Qashqai είναι καθρέπτης για την ελληνική πραγματικότητα με εξαίρεση βέβαια τα χρήματα που πρέπει να διαθέσει κανείς για να το αποκτήσει. Ωστόσο, στην κατηγορία του (SUV – Crossover), τα χρήματα είναι κάτω από το μέσο όρο και αυτός είναι και ο λόγος που σχηματίζονται μεγάλες λίστες αναμονής σε όσους θέλουν να το αποκτήσουν. Επιπλέον, η τιμή μεταπώλησης παίζει σημαντικό ρόλο και είναι ένα ακόμα στοιχείο που στις μέρες μας η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστών δίνει μεγάλη έμφαση.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Nissan Qashqai 1.5 diesel
Κυβισμός (cc) 1.461 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11.9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 182
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3.8
Εκπομπές Ρύπων CO2 99 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 4.377
Πλάτος (μέτρα) 1.806
Ύψος (μέτρα) 1,590
Βάρος (κιλά) 1.440
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 430
 Τιμή (από…)  20.210

 

Έχοντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο στα χέρια σου σε πιάνει η μανία να ανακαλύπτεις νέα μέρη...
Το ύψος του Qashqai είναι τέτοιο που περνά άνετα από κάθε δυσκολία του εδάφους...
Με τέτοια ζήτηση που έχει το ιαπωνικό μοντέλο θα δίναμε ευχή στην εισαγωγική εταιρεία, να βάλει ο Θεός το χέρι του για να καλυφτούν οι ανάγκες!!!
Η συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι τετρακίνητη αλλά δικίνητη...
Το όνομα που απασχολεί τα τελευταία χρόνια την αυτοκίνηση και θα συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον...
Ποιοτικό, λιτό και εργονομικά πολύ καλό το εσωτερικό του Qashqai...
Θέσεις για τρεις επιβάτες. Μας άρεσε το 'μπράτσο' που υπάρχει στην μέση...
Τα καθίσματα πέφτουν και δημιουργείται ένα χώρος 1.513 λίτρων!!!
Τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED...
Κάπως έτσι ξεκίνησε η δημιουργία της τελευταίας γενιάς του Nissan Qashqai...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης